- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün sabah erkenden yine yollara düştüm. geçenlerdeki bir gezimde tepeye çıkan yolda yol yapım çalışmaları olduğundan zirve yapamamıştım. içimde ukte olarak kaldı. bu gün çözdüm onu ve yine Ardeşen manzaralı bir tepeye çıktım
Sonrasında Ayder yaylasına açtım gazı.işte tepe gezim ve Ayder yaylasında güncel kar durumu:
Şu karşıdaki tepeye çıkacağım

bayağı yaklaştım,az kaldı

geçenki gezimde burada bir levha vardı,"taze beton,yol kaplı" diye
, çıkamamıştım. şimdi açık

karşıda Ayder taraflarına kar yağıyor


karşıda geçenki gezimde çıktığım tepe. (sis bastırmıştı,o gezi)

Şu soldaki yol tepeye çıkarır gibi geliyor. buradan çıkıyorum

Güzel manzaralar geliyor bu arada

yol o kadar yumuşak ki anlatamam

sanırım tepeye az kaldı

bu yol beni zorlayacak gibi,zemin aşırı derecede kaygan ve yokuş

köklüyorum gazı ama ne çare, ancak oraya kadar çıkabiliyorum.biraz sonra da yol bitiyormuş zaten.

aşağıdaki arazi tam enduroculara göreydi.kar yeni erimiş. çamurda eğlen dur.

tepeye ulaşabilmek için biraz yürüyorum. çünkü yol bitmişti zaten motorla çıktığım yerde.
sanki bu burayı aşınca manzara gelecek gibi

ve öyle de oluyor.yalnız dayanamayıp şu karşıdaki tepeye de yürüyerek gidiyorum.oradan da Ardeşen tamamıyla gözüküyor.

işte o tepeden Ardeşenin görünüşü, yalnız birazdan sis bastıracak gibi

öyle de oluyor

sis iyice aşağıya çökmeye başlıyor, buradan motoru nasıl çevirdiğimi ne siz sorun, ne ben söyleyeyim

aşağı vadiye iniyorum ve bir manzara alıyorum. fırtına deresinin bir kolu

bu su birikintilerinden geçmek çok zevkliydi. bunlardan 4-5 tanesinden geçiyorum. bir iki tanesi hemen hemen motorun 5te 2sini gömüyordu.

Fırtına deresinden de bir görüntü alıyorum

işte Ayder yaylası yoluna ulaşabildim nihayet

Benim motorun arkadaşları

Ayder yaylasına az kaldı

güzel manzaralar var

Bu manzarayı hemen hemen her gidişimde çekiyorum Ayder'de



Yukarıda yurdum insanı poşetlerle kayıyor(ben de çok kaydım burada,önceki gezilerimde de bu manzaralardan çekmiştim)


yorum yok

Ayderin yukarısına doğru gittim ama yol kapalı,buraya kadar

Burdan yukarı aslında yol var ama belli bile olmuyor. Buradan Çeymakçur,Huser, Yukarı kavron yaylalarına gidiliyor

Ayderin bir iki km aşağısında bir tesiste yemek molası veriyorum. sıcacık bir ortam, fena üşüdüm bu arada

elimi içine soksam mı acaba

İşte yemek yediğim yer.elektiriğini felan kendi üretiyor burası. ayrıca küçük bir hayvanat bahçesi ve kocaman bir salıncağı var buranın

Dönüşte bir mola ve ayak ısıtma çalışmaları
botlarımı giymediğime pişmanım tabi
r:

teşekkürler
Sonrasında Ayder yaylasına açtım gazı.işte tepe gezim ve Ayder yaylasında güncel kar durumu:
Şu karşıdaki tepeye çıkacağım
bayağı yaklaştım,az kaldı
geçenki gezimde burada bir levha vardı,"taze beton,yol kaplı" diye
karşıda Ayder taraflarına kar yağıyor
karşıda geçenki gezimde çıktığım tepe. (sis bastırmıştı,o gezi)
Şu soldaki yol tepeye çıkarır gibi geliyor. buradan çıkıyorum
Güzel manzaralar geliyor bu arada
yol o kadar yumuşak ki anlatamam
sanırım tepeye az kaldı
bu yol beni zorlayacak gibi,zemin aşırı derecede kaygan ve yokuş
köklüyorum gazı ama ne çare, ancak oraya kadar çıkabiliyorum.biraz sonra da yol bitiyormuş zaten.
aşağıdaki arazi tam enduroculara göreydi.kar yeni erimiş. çamurda eğlen dur.
tepeye ulaşabilmek için biraz yürüyorum. çünkü yol bitmişti zaten motorla çıktığım yerde.
sanki bu burayı aşınca manzara gelecek gibi
ve öyle de oluyor.yalnız dayanamayıp şu karşıdaki tepeye de yürüyerek gidiyorum.oradan da Ardeşen tamamıyla gözüküyor.
işte o tepeden Ardeşenin görünüşü, yalnız birazdan sis bastıracak gibi
öyle de oluyor
sis iyice aşağıya çökmeye başlıyor, buradan motoru nasıl çevirdiğimi ne siz sorun, ne ben söyleyeyim
aşağı vadiye iniyorum ve bir manzara alıyorum. fırtına deresinin bir kolu
bu su birikintilerinden geçmek çok zevkliydi. bunlardan 4-5 tanesinden geçiyorum. bir iki tanesi hemen hemen motorun 5te 2sini gömüyordu.
Fırtına deresinden de bir görüntü alıyorum
işte Ayder yaylası yoluna ulaşabildim nihayet
Benim motorun arkadaşları
Ayder yaylasına az kaldı
güzel manzaralar var
Bu manzarayı hemen hemen her gidişimde çekiyorum Ayder'de
Yukarıda yurdum insanı poşetlerle kayıyor(ben de çok kaydım burada,önceki gezilerimde de bu manzaralardan çekmiştim)
yorum yok
Ayderin yukarısına doğru gittim ama yol kapalı,buraya kadar
Burdan yukarı aslında yol var ama belli bile olmuyor. Buradan Çeymakçur,Huser, Yukarı kavron yaylalarına gidiliyor
Ayderin bir iki km aşağısında bir tesiste yemek molası veriyorum. sıcacık bir ortam, fena üşüdüm bu arada
elimi içine soksam mı acaba
İşte yemek yediğim yer.elektiriğini felan kendi üretiyor burası. ayrıca küçük bir hayvanat bahçesi ve kocaman bir salıncağı var buranın
Dönüşte bir mola ve ayak ısıtma çalışmaları
teşekkürler