Işıklı ve Hamidiye zirveleri(14-15.04.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Dün ve bu gün gerçekleştirdiğim iki gezi:

dün Veysel hoca ile okul çıkışı gezimizden görüntüler
tepede seyirli biyerdeyiz






















Işıklı'ya inip Hasan hocamızı ziyaret ediyoruz.
fotoğraftaki meyveye ağaç kavunu diyolarmış. büyükçe bir limon gibi




Hasan hocanın arıları








bu da o meşhur kara kovanın boş hali

















Hasan hocamızın muhteşem pırasa yemeği, bir de bahçeden kopardığı limonla yeme de yanında yat:cat:



petek



Hasan hocamızın balkonundan güzel bir gün batımı









balkonda hoş sohbetler




ayrılık vakti, akşam hava soğumadan eve dönelim










Bu da bu günkü Hamidiye dağları ve tepeleri gezimden manzaralar
Pazar ilçesine yakın bi yerden yukarı tırmanmaya başlıyorum




Şu karşıdaki dağa çıkacağım.




yine güzel manzaralar geliyor




makro çekimlere tüm hızıyla devam




az kaldı yukarıya




yine değişik bir fotoğraf




burası da bayağı seyirli biryermiş





şu karşıdaki yollara ulaşıp devam etmem lazım.









kendimi de çekeyim




tırman tırman bitmiyor




Pazar tarafı




Ardeşen tarafı







Buranın da manzarası bayağı iyiymiş



şu yoldan devam edeceğim tırmanmaya



bu da geldiğim yolun panoraması



uzaklardan büyükçe bir kuş görüyorum. yakınlaştırıp pozlar almaya çalıştım







meğer ki baykuşmuş bu. ama bana resmen 15 dklık gösteri yaptı. havada süzülüp durdu, aniden yere ataklar yaptı, süper avlandı. hayran kaldım.




birkaç değişik fotoğraf daha








çaylarrrrrr:p





Bir de ibibik kuşu denk geldi. Allahtan kaçmadı, yakınlaştırdım ve güzel poz alabildim.




hoşbuldum:p



devam




şimdi şu vadiye inip,oradan karşıki köye,oradan da o dağı aşıp Ardeşen tarafına geçmeyi düşünüyorum




değişik bir kuş daha. ama bu çok korkaktı, hep kaçtı, bi güzel poz vermedi




bu kuş mu:silent:, yok yok, bu resmen bir ıbrık:p




aşağı vadiye doğru bu güzel manzara eşliğinde iniyorum








bu dereden geçmem lazım.çok zevkli olacak diye düşünüyorum ve öyle de oluyor.



vadiye indik ama şimdi dağı aşma zamanı, şu sağdaki yoldan devam



bayağı bi dere tepe aştıktan sonra nihayet Ardeşen gözüktü



çaylar da filizlenmeye başlamış


sonrasında ise Allah'a şükür sağ salim vardım Ardeşen'e.teşekkülrer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel abicim şaşırmadım sen ve tabiat süper :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ne zaman fusuy364 topiği görsem hemen tıklıyorum. Hocam emeğine sağlık yine her zamanki gibi mükemmel manzara eşliğinde gezini yapmışsın. Paylaştığın için teşekkürler...

İçimdeki enduro canlanıyor ne zaman gezi topiclerini okusam...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yine çook güzel gezmissin.... beni hasta ediyorsun oralara.... bir gün gelirsem bu sizin eseriniz olacak.... rize mt olarak acayip özendiriyorsunuz memlekete...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hepinize.ilginize sevindim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst