tepe gezisi 7 ve Ayder yaylasında son durum(13.03.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün sabah erkenden yine yollara düştüm. geçenlerdeki bir gezimde tepeye çıkan yolda yol yapım çalışmaları olduğundan zirve yapamamıştım. içimde ukte olarak kaldı. bu gün çözdüm onu ve yine Ardeşen manzaralı bir tepeye çıktım

Sonrasında Ayder yaylasına açtım gazı.işte tepe gezim ve Ayder yaylasında güncel kar durumu:

Şu karşıdaki tepeye çıkacağım




bayağı yaklaştım,az kaldı





geçenki gezimde burada bir levha vardı,"taze beton,yol kaplı" diye:p , çıkamamıştım. şimdi açık





karşıda Ayder taraflarına kar yağıyor












karşıda geçenki gezimde çıktığım tepe. (sis bastırmıştı,o gezi)






Şu soldaki yol tepeye çıkarır gibi geliyor. buradan çıkıyorum






Güzel manzaralar geliyor bu arada





yol o kadar yumuşak ki anlatamam





sanırım tepeye az kaldı





bu yol beni zorlayacak gibi,zemin aşırı derecede kaygan ve yokuş



köklüyorum gazı ama ne çare, ancak oraya kadar çıkabiliyorum.biraz sonra da yol bitiyormuş zaten.





aşağıdaki arazi tam enduroculara göreydi.kar yeni erimiş. çamurda eğlen dur.





tepeye ulaşabilmek için biraz yürüyorum. çünkü yol bitmişti zaten motorla çıktığım yerde.
sanki bu burayı aşınca manzara gelecek gibi




ve öyle de oluyor.yalnız dayanamayıp şu karşıdaki tepeye de yürüyerek gidiyorum.oradan da Ardeşen tamamıyla gözüküyor.





işte o tepeden Ardeşenin görünüşü, yalnız birazdan sis bastıracak gibi






öyle de oluyor






sis iyice aşağıya çökmeye başlıyor, buradan motoru nasıl çevirdiğimi ne siz sorun, ne ben söyleyeyim







aşağı vadiye iniyorum ve bir manzara alıyorum. fırtına deresinin bir kolu







bu su birikintilerinden geçmek çok zevkliydi. bunlardan 4-5 tanesinden geçiyorum. bir iki tanesi hemen hemen motorun 5te 2sini gömüyordu.







Fırtına deresinden de bir görüntü alıyorum





işte Ayder yaylası yoluna ulaşabildim nihayet






Benim motorun arkadaşları:p




Ayder yaylasına az kaldı





güzel manzaralar var





Bu manzarayı hemen hemen her gidişimde çekiyorum Ayder'de



















Yukarıda yurdum insanı poşetlerle kayıyor(ben de çok kaydım burada,önceki gezilerimde de bu manzaralardan çekmiştim)










yorum yok





Ayderin yukarısına doğru gittim ama yol kapalı,buraya kadar




Burdan yukarı aslında yol var ama belli bile olmuyor. Buradan Çeymakçur,Huser, Yukarı kavron yaylalarına gidiliyor




Ayderin bir iki km aşağısında bir tesiste yemek molası veriyorum. sıcacık bir ortam, fena üşüdüm bu arada





elimi içine soksam mı acaba:p






İşte yemek yediğim yer.elektiriğini felan kendi üretiyor burası. ayrıca küçük bir hayvanat bahçesi ve kocaman bir salıncağı var buranın




Dönüşte bir mola ve ayak ısıtma çalışmaları:p botlarımı giymediğime pişmanım tabi:pr:



teşekkürler
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Harika bir yermiş insan tüm ömrünün stresini burada atar çok güzel gezi fotoğrafları tebrik ederim :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Tekerine emeğine sağlık yine imrendirecek kareler ....

Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



Güzel, zevkli ve zahmetli bir gezi olmuş. Yalnız olmak biraz tehlikeli sanki, bir motorlu arkadaş daha bulmak gerekiyor..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkür ederim yorumlarınız için. tek gezmek tehlikeli olmaya tehlikeli de gelen oldu da biz mi kovduk:mrgreen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Güzel bir gezi güzel kareler rabbim kaza bela vermesin...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler:)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
hemşerim aydere kışın hiç cıkmadım sayende bi kaç kış resmi görmüş oldum :)
eline saglık kazasız belasız geziler inşallah
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sen tek kelimeyle harikasın yusuf kardeş.diğer arkadaşların da dediği gibi bence de bir arkadaş bulsan yanına sanki daha emniyetli ve keyifli olacak gibi.tebrikler.:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sen tek kelimeyle harikasın yusuf kardeş.diğer arkadaşların da dediği gibi bence de bir arkadaş bulsan yanına sanki daha emniyetli ve keyifli olacak gibi.tebrikler.:rendeer:

teşekkür ederim. bu tarz motorla bana eşlik edebilecek kimse yok. sadece artçı olarak bi öğretmen arkadaşla gidiyoruz o müsait olursa. ama haftaya bir motor ustasıyla bişeyler planlayacağız gibi. o da enduro motorla gelecek büyük bi ihtimal. gerçekleşirse süper olacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst