zirve arayış çabaları(08.04.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
daha önce çıkmaya çalıştığım, fakat kar engelinden dolayı devam edemediğim zirveye çıkmak istiyorum. şuradaki Dikkaya köyünden yukarıya olan gezi
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/86844-tepe-serisi-8-a.html











burası kar olduğu zaman tıkandığım yerdi





şimdi hiç kar yok. yani yola devam















daha önce buradan bayağı bi motosikletli ya da bisikletli geçmiş sanırım.yol da güzelmiş





güzel bir görüntü




yol üçe ayrılıyor. çıkmak istediğim zirvenin eteğindeyim. ilk önce şu karşı yolu deniyorum. sonra soldaki yol, sonra sağdaki yol...





çıkmaz sokakmış :pr:












karakovan balı




değişik bir kuş türü











yol aşağı iniyor, bu yol da çıkmayacak gibi




güzel bir manzara




bu arada şu sağ taraftaki tepeye geçen pazar çıkmıştık bir öğretmen arkadaşla





ve yine mutsuz son, bu yol da bitti :pr:










bir de bu yolu deniyeceğim, ama bu da aşağıya iniyor, belki dolanır çıkar diye gidiyorum, zaten başka çarem de yok











aşağıdaki köy duygulu köyü




güzel iki manzara










şu karşıda görünen toprak yollar yukarıya gidiyor gibi






bahar mevsimi iyice geliyor artık





duygulu köyüne inmeden yukarı giden bir yol daha görüyorum.buradan devam ediyorum





arı evi:)




ama bu yol da bitiyor:pr:




duygulu köyünde kedicikler





amcayla muhabbet ediyoruz ve yol tarifi alıyorum




yol tarifi aldık almasına da bu seferki durum çok farklı




yola devam etmek için burayı çıkmam lazım




zorluyorum ama çok da zorlamıyorum, her an birşeyler olabilir, kimse yok, vazgeçiyorum




aşağıya inip, inerken akşamüstü güzel manzaralar çekmekten başka yapabileceğim birşey kalmadı




Kaçkar dağları yine çağırıyor beni










şu kıvrılan yollardan ineceğim




bu arada dönüş yolunda yukarı giden bir yol daha vardı, son şans onu da deneyeyim diyorum. ortadaki ilginç yapıya tente deniliyor, atmaca yakalanıyor burada




vee bu sefer de heyelan olmuş, yol kapalı:pr:bu gün hiç şansım yok. zirve yapamadım, ama iyi dolaştım o civarda, hangi yolun nereye birleştiğini, köyler arası geçişleri öğrendim.





kıpkırmızı topraklar





dar açılı bir fotoğraf çekeyim dedim ama toprağın kırmızılığının belli olması için karşı taraf çok parlak çıktı




ve akşam evdeyim. garaja girmeden baktım ay gülümsüyor, hemen fotoğrafladım bu güzel görüntüyü
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu günkü gezim de konu başlığına uygun ve küçük bir gezi olduğu için buraya ekliyorum

şu karşıdaki yollara ulaşıp Ardeşeni ve pazar ilçelerini tepeden gören bir zirve yapmak istiyorum



irtifa aldıkça güzel manzaralar geliyor. işte Ardeşen ilçesi




bir görüntü daha, bu daha yukarıdan




burası bayağı bi bataklışmış. burayı geçmeye hiç cesaret edemedim.ama bir kişi daha olsa hiç düşünmeden atardım kendimi bu çamurun içine







burası bayağı bi seyirli biryermiş. ama hala zirveye ulaşamadım




kaçkar dağlarını bulutlar süslemeye başlamış



neyse yola devam ettim ama her zamanki gibi yol bitti



geri dönüp başka bir yol denedim ama nafile



son şans şu sağdaki yolu deniyorum



ama bu yol da bitti. bütün yolları denedim. demek ki bu seçtiğim zirveye yol yokmuş.


başka maceralarda buluşmak dileğiyle...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Her zamanki gibi harika bir gezi olmuş :cat: Bizide aldın gittin taa oralara. Yüreğine ve Demir Atına sağlık:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam benim kafadansın.Ben de Uludağın eteklerinde çok dolaşmıştım böyle.Hem de CBF150 ile.Ramzeyle daha güzel olur heralde.Eğer Bursa da olsaydın seninle takılmayı çok isterdim.Xciting250 motorum var ama bi tane de ramzey ya da cbf150 alayım diye hep aklımın köşesinde var.Enduro aşkı hep içimde saklı duruyo.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Motoru kullanmaktan çok fotoğraf çekiyorsun :) Birazda tırmanış esnasındaki videoları görelim...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sende olmasan hiç göremicez güzelim memlektin köşelerinii bide hep tek tabancasın yoldaş bulsan kendinee..iiolur..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
cesur509, teşekkür ederim
AmonRA34, içinizdeki enduro aşkı hiç sönmesin. bence en kısa sürede bir enduro motosiklet alın. cbf150ye yazık olur. hem onun geçemeyeceği yerlerden cross motorla çok rahat geçebilirsiniz.
clemenze, video olayını bir kez düşünmüştüm.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...enemeleri-bu-gunku-gezimden-19-03-2011-a.html

o da arkadaşla gittiğimiz bir gezidendi.tek olmuyor. ama öyle tam cross tırmanışlar yapmıyorum. daha doğrusu çoğu zaman tek gittiğimden dolayı cesaret edemiyorum. nolur nolmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------

sende olmasan hiç göremicez güzelim memlektin köşelerinii bide hep tek tabancasın yoldaş bulsan kendinee..iiolur..

teşekkürler. bi yoldaş bulamadım bi türlü. ara sıra öğretmen arkadaşlar geliyor ama bu gün kimse müsait değildi.
bu arada Rize MT yi enduraya geçirme çalışmalarım devam ediyor:p onlara bi enduro aldırabilirsem bomba geziler yapacağız ama daha geçmediler malesef. fakat Elint(gökhan geçecek gibi:))
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
cesur509, teşekkür ederim
AmonRA34, içinizdeki enduro aşkı hiç sönmesin. bence en kısa sürede bir enduro motosiklet alın. cbf150ye yazık olur. hem onun geçemeyeceği yerlerden cross motorla çok rahat geçebilirsiniz.
clemenze, video olayını bir kez düşünmüştüm.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...enemeleri-bu-gunku-gezimden-19-03-2011-a.html

o da arkadaşla gittiğimiz bir gezidendi.tek olmuyor. ama öyle tam cross tırmanışlar yapmıyorum. daha doğrusu çoğu zaman tek gittiğimden dolayı cesaret edemiyorum. nolur nolmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------



teşekkürler. bi yoldaş bulamadım bi türlü. ara sıra öğretmen arkadaşlar geliyor ama bu gün kimse müsait değildi.
bu arada Rize MT yi enduraya geçirme çalışmalarım devam ediyor:p onlara bi enduro aldırabilirsem bomba geziler yapacağız ama daha geçmediler malesef. fakat Elint(gökhan geçecek gibi:))

tek başınasın derken aslında yolda felan kalırsan yardımcı olsun die söledim belkide yalnız seversin gezmelerini...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
tek başınasın derken aslında yolda felan kalırsan yardımcı olsun die söledim belkide yalnız seversin gezmelerini...

anladım. yalnız gezilerimin tek avantajı istediğim gibi, istediğim yoldan, istediğim şekilde oyalanarak, istediğim şekilde hızlı geçerek kimse tarafından kısıtlanmıyor oluşumdur. başka avantajı yok. yanıma enduro motoru olan ve her hafta benimle gezi düzenleyebilecek birisini bulsam başka hiçbirşey istemem.
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerine sağlık, güzel coğrafyada yaşamak insanın yerinde durmasına engel..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hasanSabbah, evet, güzel coğrafya insanı yerinde otutturmuyor.teşekkürler
Serhan48, benim keçiden ben memnunum. ama benden önceki sahibinin motora iyi bakamamasından kaynaklanan sorunlarla uğraşıyorum. bunun haricinde performans olarak gayet memnunum. iki kişi canavar gibi tırmanıyor.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
memleketin en güzel yerlerinde yaşıyonuz çok şanslısınız
bizde toroslarda kuru dağlarda dolanıyoruz.ah karadeniz ah ölmeden görmek istediğim o dumanlı yaylalar vaarya.
teşekkürler güzel paylaşım için
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
memleketin en güzel yerlerinde yaşıyonuz çok şanslısınız
bizde toroslarda kuru dağlarda dolanıyoruz.ah karadeniz ah ölmeden görmek istediğim o dumanlı yaylalar vaarya.
teşekkürler güzel paylaşım için

ama buranın da kendine has zorlukları var. mesela sürekli yağmur yağar. hava sis yapar, hiç manzara göremeyebilirsiniz, heyelan olur, yol kapanır vs.vs . teşekkürler. umarım buralara gezi düzenleyip gezm imkanınız olur.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ama buranın da kendine has zorlukları var. mesela sürekli yağmur yağar. hava sis yapar, hiç manzara göremeyebilirsiniz, heyelan olur, yol kapanır vs.vs . teşekkürler. umarım buralara gezi düzenleyip gezm imkanınız olur.

işte benim görmek istediğimde bu:cat: manzara macera:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
OSMAN aga bu seferki tırmanış sahıcı olacak emınmısın oralara tırmanmaya burası küpeli dagına benzemez heheh:=)))
resımler ıcın sagol yoldaş ıyı kareler ....
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
madem girdiğin tüm yollar kapalı, bari bi öncülük ediver de bi yol falan yaptır oraya ölmüşlerinin ruhu için :mrgreen: senden sonrakilere bi hayrın dokunsun

şaka bi yana da gezilerin çok güzel :cat: tek takılman benim de dikkatimi çekti aslında cross gezilerine grup olarak çıkıldığında daha bi güzel ve keyifli geçer diye düşünüyorum..zirvede mini bi mangal--çay faslı falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst