Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12741
    megruz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2015
    Şehir
    Bodrum/Muğla
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Motor düzlükte 147 yi geçmiyor normal midir ? 2014 model


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12742

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı megruz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor düzlükte 147 yi geçmiyor normal midir ? 2014 model
    Bence normal...Bende CBR500R var, Pulsar'dan tam 2.kat güçlü (48hp) -onun top speed'i 189km/h. Düzde 147'yi görüyorsa öp de başına koy kardeşim.
    The Power of The Dreams.

  3. #12743

    Üyelik
    20 Temmuz 2016
    Alıntı megruz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor düzlükte 147 yi geçmiyor normal midir ? 2014 model

    kullanım klavuzu 129 diyor. 147 gayet iyi, ve düzlük değil de bayır aşağıdır diye düşünüyorum

  4. #12744
    megruz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2015
    Şehir
    Bodrum/Muğla
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı mrbleeeed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanım klavuzu 129 diyor. 147 gayet iyi, ve düzlük değil de bayır aşağıdır diye düşünüyorum
    yok reis düzlüktü eğimli yolda 153 yaptım bu gün

  5. #12745

    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2594330/detay/

    arkadaşlar motorumu satıyorum bilgiler linkte mevcuttur pazarlık payı vardır.
    2016 model siyah extralı 3000 km de

  6. #12746
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Depoyu fulledim denedim arkadaşlar;

    40 tl 280 km yol yaptım. 14 kuruş falan yapıyor heralde ki bana az geldi ilk başlarda 300 km nin üstüne çıkmıştım çok rahat, 4500 km ye yaklaştık bakıma götürüp tekrar deneyeceğim bakalım fark olacak mı

  7. #12747

    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj pulsar NS 200
    Merhaba arkadaşlar bende aranıza Tekirdağ' dan dün katıldım. Motoru dün aldım ufak bi sıyrık atlattık nazarlık dedik elim fazla alışık değil ilk motorum ama bana çok seri geldi alıştığımda motoru daha da çok seviceğimi düşünüyorum inşallah

  8. #12748
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı gokertutas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depoyu fulledim denedim arkadaşlar;

    40 tl 280 km yol yaptım. 14 kuruş falan yapıyor heralde ki bana az geldi ilk başlarda 300 km nin üstüne çıkmıştım çok rahat, 4500 km ye yaklaştık bakıma götürüp tekrar deneyeceğim bakalım fark olacak mı
    Yakıt hesabı yapılacak bi motor değil o şekilde keyif vermiyo. 125'lik motor gibi sürmek gerekir motorun tarzına uymuyor. Keyifli bir kullanımla ortalama 4 litre 18 kuruş yakıyor. Aslında 9.5 litre kullanılabilir yakıt deposu hacmi yerine şöyle 15 litre bi depo olsaydı benzin göstergesini de fazla takip etmezdik iyi olurdu.
    SAZMAN bunu beğendi.

  9. #12749

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı Wertycan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar bende aranıza Tekirdağ' dan dün katıldım. Motoru dün aldım ufak bi sıyrık atlattık nazarlık dedik elim fazla alışık değil ilk motorum ama bana çok seri geldi alıştığımda motoru daha da çok seviceğimi düşünüyorum inşallah
    Keşke 150 lik alsaydınız gaz tepkisi daha yumuşak hemen hemen aynı umarım bşaınıza bir iş gelmez

  10. #12750

    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj pulsar NS 200
    İnşallah gelmez zaten alır almaz ufak bişey yaşadım ama alışana kadar yavaş yavaş kullanıcam artık alıştıktan sonra 150 lik küçük gelir diye düşündüm

  11. #12751
    eko29 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    99' Hornet 600 04' KLE 500
    Arkadaşlar Merhaba 7 senedir motosiklet kullanıcısıyım şuan kawasaki kle 500 kullanıyorum öğrenciyim ve ev-okul arası git gel 50 km ye yakın kle 500 100km/h hızda 4.5 litre yakıyor pulsar ile takas yapmayı düşünüyorum kafama takılan konular var 195 boy 110 kg birisiyim
    -Ankarayı bilenler varsa gölbaşında oturuyorum ve okul tandoğanda konya yolunu kullanıyorum dik rampalar var bu rampalarda hızını nereye kadar koruyabiliyor
    -100km/h hızda sabit giderken yakıt tüketimi kaç litre
    -Sizce bu takas işi mantıklımı amacım yeni,hafif,az yakıt tüketen bi motosiklete binmek cevaplarsanız sevinirim iyi günler dilerim

  12. #12752
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Bu aralar Hyosung'umu değiştirmek istiyorum.
    Bir arkadaşımın Hyosung'unun statörü bozuldu ve cebinde parası ile 1 ay statör bulamadı Türkiye'de. Tabi Paypal de kapanınca Hyosungsource vs. yalan oldu. Yedek parça işi iyice sakata bağladı.
    Bu olaydan sonra ben de tedirgin olmaya başladım. Gerek parça bulunmazlığı gerek şehir içi rahatsızlığı/ağırlığı nedeniyle değiştirmeyi düşündüm.

    Parça bulunabilirliği ve fiyatları, aksesuar bolluğu açısından Pulsar makul geldi.
    Fakat Hyosung'un gücüne ve rüzgar yememesine çok alıştım. Düz yolda debriyajsız 2. viteste bile arka tekerin sarması en sevdiğim özelliği. Uzun yolda 140-150 sabit seyahat edebiliyorum. Yılda 1-2 kere tek seferde 600km'lik uzun yollara çıkarım. Yani kullanım %90 şehir içi. Pulsar bana Hyosungda bulduklarımın hepsini veremez ama; şuan iyi bir artçı konforuna, dik oturuşa, daha geniş gidon turuna, hafifliğe ve makul bulunabilir parça fiyatlarına da ihtiyacım var. Bunlardan sormak istediğim;

    -Arka selenin yumuşatılması ve topcase takılması ile artçıya uygun hale getirilmesi,
    -Daha yumuşak ve konforlu amortisör performansı,
    -Uzun yolda 120km hızla sabit seyahat,
    -İyi bir ön camla güzel bir rüzgar koruması,

    Verebilir mi diye sormak istedim sizlere. Artçımla binerken gerçekten eziyet oluyor bu motor. Temiz Hyosung piyasada olmadığı için değiştirip de pişman olmaktan korkuyorum. Özellikle hem Hyosung hem Pulsar kullanmış kişilerin yorumlarını esirgememesini bekliyorum.

  13. #12753
    hakan nkd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli gebze
    Motosikleti
    cb125e- pulsar 200
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu aralar Hyosung'umu değiştirmek istiyorum.
    Bir arkadaşımın Hyosung'unun statörü bozuldu ve cebinde parası ile 1 ay statör bulamadı Türkiye'de. Tabi Paypal de kapanınca Hyosungsource vs. yalan oldu. Yedek parça işi iyice sakata bağladı.
    Bu olaydan sonra ben de tedirgin olmaya başladım. Gerek parça bulunmazlığı gerek şehir içi rahatsızlığı/ağırlığı nedeniyle değiştirmeyi düşündüm.

    Parça bulunabilirliği ve fiyatları, aksesuar bolluğu açısından Pulsar makul geldi.
    Fakat Hyosung'un gücüne ve rüzgar yememesine çok alıştım. Düz yolda debriyajsız 2. viteste bile arka tekerin sarması en sevdiğim özelliği. Uzun yolda 140-150 sabit seyahat edebiliyorum. Yılda 1-2 kere tek seferde 600km'lik uzun yollara çıkarım. Yani kullanım %90 şehir içi. Pulsar bana Hyosungda bulduklarımın hepsini veremez ama; şuan iyi bir artçı konforuna, dik oturuşa, daha geniş gidon turuna, hafifliğe ve makul bulunabilir parça fiyatlarına da ihtiyacım var. Bunlardan sormak istediğim;

    -Arka selenin yumuşatılması ve topcase takılması ile artçıya uygun hale getirilmesi,
    -Daha yumuşak ve konforlu amortisör performansı,
    -Uzun yolda 120km hızla sabit seyahat,
    -İyi bir ön camla güzel bir rüzgar koruması,

    Verebilir mi diye sormak istedim sizlere. Artçımla binerken gerçekten eziyet oluyor bu motor. Temiz Hyosung piyasada olmadığı için değiştirip de pişman olmaktan korkuyorum. Özellikle hem Hyosung hem Pulsar kullanmış kişilerin yorumlarını esirgememesini bekliyorum.
    Parça sıkıntısı olduğundan sürekli içinde bi tedirginlik, huzursuzluk olacağı için kafan rahat bir şekilde keyifle kullanamazsın hyosungu. 6 sene önce acemilik dönemlerinde Gt250r kullandım çok seviyordum onu. Çünkü gösterişli ve güçlüydü. Daha sonra 650 cc olanını kullandım 4-5 ay. Sonra suzuki gsx600f alınca hyosung dan soğudum. Tabi ki kıyaslanamaz aslında suzuki ve hyosung bunu daha iyi anladım. Zaten bu zaman diliminde racing tarzı motorlardan uzaklaştım, soğudum.
    Şimdi pulsar ile Gt250r arasında kalsaydım pulsarı seçerdim.
    1.pulsar daha kıvrak, şehir içi şehir dışı daha rahat.
    2.beygiri ve torku hyosungdan az olsa da yeterli bence.
    3.parça sıkıntısı yok ve fiyatı uygunmuş.
    4.artçı içinde uygun hale getirilecek motor pulsar.
    Sevmediğim yönü amortisör sertliği. Bozuk yollar da rahatsız ediyor.
    Blackeagletr bunu beğendi.
    Dolu dolmuş ve boş taksiden uzak dur!

  14. #12754
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı eko29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba 7 senedir motosiklet kullanıcısıyım şuan kawasaki kle 500 kullanıyorum öğrenciyim ve ev-okul arası git gel 50 km ye yakın kle 500 100km/h hızda 4.5 litre yakıyor pulsar ile takas yapmayı düşünüyorum kafama takılan konular var 195 boy 110 kg birisiyim
    -Ankarayı bilenler varsa gölbaşında oturuyorum ve okul tandoğanda konya yolunu kullanıyorum dik rampalar var bu rampalarda hızını nereye kadar koruyabiliyor
    -100km/h hızda sabit giderken yakıt tüketimi kaç litre
    -Sizce bu takas işi mantıklımı amacım yeni,hafif,az yakıt tüketen bi motosiklete binmek cevaplarsanız sevinirim iyi günler dilerim
    Cinnaha 110km hızla girersen 95km hızın altına düşmeden Atakule'ye çıkıyor. Gölbaşından Oran'a da konya yolu üzerinde 90-100km arası hızla çıkar. 100km sabit hızda düz yolda 3 litre yakar da yokuşlarda motoru zorlamayıp yavaşlamasına izin vermelisiniz yoksa 3.5 litre yakar. Takastan anlamıyorum.

  15. #12755

    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Oncelikle kendimden bahsediyim 15 yasinda motosikelte tanisip her gun bir fiil en az 2 km si motor tepesinde gecen birisiyim tam 10 yildir da bu boyle motosiklet tutkusu olan bir babanin saglik problemleri nedeniyle ogluna devrettigi bir fert. Scooter naked ss bir cok model sahibi oldum surdum su andada Honda CRF 250 L sahibiyim. Gel gelelim bu pulsar arkadasimizla 2014 un yaz ayinda tanistim. İlcemizde kucuk capli bir grubumuz var arkadaslarimizdan 2 si 0 km pulsar sahibi oluyolar aradan 2 ay geciyor bir tanesi yuksek cc bahanesiyle grubumuzdaki evli emekli olan bir abimize satiyor bende bu vesileyle 2014 un yaz ayinda tanistim pulsarla motor cinli bir motordan gosterisli evet kaliteli hatta ama gel gelelim daha 4 bin km deki motor yag arizasi veriyor ikaz lambasi yaniyor her zamanda degil ara ara abimiz bize danisti servisine sorman en mantiklisi dedik sonuc ? Olurmus oyle ardindan bir arkadasimiz daha 0 km aldi bu gosterge sorunuda onda cikti soguk havalarda gostermiyor 7000 pesin 0 km motor sogukta naz yapiyor hadi yine soz kullanicilar burda bana ahkam kesiceksiniz herkesde olmuyor yok update le duzeliyor beyin degisiyor fln filan ben bu motoru 3 bin km surdum titresim hicte az degil gayette vuruyor ki ( torku yuksek bir 250 cc crf kullanicisiyim 25 bin km ) hiz desen tamam 160 lara kadar cikan var dogru da neden tum alim satim sitelerinde daha 2014 15 model
    Olan motor 3. Hatta 4. Sahibinde olur ? Birde soyle dusumun bu motorda buyuk pay sahibi olan KTM ve KAWASAKİ markalari var ancak birebir kawasaki z250 sl den esinlenerek yapilan bu motor 8000 tl iken bu gun neden kawa 12 bin tl ?( kusurati var evet ) Bunlar bahanemi diceksiniz simdi size gore degil neden ? Cunku bu motorun eksilerini burda soylersen kimse almaz piyasasi duser elinizde kalir satamassiniz gel gelelim motor kotumu ? Tabiki degil hatta piyasadaki cinlilerin yerine tercih edilir. Ancak mevzu su nekka ekmek okka kofte bir kawasa gosterge stop sorunu yasasaniz bile kesin cozumu olur benim kicikirik crf ye bile 2013 model olmasina ragmen geri cagirip gerekli parcayi ucretsiz degistiler ki garanti biteli yol olmustu. Tabiki crf ile kiyaslamiyorum ama pimpirikli arkadaslar bunu alicagina fazla verin kawa olsun. Bu motor parasinin tam karsiligi eksilerine ragmen parca kalitesi , gidisi , gorunusu , devirlenmesi , yakiti gercekten harika ama kesinlikle uzun vadeli bir motor degil. 8 binlira butcesi Olan arkadaslar km ye takilmayin cunku 80 nin km de rektefesiz varadero alan abilerimiz var.
    dyavol-77 ve quattromeb bunu beğendiler.

  16. #12756
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Bir motor aldık.Özellikle pulsar olsun dedik.Ktm,honda ve pulsar bu 3 marka üzerinde yoğunlaştım sonra gittim pulsar aldım.Velhasıl buraya geldik form sayfası varmış millet paylaşım yapıyor.Şunu farkettim herkes ayrı telden çalıyor.Hiç redline girmemiştim pulsarla geçen canım sıkıldı 1.vitesten başlayarak tüm vitesleri kesiciye girenekadar anırta anırta vites değiştirdim o gün okadar kötü davrandımki ömrümde yapmadığım tüm eziyetlerin hepsini pulsara o gün yaptım hatta lastikleride yakayım dedim ama vazgeçtim.Ne kadar kötü bir motormuşsun sen pulsar ben seni bozamadım motorunu yakamadım,rampa aşşağı inerken boşa aldım aniden 2.vitese taktım kırayım şanzımanını diye onuda yapamadım.

  17. #12757
    gokertutas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt hesabı yapılacak bi motor değil o şekilde keyif vermiyo. 125'lik motor gibi sürmek gerekir motorun tarzına uymuyor. Keyifli bir kullanımla ortalama 4 litre 18 kuruş yakıyor. Aslında 9.5 litre kullanılabilir yakıt deposu hacmi yerine şöyle 15 litre bi depo olsaydı benzin göstergesini de fazla takip etmezdik iyi olurdu.
    Çok doğru motoru 7 bin devirin altında kullanmak açıkcası çok sıkıcı ben sakin kullanmıyorum, genelde yalan yok redline'da kesiciye girene kadar da basıyorum,

    Dediğin kesinlikle doğru deposu (cüssesine göre) küçükmüş meğerse dışarıdan diyorsun ki 12-13 lt vardır. üst devirlerde kullanıma rağmen yine de az yakıyor bence. her gün kadıköy-mecidiyeköy arası git gel yapıyorum, akşamları gezmesi de cabası, haftada 30 tl benzin masrafım var bence gayet iy

  18. #12758

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Ne zaman benzin göstergesi ötse sıfırlanmaya yakın kala benzin alıyorum full lüyorum genelde tepelem ama genede 9 küsür litre alıyor bunun deposu 14 litre değilmi yedek depoyla kısacaıs hiç bir zaman tamamen içindelini bitiremedim.

  19. #12759

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne zaman benzin göstergesi ötse sıfırlanmaya yakın kala benzin alıyorum full lüyorum genelde tepelem ama genede 9 küsür litre alıyor bunun deposu 14 litre değilmi yedek depoyla kısacaıs hiç bir zaman tamamen içindelini bitiremedim.
    Aslında 14 lt değil 12küsür litre. Bunun 12 litresini kullanabiliyorsunuz, ağzına kadar benzin dolu iken benzin göstergesinde tüm çizgiler bittiğinde 9.5-10 lt harcamış oluyorsunuz, geri kalan 2 lt civarı da yedek depo gibi düşünebilirsiniz.

  20. #12760
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında 14 lt değil 12küsür litre. Bunun 12 litresini kullanabiliyorsunuz, ağzına kadar benzin dolu iken benzin göstergesinde tüm çizgiler bittiğinde 9.5-10 lt harcamış oluyorsunuz, geri kalan 2 lt civarı da yedek depo gibi düşünebilirsiniz.
    Benim motor teklemeye başlamış haliyle 9.6 litre benzin alıyor kapağın kenarına kadar. 11-12 litreyi hiç göremedim. Her pulsar'ın deposu farklı ölçüde mi acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir motor aldık.Özellikle pulsar olsun dedik.Ktm,honda ve pulsar bu 3 marka üzerinde yoğunlaştım sonra gittim pulsar aldım.Velhasıl buraya geldik form sayfası varmış millet paylaşım yapıyor.Şunu farkettim herkes ayrı telden çalıyor.Hiç redline girmemiştim pulsarla geçen canım sıkıldı 1.vitesten başlayarak tüm vitesleri kesiciye girenekadar anırta anırta vites değiştirdim o gün okadar kötü davrandımki ömrümde yapmadığım tüm eziyetlerin hepsini pulsara o gün yaptım hatta lastikleride yakayım dedim ama vazgeçtim.Ne kadar kötü bir motormuşsun sen pulsar ben seni bozamadım motorunu yakamadım,rampa aşşağı inerken boşa aldım aniden 2.vitese taktım kırayım şanzımanını diye onuda yapamadım.
    Redline'a sokunca keyfi çıkıyo motorun ama bozuk yollarda yapmamak lazım geçen gün Ankara G.O.P'ta tuhaf bi kavşakta önüme atlayan Şahin'e gömüyodum 2 saniyeyle falan kurtardım. Zıp zıp giden yollarda ne dönebiliyo ne de fren yapabiliyo motor, süspansiyon adamı öldürecek kadar berbat. Motor asfalta basamıyor. Sert süspansiyonun faydasını daha göremedim, virajda falan da yol bozuksa felaket.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)