- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün yine okul çıkışı bi çılgınlık yaptım ve Pimpilona yaylasına yol durumunu öğrenmek için ve biraz da macera için çıkayım dedim. Pimpilona yaylası yaklaışık 2200 civarlarında bir yayla.bayağı bi manzarası var. 4x4lerle daha önce çıkmıştık.karlar eriyince motosikletimle çıkmayı düşünüyorum bir mani olmazsa. işte fotoğraflar:
Yeni motosiklet botlarım. %100 su geçirmez. 10 lira:queen:

Buradan içeri sapıyorum Çayırdüzü köyüne doğru. tırmanışa geçecem






benim botlar bayağı iş görüyor




ilk defa karşılaştığım bir kuş türü, Atmaca da olabilir yalnız



Burada yol bitti,geri dönüp başka yol deneyeceğim,zaten yanlış girdiğimi başından sezmiştim

evet şu sağ taraf yol doğru yol olacak.

Burası uçmuş

taşlar tepetaklak


bu kar birikintileri beni bayağı bi zorlayacak


Ayı izi mi ne


Bu arada bayağı bi yükselmişim


karla olan mücadelelerim

tekerlek çok şekil oldu ama


zar zor geçiyorum orayı

Burada motoru bırakıyorum. daha zorlamaya gerek yok. ilerde çok kar var zaten. yürüyerek devam ediyorum biraz




başka mahluklar da geçmiş buralardan



seyirli bir yer buluyorum. normalde aşağı tarafta çok uzaklardan Ardeşen gözükmesi lazım ama Ardeşenin üstünü sis kaplamaış.




Sisten dolayı güneş de bu şekilde gözükebiliyor zaten

bu da yolun devamı. yani anlaşılan bir ay kadar daha beklemek lazım Pimpilona yaylasına çıkmak için




Dönme zamanı, motorum gözüktü uzaktan.

Dönüşte aşağıdaki şelalede tekrar duruyorum. hava biraz daha kakardığından düşük perde hızıyla bu şelaleyi bu şekilde çekebildim.

uzaktan Ardeşen-Ayder yolu gözüktü

dönüşte baktım 4-5 çocuk. tahta arabalarıyla oynuyorlar. Ardeşende bu tahta arabalar meşhurdur. festivali felan olur,yarışırlar.



Çocuklarla bayağı bi muhabbet ettim. bu fotoğrafları da mail adreslerine göndereceğim:cat:

bu manzara ile gezimi sonlandırıyorum.

Yeni motosiklet botlarım. %100 su geçirmez. 10 lira:queen:

Buradan içeri sapıyorum Çayırdüzü köyüne doğru. tırmanışa geçecem






benim botlar bayağı iş görüyor




ilk defa karşılaştığım bir kuş türü, Atmaca da olabilir yalnız



Burada yol bitti,geri dönüp başka yol deneyeceğim,zaten yanlış girdiğimi başından sezmiştim

evet şu sağ taraf yol doğru yol olacak.

Burası uçmuş

taşlar tepetaklak


bu kar birikintileri beni bayağı bi zorlayacak


Ayı izi mi ne


Bu arada bayağı bi yükselmişim


karla olan mücadelelerim

tekerlek çok şekil oldu ama


zar zor geçiyorum orayı

Burada motoru bırakıyorum. daha zorlamaya gerek yok. ilerde çok kar var zaten. yürüyerek devam ediyorum biraz




başka mahluklar da geçmiş buralardan



seyirli bir yer buluyorum. normalde aşağı tarafta çok uzaklardan Ardeşen gözükmesi lazım ama Ardeşenin üstünü sis kaplamaış.




Sisten dolayı güneş de bu şekilde gözükebiliyor zaten

bu da yolun devamı. yani anlaşılan bir ay kadar daha beklemek lazım Pimpilona yaylasına çıkmak için




Dönme zamanı, motorum gözüktü uzaktan.

Dönüşte aşağıdaki şelalede tekrar duruyorum. hava biraz daha kakardığından düşük perde hızıyla bu şelaleyi bu şekilde çekebildim.

uzaktan Ardeşen-Ayder yolu gözüktü

dönüşte baktım 4-5 çocuk. tahta arabalarıyla oynuyorlar. Ardeşende bu tahta arabalar meşhurdur. festivali felan olur,yarışırlar.



Çocuklarla bayağı bi muhabbet ettim. bu fotoğrafları da mail adreslerine göndereceğim:cat:

bu manzara ile gezimi sonlandırıyorum.
