- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Dün ve bu gün gerçekleştirdiğim iki gezi:
dün Veysel hoca ile okul çıkışı gezimizden görüntüler
tepede seyirli biyerdeyiz





Işıklı'ya inip Hasan hocamızı ziyaret ediyoruz.
fotoğraftaki meyveye ağaç kavunu diyolarmış. büyükçe bir limon gibi

Hasan hocanın arıları


bu da o meşhur kara kovanın boş hali




Hasan hocamızın muhteşem pırasa yemeği, bir de bahçeden kopardığı limonla yeme de yanında yat:cat:

petek

Hasan hocamızın balkonundan güzel bir gün batımı


balkonda hoş sohbetler

ayrılık vakti, akşam hava soğumadan eve dönelim

Bu da bu günkü Hamidiye dağları ve tepeleri gezimden manzaralar
Pazar ilçesine yakın bi yerden yukarı tırmanmaya başlıyorum

Şu karşıdaki dağa çıkacağım.

yine güzel manzaralar geliyor

makro çekimlere tüm hızıyla devam

az kaldı yukarıya

yine değişik bir fotoğraf

burası da bayağı seyirli biryermiş

şu karşıdaki yollara ulaşıp devam etmem lazım.


kendimi de çekeyim

tırman tırman bitmiyor

Pazar tarafı

Ardeşen tarafı


Buranın da manzarası bayağı iyiymiş

şu yoldan devam edeceğim tırmanmaya

bu da geldiğim yolun panoraması

uzaklardan büyükçe bir kuş görüyorum. yakınlaştırıp pozlar almaya çalıştım


meğer ki baykuşmuş bu. ama bana resmen 15 dklık gösteri yaptı. havada süzülüp durdu, aniden yere ataklar yaptı, süper avlandı. hayran kaldım.

birkaç değişik fotoğraf daha


çaylarrrrrr

Bir de ibibik kuşu denk geldi. Allahtan kaçmadı, yakınlaştırdım ve güzel poz alabildim.

hoşbuldum

devam

şimdi şu vadiye inip,oradan karşıki köye,oradan da o dağı aşıp Ardeşen tarafına geçmeyi düşünüyorum

değişik bir kuş daha. ama bu çok korkaktı, hep kaçtı, bi güzel poz vermedi

bu kuş mu:silent:, yok yok, bu resmen bir ıbrık

aşağı vadiye doğru bu güzel manzara eşliğinde iniyorum


bu dereden geçmem lazım.çok zevkli olacak diye düşünüyorum ve öyle de oluyor.

vadiye indik ama şimdi dağı aşma zamanı, şu sağdaki yoldan devam

bayağı bi dere tepe aştıktan sonra nihayet Ardeşen gözüktü

çaylar da filizlenmeye başlamış

sonrasında ise Allah'a şükür sağ salim vardım Ardeşen'e.teşekkülrer
dün Veysel hoca ile okul çıkışı gezimizden görüntüler
tepede seyirli biyerdeyiz





Işıklı'ya inip Hasan hocamızı ziyaret ediyoruz.
fotoğraftaki meyveye ağaç kavunu diyolarmış. büyükçe bir limon gibi

Hasan hocanın arıları


bu da o meşhur kara kovanın boş hali




Hasan hocamızın muhteşem pırasa yemeği, bir de bahçeden kopardığı limonla yeme de yanında yat:cat:

petek

Hasan hocamızın balkonundan güzel bir gün batımı


balkonda hoş sohbetler

ayrılık vakti, akşam hava soğumadan eve dönelim

Bu da bu günkü Hamidiye dağları ve tepeleri gezimden manzaralar
Pazar ilçesine yakın bi yerden yukarı tırmanmaya başlıyorum

Şu karşıdaki dağa çıkacağım.

yine güzel manzaralar geliyor

makro çekimlere tüm hızıyla devam

az kaldı yukarıya

yine değişik bir fotoğraf

burası da bayağı seyirli biryermiş

şu karşıdaki yollara ulaşıp devam etmem lazım.


kendimi de çekeyim

tırman tırman bitmiyor

Pazar tarafı

Ardeşen tarafı


Buranın da manzarası bayağı iyiymiş

şu yoldan devam edeceğim tırmanmaya

bu da geldiğim yolun panoraması

uzaklardan büyükçe bir kuş görüyorum. yakınlaştırıp pozlar almaya çalıştım


meğer ki baykuşmuş bu. ama bana resmen 15 dklık gösteri yaptı. havada süzülüp durdu, aniden yere ataklar yaptı, süper avlandı. hayran kaldım.

birkaç değişik fotoğraf daha


çaylarrrrrr

Bir de ibibik kuşu denk geldi. Allahtan kaçmadı, yakınlaştırdım ve güzel poz alabildim.

hoşbuldum

devam

şimdi şu vadiye inip,oradan karşıki köye,oradan da o dağı aşıp Ardeşen tarafına geçmeyi düşünüyorum

değişik bir kuş daha. ama bu çok korkaktı, hep kaçtı, bi güzel poz vermedi

bu kuş mu:silent:, yok yok, bu resmen bir ıbrık

aşağı vadiye doğru bu güzel manzara eşliğinde iniyorum


bu dereden geçmem lazım.çok zevkli olacak diye düşünüyorum ve öyle de oluyor.

vadiye indik ama şimdi dağı aşma zamanı, şu sağdaki yoldan devam

bayağı bi dere tepe aştıktan sonra nihayet Ardeşen gözüktü

çaylar da filizlenmeye başlamış

sonrasında ise Allah'a şükür sağ salim vardım Ardeşen'e.teşekkülrer