zirve arayış çabaları(08.04.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim ilginize.karadenizde tırmanışlar çok zevklidir.
bu arada şu kros grupları nerededirler, ne iş yaparlar, onlara nasıl ulaşılır bi bilsem herşey daha güzel olacak ama şu an benim çevremde böyle bir durum yok malesef:pr:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yine güzel bir geziye imza atmışsın..:cat:

Fotoğraf çekim açıları ve kalitesi süper,

Manzaralara diyecek birşey zaten yok..

Paylaşım için teşekkür..

Yolun açık olsun,tekerin düz bassın..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst