Çakma endurocu yine dağlardaydı-Işıklı beldesi civarı-29.03.2011

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Salı günleri öğleden sonra dersim olmadığından yine yerimde duramadım ve dağlara çıkmaya karar verdim.bu sefer ki gezim Ardeşene bağlı Işıklı beldesinin zirveleri veya zirveye ulaşma çabaları şeklinde oluştu.

şu karşıki karlı dağa çıkmak istiyorum(fotoğrafta çıkmamış ama :) )





çünkü yeni lastik aldım, bunları denemem lazımdı :) biraz karla mücadeleye gidiyorum




tam olarak gitmek istediğim yer orası, karşıdaki karlı dağ




bayağı bi yol alıyorum. buralara kadar daha önce de gelmiştim.




mikro dünyaya makro gözüyle bakmak, makro bakış açısı sağlar





farklı çiçekler de açmaya başlamış. keşke bunların isimlerini bilseydim





bu da yek diğeri





tırmanmaya devam ediyorum




bir de makro arı denemesi(Allahtan sokmadı, bu fotoğrafı yaklaşık 1-2 cm den çektim)





yalnız ufak bir sorun var, yol bitti, geri dönüp sağa sola ayrılanlardan başka birini deneyeceğim





bu fotoğrafı çok beğendim





gideceğim yer karşıda ama bakalım yol bulabilecek miyim oraya





bu fotoğrafı niye çektiysem..





veeeeeee, her zamanki gibi bu yol da çıkmaz sokak :( yine geri dönüyorum.






ama ilginçtir, şu ortadaki yol oraya gidiyor ama oranın girişi buradan başka olamaz, çünkü bayağı bi geri dönüp tekrar yukarı çıkan yollara gideceğim, bakalım, nasıl olacak






tüm bunları düşünürken bu virajdaki bir tümsek ve çukura dikkat etmeyerek motoru yan yatırıyorum, fotosunu çekecektim ama benzin akmaya başladığından hemen kaldırdım






şimdi ise şu aşağıya giden yolu denemek istiyorum, belki sonradan yukarı çıkar diye..




motor biraz soğusun, manzarayı seyretsin





bu da ne! yine yol bitti. geri dönüp yine başka yol deniyorum





bu sefer de yolda dere aktığından kocaman yarıklar oluşmuş, keşke bi kişi daha olsaydı diye içimden geçiriyorum





yol durumu böyle, yol devam ediyor ama ben devam edemem, şeytan çok uğraştı ama geçersin diye, ben gaza gelmedim tabi :)




benim keçiye çiçek ikram ediyorum




bir kaç tane daha





bu arada geri dönüp başka bir yol buluyorum yukarı çıkan





motor geçecek kadar yer var, devam ediyorum tırmanmaya




inanmayacaksınız ama yine yol bitti :(





bu sefer bayağı bi aşağıya iniyorum, asfalt yolun devam ettiği yerden gidiyorum bu sefer





bu köpek yukarı giderken peşime takılmıştı, şimdi miskin miskin bakıyor, niye? duruyorum çünkü






bu yolu hatırlayan vardır,





işte burası, önceki gezilerimden







bu yol beni karşıya götürecek gibi





bu abilerden yol tarifi alıyorum, tahmin ettiğim gibi bu yol gidiyormuş oraya çok şükür.






bir makro deneme daha, ama tam netleme yapamamışım.




işte bu yola beri devam ediyorum. Sİprona yaylası yoluymuş, 20km yazıyor tabelada, nasipse yazın gidecem oraya da.






sarı çiçekleri çok severim




ama bunu iyi netledim, güzel çıktı





işte bayağı irtifa almışım.





burada yol üçe ayrılıyor.ben bu orta yoldan devam edeceğim, karlı bi yol bulup cedelleşmem lazım





bu arada yine Kaçkar manzaraları geldi





işte kar buldum. motoru buraya soktum ama oradan geri çıkaracağımı hiç düşünmemiştim :)











bayağı bi uğraştan sonra çıkarıyorum




işte yeni karlı yollar karşıda




kar burada başlıyor, bakalım nereye kadar gidebileceğim





oraya kadarmış, orada motor saplandı yine kara.






şimdi buradan motoru nasıl döndürsem diye düşünüyorum tabi





zar zor sağa doğru döndürdüm





bu da ne kadar cedelleştiğimin fotosu





bu arada buradan geri dönüp çıktığım yerde üçe ayrılan yoldan sağa olanına sapıyorum, yol durumu çok ilginç





şu karşı tepeye çıkmak istiyorum. o yüzden sola dönüyorum.bu arada yerleşim yerlerinden bayağı uzaklaştım, ıssız olmaya başladı buralar





karşıda bir şelale, motor da soğusun biraz




yol mu dere mi belli değil :)




güzel manzaralar geliyor




bir tane daha





bir şelale daha





yek diğeri, ama bu da değişik bir fotoğraf oldu :)




bu arada sanırım buraya kadar, çünkü burada da bayağı bir kar birikintisi var.





motoru döndürüyorum, aşağı beri geri dönücem.





Bu karadenize hastayım, heryerden ab-ı hayat fışkırıyor, ha bu arada kendi mi de çekiyorum tabi, üç ayak olarak ne mi kullandım: topcase :)




işte bu da geçemeyeceğim kar birikintisinin yakın hali




yine şu klasik ayna fotoğraflarından çekiyorum, arka fonda küçük şelale var tabi





geri dönüşten manzaralar




bir tane daha



şu karşıda görünen hemen hemen tüm dağların zirvelerine çıktım, bu zamana kadar olan tepe gezileri oralarda gerçekleşti hep.mesela fotoğrafın ortasının biraz solundaki dağın zirvesine 10 gün önce çıkmıştım.sağındakine ise geçtiğimiz cumartesi...





dönüşte bu çiçek açmış ağaç dikkatimi çekiyor.şöyle düşünüyorum:bunlar kışın kupkuruydu. hayat namına hiçbirşey yoktu. şimdi ise yeniden canlanıyorlar...




sanırım akşam olmaya başlıyor.bu dağlardan bir an önce medeniyete inmek istiyorum




son bir makro denemesi( bu arada bayağı bi çiçek çeşidi çekmişim bu gün)





veee mutlu son. Ardeşende gün batımı...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Her açtığın topik birbirinden güzel.. 10 üzerinden Yıldızlı 10 :cat:

Ayrıca, '' Çakma '' deme sonra inanırlar.. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
59
abi süper bir gezi yapmışsın. ben de böyle gezmeleri severim. yalnız sen de benim gibi tatlı bir tümsek görünce zıplamaya hevesleniyorsan bu gezilere tek başına çıkma derim, tehlikeli olabilir.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
hocam bi gün kalıcan oralarda yav cesaret 10 da 10 , telefonda çekmez oralarda, bağırsan kimse duymaz valla bravo :cat:
 
Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
35
Çok güzel fotoğraflar ve iyi cesaret :)
Siz de bir arkadaş bulsanız yanınıza ne güzel olur :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
biraz geç cevap yazıyorum çünkü internete girmeye hiç fırsatım olmadı.
herkese teşekkürler güzel yorumlarınız için. bu arada keşke bir kişi daha olsa da beraber bu gezileri gerçekleştirsek, ama ne çare, yok:salut: Gökhan a hyosungu sattırıp bi enduro aldırabilirsem iyi olacak ama, tam kanına giremedim daha :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 yıl bekle dostum
zira böyle tahrik etmeye devam edersen gelip yerleşecem oralara.
yüreğine sağlık
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Ya ne diyim sana, kardeşim emeğine yüreğine tekerine sağlık ...:rendeer:

Yine çok hoş karelerle mest ettin bizi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst