Pimpilona yaylasına doğru (19.04.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu gün yine okul çıkışı bi çılgınlık yaptım ve Pimpilona yaylasına yol durumunu öğrenmek için ve biraz da macera için çıkayım dedim. Pimpilona yaylası yaklaışık 2200 civarlarında bir yayla.bayağı bi manzarası var. 4x4lerle daha önce çıkmıştık.karlar eriyince motosikletimle çıkmayı düşünüyorum bir mani olmazsa. işte fotoğraflar:

Yeni motosiklet botlarım. %100 su geçirmez. 10 lira:queen:




Buradan içeri sapıyorum Çayırdüzü köyüne doğru. tırmanışa geçecem





























benim botlar bayağı iş görüyor:p


















ilk defa karşılaştığım bir kuş türü, Atmaca da olabilir yalnız















Burada yol bitti,geri dönüp başka yol deneyeceğim,zaten yanlış girdiğimi başından sezmiştim





evet şu sağ taraf yol doğru yol olacak.




Burası uçmuş




taşlar tepetaklak









bu kar birikintileri beni bayağı bi zorlayacak









Ayı izi mi ne










Bu arada bayağı bi yükselmişim









karla olan mücadelelerim




tekerlek çok şekil oldu ama:p









zar zor geçiyorum orayı




Burada motoru bırakıyorum. daha zorlamaya gerek yok. ilerde çok kar var zaten. yürüyerek devam ediyorum biraz


















başka mahluklar da geçmiş buralardan














seyirli bir yer buluyorum. normalde aşağı tarafta çok uzaklardan Ardeşen gözükmesi lazım ama Ardeşenin üstünü sis kaplamaış.



















Sisten dolayı güneş de bu şekilde gözükebiliyor zaten




bu da yolun devamı. yani anlaşılan bir ay kadar daha beklemek lazım Pimpilona yaylasına çıkmak için




















Dönme zamanı, motorum gözüktü uzaktan.




Dönüşte aşağıdaki şelalede tekrar duruyorum. hava biraz daha kakardığından düşük perde hızıyla bu şelaleyi bu şekilde çekebildim.




uzaktan Ardeşen-Ayder yolu gözüktü



dönüşte baktım 4-5 çocuk. tahta arabalarıyla oynuyorlar. Ardeşende bu tahta arabalar meşhurdur. festivali felan olur,yarışırlar.











Çocuklarla bayağı bi muhabbet ettim. bu fotoğrafları da mail adreslerine göndereceğim:cat:



bu manzara ile gezimi sonlandırıyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi sen hiç rahat duramazmısın..:p:p:p
illaki gezecen demi....:p:p:p:p

şelaleye bayıldım gerçekten... paylaşım için teşekkür ederim...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
güzel gezi olmuş gerçekten yine :)
fotoğraflarda çok güzel makine nedir merak ettim :)

ayrıca büyük şehirlerden birine tayininiz çıkarsa düşünemiyorum sizi :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim
-doğan al bi enduro,gezdireyim sizi bütün dağ ve tepeleri. hangi yol nereye çıkar, hangi yolun devamı yok, nerelerde güzel manzaralar var, hepsini biliyorum hemen hemen:)
-makine fujifilm S1500
-kujumax, Geçen Pazardan yukarı ama hamidiye tarafı dağlarına çıkmıştım. bundan bi önceki gezimdi.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hey.. deli çocuk.
Gezi mükemmel. cesaretine hayranım. Karadenizli yüreği var. belli. Fakat oralara yalnız gitmezsen daha iyi olur. En az iki motrsiklet olursanız herhangi bir durumda bir birinize destek olursunuz. Bu makina. Gittiğin yerler dağlar yaylalar. Arıza veya lastik patlaması seni bayağı zor duruma sokabilir.
Ormanlardaki avcılık deneyimlerime göre;
Karda resmini çektiğin birinci ayak izinin sahibi baba bir ayı.
Yine ikinci resmini çektiğin ayak izi ise domuza ait.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hey.. deli çocuk.
Gezi mükemmel. cesaretine hayranım. Karadenizli yüreği var. belli. Fakat oralara yalnız gitmezsen daha iyi olur. En az iki motrsiklet olursanız herhangi bir durumda bir birinize destek olursunuz. Bu makina. Gittiğin yerler dağlar yaylalar. Arıza veya lastik patlaması seni bayağı zor duruma sokabilir.
Ormanlardaki avcılık deneyimlerime göre;
Karda resmini çektiğin birinci ayak izinin sahibi baba bir ayı.
Yine ikinci resmini çektiğin ayak izi ise domuza ait.

teşekkürler
bana bişey olmasında gerisi sorun değil. keşke bir motorlu daha olsa. ama bi kişi ayarladım gibi. belki onla gidecez bu hafta sonu
bu arada o ayı izinden çok daha büyüğünü de görmüştüm daha önce. demek baba ayı:pale:valla o zaman korkmamıştım şimdi korktuğum kadar:p
diğerini ben dağ keçisi izi sanmıştım. demek domuz ayağı. domuzlar sanırım ürkek oluyormuş. kaçıyolarmış insan görünce. karadenizliler çok sıkıştırıyo bu hayvanları, ürkek olmuşlar artık:p
bir de tekerlek patlaması sorun değil, çözümü var, motor bozulmasın yeter
teşekkürler
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
O tanımlayamadığınız kuş da Doğan, alaca doğan sanırım. Keşke daha net bir fotografı olsa imiş yakalaması zor bir kuştur
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yusuf kardeşim, yine çok güzel manzaralar yakalamışsın.

10 üzerinden 10 (( umarım aldığın notları,

benzer şekilde öğrencilerine yansıtırsın..:p ))

Tekerine ve emeğine sağlık. Paylaşım için ::thanks:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
O tanımlayamadığınız kuş da Doğan, alaca doğan sanırım. Keşke daha net bir fotografı olsa imiş yakalaması zor bir kuştur

bilgilendirme için sağolun. yolda giderken bir anda gördüm. hemen durdum. kuş uzaktaydı yalnız. bayağı bi yakınlaştırdım. optik zoomdan hariç dijital zoom a da geçtiğimden netlik kaybı fazlasıyla oldu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

Yusuf kardeşim, yine çok güzel manzaralar yakalamışsın.

10 üzerinden 10 (( umarım aldığın notları,

benzer şekilde öğrencilerine yansıtırsın..:p ))

Tekerine ve emeğine sağlık. Paylaşım için ::thanks:

teşekkürler.
öğrenciler haketse vericem de onlara 10 üzerinden 4 bile fazla:p
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
bilgilendirme için sağolun. yolda giderken bir anda gördüm. hemen durdum. kuş uzaktaydı yalnız. bayağı bi yakınlaştırdım. optik zoomdan hariç dijital zoom a da geçtiğimden netlik kaybı fazlasıyla oldu.




teşekkürler.
öğrenciler haketse vericem de onlara 10 üzerinden 4 bile fazla:p

O zaman ,orta yolu bulalım, 5 üzerinden 4 mesela..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst