- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
okul çıkışı Veysel hocaya "bi çılgınlık yapacaz varmısın dedim. varım dedi. niye çılgınlık, çünkü hava soğuk ve sürekli yağmur yağıyor. ben yeni korumalı mont ve pantolonumu giydim,bunları denemek istiyorum. o da kalın giyindi ve üzerine yağmurluk ve benim korumaları taktı. botlar su geçirmez. eldivenler ise, bende yeni aldığım yazlık eldivenler, ona da kışlık korumalı eldivenleri verdim. iki tane de balaklava vardı. ,iki de kask. herşey tamam.
hazırız


çeşme başı mola.




Çamlıhemşine geldik. köprüde birkaç fotoğraf




Ayder'deyiz.birkaç poz da buradan alıp muhlama yemeye gideceğiz



muhlama yiyeceğimiz yerdeyiz. Ayderin hemen bir kaç km aşağısında


orada "mısır unu değirmeni" yazıyormuş. lazca.







yeme de yanında yat


bu da mısır ekmeği ve bal ikramı. buradan sonra doğru Ardeşene. bunun üstüne bir de maç yaptık, tabi ikinci yarı kesildik biz
r:

hazırız


çeşme başı mola.




Çamlıhemşine geldik. köprüde birkaç fotoğraf




Ayder'deyiz.birkaç poz da buradan alıp muhlama yemeye gideceğiz



muhlama yiyeceğimiz yerdeyiz. Ayderin hemen bir kaç km aşağısında


orada "mısır unu değirmeni" yazıyormuş. lazca.







yeme de yanında yat


bu da mısır ekmeği ve bal ikramı. buradan sonra doğru Ardeşene. bunun üstüne bir de maç yaptık, tabi ikinci yarı kesildik biz

Son düzenleme: