- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Salı günleri öğleden sonra dersim olmadığından yine yerimde duramadım ve dağlara çıkmaya karar verdim.bu sefer ki gezim Ardeşene bağlı Işıklı beldesinin zirveleri veya zirveye ulaşma çabaları şeklinde oluştu.
şu karşıki karlı dağa çıkmak istiyorum(fotoğrafta çıkmamış ama
)

çünkü yeni lastik aldım, bunları denemem lazımdı
biraz karla mücadeleye gidiyorum

tam olarak gitmek istediğim yer orası, karşıdaki karlı dağ

bayağı bi yol alıyorum. buralara kadar daha önce de gelmiştim.

mikro dünyaya makro gözüyle bakmak, makro bakış açısı sağlar

farklı çiçekler de açmaya başlamış. keşke bunların isimlerini bilseydim

bu da yek diğeri

tırmanmaya devam ediyorum

bir de makro arı denemesi(Allahtan sokmadı, bu fotoğrafı yaklaşık 1-2 cm den çektim)

yalnız ufak bir sorun var, yol bitti, geri dönüp sağa sola ayrılanlardan başka birini deneyeceğim

bu fotoğrafı çok beğendim

gideceğim yer karşıda ama bakalım yol bulabilecek miyim oraya

bu fotoğrafı niye çektiysem..

veeeeeee, her zamanki gibi bu yol da çıkmaz sokak
yine geri dönüyorum.

ama ilginçtir, şu ortadaki yol oraya gidiyor ama oranın girişi buradan başka olamaz, çünkü bayağı bi geri dönüp tekrar yukarı çıkan yollara gideceğim, bakalım, nasıl olacak

tüm bunları düşünürken bu virajdaki bir tümsek ve çukura dikkat etmeyerek motoru yan yatırıyorum, fotosunu çekecektim ama benzin akmaya başladığından hemen kaldırdım

şimdi ise şu aşağıya giden yolu denemek istiyorum, belki sonradan yukarı çıkar diye..

motor biraz soğusun, manzarayı seyretsin

bu da ne! yine yol bitti. geri dönüp yine başka yol deniyorum

bu sefer de yolda dere aktığından kocaman yarıklar oluşmuş, keşke bi kişi daha olsaydı diye içimden geçiriyorum

yol durumu böyle, yol devam ediyor ama ben devam edemem, şeytan çok uğraştı ama geçersin diye, ben gaza gelmedim tabi

benim keçiye çiçek ikram ediyorum

bir kaç tane daha

bu arada geri dönüp başka bir yol buluyorum yukarı çıkan

motor geçecek kadar yer var, devam ediyorum tırmanmaya

inanmayacaksınız ama yine yol bitti

bu sefer bayağı bi aşağıya iniyorum, asfalt yolun devam ettiği yerden gidiyorum bu sefer

bu köpek yukarı giderken peşime takılmıştı, şimdi miskin miskin bakıyor, niye? duruyorum çünkü

bu yolu hatırlayan vardır,

işte burası, önceki gezilerimden

bu yol beni karşıya götürecek gibi

bu abilerden yol tarifi alıyorum, tahmin ettiğim gibi bu yol gidiyormuş oraya çok şükür.

bir makro deneme daha, ama tam netleme yapamamışım.

işte bu yola beri devam ediyorum. Sİprona yaylası yoluymuş, 20km yazıyor tabelada, nasipse yazın gidecem oraya da.

sarı çiçekleri çok severim

ama bunu iyi netledim, güzel çıktı

işte bayağı irtifa almışım.

burada yol üçe ayrılıyor.ben bu orta yoldan devam edeceğim, karlı bi yol bulup cedelleşmem lazım

bu arada yine Kaçkar manzaraları geldi

işte kar buldum. motoru buraya soktum ama oradan geri çıkaracağımı hiç düşünmemiştim


bayağı bi uğraştan sonra çıkarıyorum

işte yeni karlı yollar karşıda

kar burada başlıyor, bakalım nereye kadar gidebileceğim

oraya kadarmış, orada motor saplandı yine kara.

şimdi buradan motoru nasıl döndürsem diye düşünüyorum tabi

zar zor sağa doğru döndürdüm

bu da ne kadar cedelleştiğimin fotosu

bu arada buradan geri dönüp çıktığım yerde üçe ayrılan yoldan sağa olanına sapıyorum, yol durumu çok ilginç

şu karşı tepeye çıkmak istiyorum. o yüzden sola dönüyorum.bu arada yerleşim yerlerinden bayağı uzaklaştım, ıssız olmaya başladı buralar

karşıda bir şelale, motor da soğusun biraz

yol mu dere mi belli değil

güzel manzaralar geliyor

bir tane daha

bir şelale daha

yek diğeri, ama bu da değişik bir fotoğraf oldu

bu arada sanırım buraya kadar, çünkü burada da bayağı bir kar birikintisi var.

motoru döndürüyorum, aşağı beri geri dönücem.

Bu karadenize hastayım, heryerden ab-ı hayat fışkırıyor, ha bu arada kendi mi de çekiyorum tabi, üç ayak olarak ne mi kullandım: topcase

işte bu da geçemeyeceğim kar birikintisinin yakın hali

yine şu klasik ayna fotoğraflarından çekiyorum, arka fonda küçük şelale var tabi

geri dönüşten manzaralar

bir tane daha

şu karşıda görünen hemen hemen tüm dağların zirvelerine çıktım, bu zamana kadar olan tepe gezileri oralarda gerçekleşti hep.mesela fotoğrafın ortasının biraz solundaki dağın zirvesine 10 gün önce çıkmıştım.sağındakine ise geçtiğimiz cumartesi...

dönüşte bu çiçek açmış ağaç dikkatimi çekiyor.şöyle düşünüyorum:bunlar kışın kupkuruydu. hayat namına hiçbirşey yoktu. şimdi ise yeniden canlanıyorlar...

sanırım akşam olmaya başlıyor.bu dağlardan bir an önce medeniyete inmek istiyorum

son bir makro denemesi( bu arada bayağı bi çiçek çeşidi çekmişim bu gün)

veee mutlu son. Ardeşende gün batımı...

şu karşıki karlı dağa çıkmak istiyorum(fotoğrafta çıkmamış ama

çünkü yeni lastik aldım, bunları denemem lazımdı

tam olarak gitmek istediğim yer orası, karşıdaki karlı dağ

bayağı bi yol alıyorum. buralara kadar daha önce de gelmiştim.

mikro dünyaya makro gözüyle bakmak, makro bakış açısı sağlar

farklı çiçekler de açmaya başlamış. keşke bunların isimlerini bilseydim

bu da yek diğeri

tırmanmaya devam ediyorum

bir de makro arı denemesi(Allahtan sokmadı, bu fotoğrafı yaklaşık 1-2 cm den çektim)

yalnız ufak bir sorun var, yol bitti, geri dönüp sağa sola ayrılanlardan başka birini deneyeceğim

bu fotoğrafı çok beğendim

gideceğim yer karşıda ama bakalım yol bulabilecek miyim oraya

bu fotoğrafı niye çektiysem..

veeeeeee, her zamanki gibi bu yol da çıkmaz sokak

ama ilginçtir, şu ortadaki yol oraya gidiyor ama oranın girişi buradan başka olamaz, çünkü bayağı bi geri dönüp tekrar yukarı çıkan yollara gideceğim, bakalım, nasıl olacak

tüm bunları düşünürken bu virajdaki bir tümsek ve çukura dikkat etmeyerek motoru yan yatırıyorum, fotosunu çekecektim ama benzin akmaya başladığından hemen kaldırdım

şimdi ise şu aşağıya giden yolu denemek istiyorum, belki sonradan yukarı çıkar diye..

motor biraz soğusun, manzarayı seyretsin

bu da ne! yine yol bitti. geri dönüp yine başka yol deniyorum

bu sefer de yolda dere aktığından kocaman yarıklar oluşmuş, keşke bi kişi daha olsaydı diye içimden geçiriyorum

yol durumu böyle, yol devam ediyor ama ben devam edemem, şeytan çok uğraştı ama geçersin diye, ben gaza gelmedim tabi

benim keçiye çiçek ikram ediyorum

bir kaç tane daha

bu arada geri dönüp başka bir yol buluyorum yukarı çıkan

motor geçecek kadar yer var, devam ediyorum tırmanmaya

inanmayacaksınız ama yine yol bitti

bu sefer bayağı bi aşağıya iniyorum, asfalt yolun devam ettiği yerden gidiyorum bu sefer

bu köpek yukarı giderken peşime takılmıştı, şimdi miskin miskin bakıyor, niye? duruyorum çünkü

bu yolu hatırlayan vardır,

işte burası, önceki gezilerimden

bu yol beni karşıya götürecek gibi

bu abilerden yol tarifi alıyorum, tahmin ettiğim gibi bu yol gidiyormuş oraya çok şükür.

bir makro deneme daha, ama tam netleme yapamamışım.

işte bu yola beri devam ediyorum. Sİprona yaylası yoluymuş, 20km yazıyor tabelada, nasipse yazın gidecem oraya da.

sarı çiçekleri çok severim

ama bunu iyi netledim, güzel çıktı

işte bayağı irtifa almışım.

burada yol üçe ayrılıyor.ben bu orta yoldan devam edeceğim, karlı bi yol bulup cedelleşmem lazım

bu arada yine Kaçkar manzaraları geldi

işte kar buldum. motoru buraya soktum ama oradan geri çıkaracağımı hiç düşünmemiştim


bayağı bi uğraştan sonra çıkarıyorum

işte yeni karlı yollar karşıda

kar burada başlıyor, bakalım nereye kadar gidebileceğim

oraya kadarmış, orada motor saplandı yine kara.

şimdi buradan motoru nasıl döndürsem diye düşünüyorum tabi

zar zor sağa doğru döndürdüm

bu da ne kadar cedelleştiğimin fotosu

bu arada buradan geri dönüp çıktığım yerde üçe ayrılan yoldan sağa olanına sapıyorum, yol durumu çok ilginç

şu karşı tepeye çıkmak istiyorum. o yüzden sola dönüyorum.bu arada yerleşim yerlerinden bayağı uzaklaştım, ıssız olmaya başladı buralar

karşıda bir şelale, motor da soğusun biraz

yol mu dere mi belli değil

güzel manzaralar geliyor

bir tane daha

bir şelale daha

yek diğeri, ama bu da değişik bir fotoğraf oldu

bu arada sanırım buraya kadar, çünkü burada da bayağı bir kar birikintisi var.

motoru döndürüyorum, aşağı beri geri dönücem.

Bu karadenize hastayım, heryerden ab-ı hayat fışkırıyor, ha bu arada kendi mi de çekiyorum tabi, üç ayak olarak ne mi kullandım: topcase

işte bu da geçemeyeceğim kar birikintisinin yakın hali

yine şu klasik ayna fotoğraflarından çekiyorum, arka fonda küçük şelale var tabi

geri dönüşten manzaralar

bir tane daha

şu karşıda görünen hemen hemen tüm dağların zirvelerine çıktım, bu zamana kadar olan tepe gezileri oralarda gerçekleşti hep.mesela fotoğrafın ortasının biraz solundaki dağın zirvesine 10 gün önce çıkmıştım.sağındakine ise geçtiğimiz cumartesi...

dönüşte bu çiçek açmış ağaç dikkatimi çekiyor.şöyle düşünüyorum:bunlar kışın kupkuruydu. hayat namına hiçbirşey yoktu. şimdi ise yeniden canlanıyorlar...

sanırım akşam olmaya başlıyor.bu dağlardan bir an önce medeniyete inmek istiyorum

son bir makro denemesi( bu arada bayağı bi çiçek çeşidi çekmişim bu gün)

veee mutlu son. Ardeşende gün batımı...
