- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Kujumax'a ithafen,
Pazardan birkaç km Hemşin tarafına gittikten sonra sola dönüyorum

şu karşıdaki tepeyi gözüme kestiriyorum



sevdiğim tarz karelerden


işte o tepedeyim. bu ise içtiğimiz çay.yakında toplayacaklar bu yeni filizleri






Ardeşen de buradan gözüküyor


bu arada yağmur bastıracak gibi, yavaş yavaş kaçıyorum

bu ne mi? portakaldan geriye kalanlar




yağmur bayağı yaklaştı


Kaçkarlar da felaket görünüyor

küçük bir gezi oldu, idare edin
Pazardan birkaç km Hemşin tarafına gittikten sonra sola dönüyorum

şu karşıdaki tepeyi gözüme kestiriyorum



sevdiğim tarz karelerden


işte o tepedeyim. bu ise içtiğimiz çay.yakında toplayacaklar bu yeni filizleri






Ardeşen de buradan gözüküyor


bu arada yağmur bastıracak gibi, yavaş yavaş kaçıyorum

bu ne mi? portakaldan geriye kalanlar




yağmur bayağı yaklaştı


Kaçkarlar da felaket görünüyor

küçük bir gezi oldu, idare edin