Tunca beldesi ve civarı(belgesel tadında bir gezi-27.03.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün yine hava süperdi ve bu sefer Ardeşenin Tunca beldesine çıkmaya karar verdim. oradan da o tepe senin bu tepe benim devam edecektim. yine doğaçlama tarzı bir gezi gerçekleştirdim. bu sefer diğer gezilerime göre daha çok keyif aldım. iyi seyirler

şu karşıki vadi Tunca beldesine götürecek beni. Tuncaya ilk defa gidiyorum bu arada.
DSCF6740.jpg





giderken arka tekerden ses duymaya başladım. durduğumda ne göreyim. lastiğin havası inmiş.hemen teknik destek yapıyorum.
DSCF6741.jpg




Biraz da hava basıyorum. umarım bir daha inmez
DSCF6742.jpg




biraz gidince durdum ve lastiği kontrol ettim. sorun yok. yola devam
DSCF6743.jpg




küçük bir şelale
DSCF6744.jpg




sol taraftaki levhada Tunca var. oraya sapıyorum
DSCF6746.jpg





sanırım az kaldı. bayağı gittim
DSCF6747.jpg





işte Tunca beldesine hoşgeldim.
DSCF6748.jpg




yalnız Tunca aşağıda, ben ise yukarı çıkmak istiyorum. bu yola sapıyorum.
DSCF6749.jpg





güzel bir manzara
DSCF6750.jpg





Bu da yukarıdan Tunca beldesinin çatısal görünümü :)
DSCF6754.jpg




Güzel bir açıdan güzel bir eski ev.güzel restore etmişler
DSCF6755.jpg





yukarıdaki köylerde evlerin kapısının üstünde hep bir hayvanın kafatası vardı
DSCF6756.jpg





bu yol beni nereye götürecek merak etmeye başladım
DSCF6757.jpg




bayağı bi kesim olmuş burada
DSCF6758.jpg





yine yükseldikçe güzel manzaralar geliyor.
DSCF6759.jpg





bakalım tepeye çıkabilecek miyim
DSCF6760.jpg




bu da ne. yine kar. buraya girmeye hiç cesaret edemedim. ne olur ne olmaz. yine saplanırım kara diye devam etmiyorum
DSCF6761.jpg




kendimle bir poz alıyorum. değişik bir fotoğraf oldu. ama iyi yere geçmişim :)
DSCF6762.jpg






karların erimesine az kalmış
DSCF6763.jpg




Kaçkar manzarası çekmeden olmaz. ah bi erise şu karlar
DSCF6768.jpg





toprak kayması olur da çay kayması olmaz mı :)
DSCF6770.jpg





bir de bu yolu deniyorum. bakalım beni nerelere götürecek
DSCF6771.jpg





bayağı susadım. çeşme başında bir mola
DSCF6772.jpg




Kaçkarlar bir sevdadır.tüm azametiyle ve ihtişamıyla sürekli göze çarpıyor
DSCF6774.jpg




yine bir kafatası :)
DSCF6776.jpg





işte yaprak görünümlü kelebeklerden. bu pozu alabilmek için yine ne kadar uğraştığımı sormayın. makro çekim yapamadım. uzaktan yakınlaştırarak çektiğimden tam net çıkmadı
DSCF6780.jpg






buradaki köylerdeki evler genellikle bu tarzda
DSCF6781.jpg





makro çiçek denemesi
DSCF6782.jpg




kelebek uzaklara gidip tekrar geliyor. bu sefer makro alabiliyorum.
DSCF6783.jpg




Bu sarı çiçekler kupkuru topraktan çıkmasıyla ve her tarafta olmasıyla bize birşeyler anlatmaya çalışıyor gibiler. biraz kulak verdim.
DSCF6784.jpg




geri dönüşte aşğıya inmeden bir de bu yolu deneyeyim. burası belki o çıkamadığım tepeye çıkar
DSCF6785.jpg





evet gerçekten bu yol beni tepeden aşırıp diğer vadiye geçiriyor.o gidemediğim karlı yolun uzantısına çıkardı beni.Karşıda görünen köy Güneyköy. bunu nasıl öğrendiğimi birazdan anlayacaksınız.bu arada karşıda görünen tepeye çıkmak istiyorum
DSCF6786.jpg





bir yol deniyorum ama kar çıkıyor
DSCF6787.jpg






yolu da kötüydü zaten :)
DSCF6788.jpg





başka bir yol deniyorum. o da çıkmaz sokak
DSCF6789.jpg




Güneyköyün mahallelerinden birisi. evler dikkatimi çekiyor
DSCF6790.jpg




başka bir yol deniyorum
DSCF6791.jpg





o da burada bitiyor
DSCF6792.jpg






bu arada bu da neinnesi. ayı postuna benziyor sanki
DSCF6793.jpg




yukarıya doğru giden başka bir yol daha deniyorum, bu sefer de çığ düşmüş buraya. yol kapalı. kafayı yemek üzereyim :)
DSCF6794.jpg





mecbur başka yol arayacağım. bu arada güzel bir serender görüntüsü
DSCF6795.jpg




son şans deyip bu yola tırmanacağım. yoksa geri aşağıya inmek zorunda kalacağım.
DSCF6796.jpg




bu arada fotoğraf çekerken arkadan teyze yaklaşıyor.
DSCF6797.jpg




hemen kaskımı çıkarıp muhabbet ediyorum teyzeyle. yüzündeki neşeyi ve aynı zamanda ne kadar dinç olduğunu okuyabiliyor musunuz. teyzem dönüş yolunda kendisinin neredeyse iki katı miktarda çalı çırpıyı sırtına bağlamış yukarı götürüyordu.
DSCF6798.jpg






neyse ben yukarı tırmanmaya devam ediyorum
DSCF6799.jpg





bir baktım köyün içerisindeyim. teyzeyle muhabbet ediyoruz. karnın aç mı diyor. ben "zahmet etmeyin ben gideyim" dedim. o da "az bekle, bir yemeğimizi ye" diye ısrar ediyor. ben de kalıyorum.
DSCF6800.jpg





keçi, benim keçiyi çok sevdi. koklayıp durdu motoru sürekli :)
DSCF6801.jpg




teyze yemek hazırlarken ve işlerini yaparken ben de oğlu İrfan abiyle tanışıp muhabbet ediyorum. kendisi Libya'da çalışırken malum olaylar neticesinde Türkiyeye geri dönüyor.köy hakkında bilgiler alıyorum. güzel muhabbet ediyoruz.
DSCF6802.jpg




bu da teyzenin torunu Canan.
DSCF6804.jpg




teyzem sağolsun sofrayı donatıyor. herşey kendi yaptıkları ürünlerden. açık havada muhteşem bir ziyafet ve üstüne de çay...
DSCF6805.jpg





tıkabasa yedim valla :)
DSCF6806.jpg





Bu da kedileri. iyi poz verdi ama, ben de iyi yakaladım tabi :)
DSCF6807.jpg




teyzemden ve ailesinden Allah razı olsun. bu kadar misafirperverlik beni çok duygulandırdı. ne kadar teşekkür etsem azdı.
DSCF6808.jpg




Kullandıkları Serender
DSCF6809.jpg




benim keçiyle diğer keçi :) iyi anlaştılar ama :)
DSCF6810.jpg





dönüş yolu gözükmeye başladı bu arada
DSCF6811.jpg





dönüşte küçük bir şelale daha. bu arada dere yatağında kırmızı kayalar mevcut
DSCF6812.jpg




şunların güzelliğine bakar mısınız.resmen Allah süslemiş bu dereyi bu taşlarla
DSCF6813.jpg




çekmeye doyamıyorum bu kırmızı taşları ve dereyi
DSCF6814.jpg





bu arada burayı hatırlıyorum. ben sağa devam etmiştim Tuncaya devam etmek için. bayağı dolaştığımı anlıyorum yukarılarda
DSCF6815.jpg




ve mutlu son. beni izlediğiniz ve dinlediğiniz için teşekkürler
DSCF6816.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
gene çok güzel bir gezi, lastiklerine azmine ve sabrına sağlık, tekrarlarını bekliyor, teşekkür ediyoruz :)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
121
ilginçtir...Geniş Aile'deki Ulvi'ye çok benziyorsunuz...

Keçi çok sevimli...Tırmanma kabiliyeti olarak motorla kendini karşılaştırıyor heralde :)

Böyle ıssız dağ yollarında güneşli havada yolculuk harika oluyor...Hele birde misafirperver bir haneye rastlarsanız...Şansınız varmış :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler güzel yorumlarınız için. Ulvi benzetmesi ilginç olmuş:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
::alkiis::

Valla sahane geldi aksam aksam.
Içim açildi.:cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
şelaleli resim yarışmada birinciliğer oynarmış,
tebrikler ....
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta iş güç :silent:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Usta iş güç :silent:

:mrgreen: ben gezginim. boş zamanlarım da da öğretmenlik yapıyorum:mrgreen:

Yorum yapan herkese teşekkürler bu arada

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:15 ----------

şelaleli resim yarışmada birinciliğer oynarmış,
tebrikler ....

aslında yarışmaya verebileceğim bir çok fotoğrafım vardı ama tarihini kaçırmışım.diğer yarışmaya saklıyorum kendimi:p
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Gene güzel bir gezi bölge zaten harika tebrikler.
Bide motor sanki lastik istiyor dişleri baya erimiş bence değiştirirseniz hafif karlı zeminde takılmadan ilerler sizin keçi.
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Tebrik ederim. Paylaştığınız için de teşekkür ediyorum.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese
brs3417, evet lastikler beni değiştir diyor. yazın askere gidecem. askerden gelince değiştririm diyordum ama mecbur değiştirmem lazım. zaten patlak da verdi. vacib oldu değiştirmek artık
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
Karadenize taşınmaya zorluyorsunuz insanı resmen :)
Çok güzel fotoğraflar gerçekten dereye ve o kelebeğe hayran kaldım :)
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Fusuy364 arkadaşım; enduronun hakkını veriyorsun, aralıksız çok güzel geziler yapıyorsun.. Takdir ediyor ve tüm raporlarını keyifle izliyorum. Yaşadığın bölge de doğa açısından çok güzel. Bir gün tanışmak ve birlikte teker çevirmek dileğiyle..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Karadenize taşınmaya zorluyorsunuz insanı resmen :)
Çok güzel fotoğraflar gerçekten dereye ve o kelebeğe hayran kaldım :)

Karadenizi tavsiye ederim. fotoğrafları beğenmenize sevindim. o kelebeği aslında istediğim gibi yakın ve net çekemedim. çektirmedi. çok nazlılar. hiç yaklaştırmıyolar. yaklaşmak için akla karayı seçiyorum. bazan de uçmaya bi başlıyor , hiç konmuyor mübarek.
aslında geçen yaz yapmış olduğum şu gezide aynı kelebekten net bir makro çekim yapmıştım. sayfanın altında büyük boy fotolar mevcut
http://www.motosiklet.net/forum/etk...senden-sarp-sinir-kapisina-gezi-fotolari.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

@Fusuy364 arkadaşım; enduronun hakkını veriyorsun, aralıksız çok güzel geziler yapıyorsun.. Takdir ediyor ve tüm raporlarını keyifle izliyorum. Yaşadığın bölge de doğa açısından çok güzel. Bir gün tanışmak ve birlikte teker çevirmek dileğiyle..

Teşekkür ederim. evet ,buralar enduroluk. ben de sizinle tanışmak ve dağ bayır yayla gezmek isterim. beklerim buralara
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Şu ana kadar gezilerini bıkmadan usanmadan ilgiyle takip edenlerden biriyim. Gerçekten anlatımlarındaki yalınlığın, kısa cümlelerle o anı yaşatabilmen, poz değerleriyle doğanın güzelliğini yansıtabilmen hepsi mükemmel bir ritim oluşturuyor. Ellerine ayaklarına sağlık keçinle daha nice gezilerinizi bekliyoruz teşekkür ederim paylaşımların için :rendeer:::biggrinn
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yusuf kardeş,bu defa çamursuz yol yapmışsın.ama azmin ve israrın takdire şayan.teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yine sen süpersin abi... ellerine sağlık.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Şu ana kadar gezilerini bıkmadan usanmadan ilgiyle takip edenlerden biriyim. Gerçekten anlatımlarındaki yalınlığın, kısa cümlelerle o anı yaşatabilmen, poz değerleriyle doğanın güzelliğini yansıtabilmen hepsi mükemmel bir ritim oluşturuyor. Ellerine ayaklarına sağlık keçinle daha nice gezilerinizi bekliyoruz teşekkür ederim paylaşımların için :rendeer:::biggrinn

teşekkürler hoş samimi yorumunuz için. beni daha da gaza getirdiniz:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------

yusuf kardeş,bu defa çamursuz yol yapmışsın.ama azmin ve israrın takdire şayan.teşekkürler.

sağolun. aslında çamurlu kaygan ve biraz da bataklık yerlerden geçtim ama çekmedim oraları, fakat dedğiniz gibi çok da macera(çamur) aramadım. sadece günün keyfini çıkardım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------

cengaver29, teşekkürler ilginize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst