Pazar'dan yukarı

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Kujumax'a ithafen,

Pazardan birkaç km Hemşin tarafına gittikten sonra sola dönüyorum



şu karşıdaki tepeyi gözüme kestiriyorum











sevdiğim tarz karelerden







işte o tepedeyim. bu ise içtiğimiz çay.yakında toplayacaklar bu yeni filizleri























Ardeşen de buradan gözüküyor







bu arada yağmur bastıracak gibi, yavaş yavaş kaçıyorum



bu ne mi? portakaldan geriye kalanlar















yağmur bayağı yaklaştı







Kaçkarlar da felaket görünüyor


küçük bir gezi oldu, idare edin:)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
gerçekten güzel görüntüler güzel gezi olmuş :)
motorunda hakkını veriyorsunuz :)
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
güzel gezi yaptınız ara ara memleket görüntüleri gördümü insan hoşuna gidiyor payalışmınız için teşekkurler elinize emeğinize sağlık

devamını beklıyoruz
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ahmetusta, teşekkürler
DOğan, bu yağmurda gelmezsin sen:mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Çok güzel bir gezi olmuş.En son yazın geldim memleketim pazar'a.Ne çok özledim şu istanbuldan bir kurtulupta gidebilsem
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim.Pazarlı bayağı kişi var o zaman bu forumda. hep İstanbulda yaşıyor herhalde buradakiler:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet motoru cıkarttım ; ama gelemeden dönmek zorunda kaldım :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
karadeniz doğası çok hoşuma gidiyor geçen sene amasraya kadar gittik gezimizi uzatacaktık ki ani kararla istanbula dönüş yaptık çok güzel kareler emegine sağlık
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
17
ustat çok güzel kareler emegine sağlık .....paylaşım için teşşekürler
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese. doğan, havadan anlaman lazımdı çıkmaman gerektiğini:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst