Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12941
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çünkü depo doluyken agırlık merkezi daha da asagıda olur ve bu da viraj yapmanızı kolaylastırır.
    Bu savın/teorin yanlış bilimsel değil fizik kurallarına uymaz.
    7-8 LT benzin 5-6 kilo eder bu kadar çok ciddi fark etiriyor, benden 5 kilo hafif adam ne yapsın hiç bir zaman ağırlık merkezini aşagı çekemez veya benden 5 kilo ağır adam da hiç mi etkilenmiyor.

    Tahminim ön ve arka tekerler düşen ağırlık merkezi dengesiz, Ön taraf daha hafif kalıyor ,
    Tabi benim teorimde başka pulsar veya başka kullanıcı yorumu olmadan tek başına açıklayamaz,

    O yüzden sordum genel kullanıcılarda durum nasıl diye,


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12942

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim

  3. #12943
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim
    R12 kimya diye aratirsan facebook sayfasida var oradan 1 koli siparis etmistim zincir yagi spreyi 12 adet var 10 tl ye gelmis oldu kutusu 1 kutuyla adam gibi 6-7 tamamen temizledikten sonra yagliyorum 6 motorda kullaniyoruz ve kaliteli bi urun sakiz gibi yapisiyor oyle atma falanda yapmiyor cok fazla surmedigin surece tavsiye ederim 8-9 ay olmustur hala 5-6 kutu var suanki fiyati bilmiyorum ama bittiginde gene siparis vericem hem uygun hemde kaliteli urun
    Eski yag yagliyorda hemen zincir atiyor ve cok pislik topluyor

  4. #12944
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oktay usta'nýn uzun zaman önceden beri shell ile ilgili bir teorisi var. Shell'den alýnan benzinlerdeki katkýnýn stop etmeye yol açabileceðini söyleyip alýnmamasýný istiyor.
    Attila abi selamlar umarım iyisindir abi senin boy kaçtı? Bende ikileme düşüp duruyorum yarın gidip bi deneme yapcam Pulsar için, ne dersin abi max baya gitti bende şimdi pulsara bakıp duruyorum ama senin goruslerin önemli benim için

  5. #12945
    hakan nkd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli gebze
    Motosikleti
    cb125e- pulsar 200
    Arkadaşlar daha yeni aldığım motoru satmak zorunda kaldım. 2016 model mavi renk 450 km,de rodajı devam ediyor. Ilgilenen olursa ilan 342297408

  6. #12946
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir yağlamak için çözümünüz nedir Sprey e para dayanmıyor ben eskimiş yağları sürüyorum zincire ama bu sabah berbat bir olay yaşadım zincirdeki yağ egzozun üstüne damlamış bir anda dumanlar çıkınca ışıklarda başımdan aşağı kaynar sular aktı direk benzinliğe çekip durumun kaynağını anlayıp rahatladım az bekleyip devam ettim
    ben zinciri yağlamadan önce motoru yıkatıyorum.zincirleri sıcak su ile yıkatıyorum tertemiz olduktan sonra motoru orta ayagı üzerine alıyorum ve 90 numara yag koydugum likit sabun kutusuna basarak yavaş yavaş yag damlatarak yaglıyorum.

  7. #12947
    _recoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 950 Supermoto
    Hocam sirketten alacagim var yoksa hemen gelir alirdim. Satilmamis olursa onumuzdeki haftalarda gelir bakarim insallah.

  8. #12948

    Üyelik
    10 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    2015-2016 arasında benim gördüğüm tek fark, 2016 larda vites pedalı aktarma kolu vidalı, uzunluk ayarlanabiliyor. 2015 de sabit kol uzunluğu var.

    Bir de ikinci el baktığın için 2016 da daha uzun garanti süresine sahip olacaksın.

  9. #12949
    Hacı Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150
    Selamün aleyküm
    arkadaşlar ismin ismail Ankara'da yaşıyorum 2016 siyah 200NS ile aranıza katıldım hem sizinle bir bilgi paylaşmak hemde bilgi almak için bu yazıyı yazmaktayım.Her kullanıcının farklı yakıt tüketimleri vardı bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaşmak istedim.
    Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek şekilde kullandığımda ki çoğu zaman 90ı bile geçmeden kullandım 230 km lik işe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldım ve ağzına kadar depo doldu bir önceki seferdede aynı şekilde doldurmuştum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düşük devirtlerde beni inanılmaz yordu ve buna dayanamadığım için hala 3 çizgi varken benzin alma gereği duydum normal sürüşe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandığım zaman ne koltuktan ne ayaklıklardan çok rahatsız edecek şekilde titreşim gelmiyordu.Benzinimi aldım ve tekrar yüksek devirde kullanmaya başladım rahatladım.Ben motor rodajdayken titreşiminden dolayı rahatsızdım ilk bakımdan sonra rahatladı diye düşünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiğim kadarıyla benim ilk baştaki rahatsızlığımda rodaj ile alakalı değilde sanırım motoru zorlamamak için düşük devirlerde kullanmamdan kaynaklıydı çünkü ilk aldığımdaki memnuniyetsizlik ile şimdi yakıt kontrlü için düşük devirde sürdüğümdeki memnuniyetsizliklerim aynıydı.Bir daha yakıt deneme vs içinde olsa düşük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu işi bilen abilerimiz yazmıştır belki yüksek devirde motorun rahatladığını vs ama malum bu kadar sayfanın hepsini okuyamadım mükerrer konu olmuşsa kusura bakmayın.Normak zamanda kullandığımda ise 280 ile 300km arasında iken yakıt göstergesi yanıp sönmeye başlıyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakıt alıyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanırım ama ben motorumla bu şekilde mutluyum bundan sonra gene aynı düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adıma.Biraz uzun oldu sanırım ama size sormak istediğim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yağ değişimi ve yağ filtresi değişimi yapacağım bugün inşaellah bakım 600 km de olmuştu.Biraz baktım internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceğim bi cevap alamadım motora motul yağ koymayı düşünüyorum ama dün bulamadım bugünde açık yer bulamazsam tavsiye edeceğiniz yağ markası ve modelini benimle paylaşırmısınız.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmı tıpayı açarken veya sıkarken tıpa altında varsa conta vs için.NOT:Motor hakkında çok fazla bilgisi olan bir kullanıcı değilim ama devamlı araştırma yapıyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yağ değişimi yapacağım farklı videolar vs izledim ama yazdıklarımda yanlış bişey varsa bu bilgisizliğimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.

  10. #12950
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Alıntı Hacý Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamün aleyküm
    arkadaþlar ismin ismail Ankara'da yaþýyorum 2016 siyah 200NS ile aranýza katýldým hem sizinle bir bilgi paylaþmak hemde bilgi almak için bu yazýyý yazmaktayým.Her kullanýcýnýn farklý yakýt tüketimleri vardý bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaþmak istedim.
    Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek þekilde kullandýðýmda ki çoðu zaman 90ý bile geçmeden kullandým 230 km lik iþe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldým ve aðzýna kadar depo doldu bir önceki seferdede ayný þekilde doldurmuþtum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düþük devirtlerde beni inanýlmaz yordu ve buna dayanamadýðým için hala 3 çizgi varken benzin alma gereði duydum normal sürüþe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandýðým zaman ne koltuktan ne ayaklýklardan çok rahatsýz edecek þekilde titreþim gelmiyordu.Benzinimi aldým ve tekrar yüksek devirde kullanmaya baþladým rahatladým.Ben motor rodajdayken titreþiminden dolayý rahatsýzdým ilk bakýmdan sonra rahatladý diye düþünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiðim kadarýyla benim ilk baþtaki rahatsýzlýðýmda rodaj ile alakalý deðilde sanýrým motoru zorlamamak için düþük devirlerde kullanmamdan kaynaklýydý çünkü ilk aldýðýmdaki memnuniyetsizlik ile þimdi yakýt kontrlü için düþük devirde sürdüðümdeki memnuniyetsizliklerim aynýydý.Bir daha yakýt deneme vs içinde olsa düþük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu iþi bilen abilerimiz yazmýþtýr belki yüksek devirde motorun rahatladýðýný vs ama malum bu kadar sayfanýn hepsini okuyamadým mükerrer konu olmuþsa kusura bakmayýn.Normak zamanda kullandýðýmda ise 280 ile 300km arasýnda iken yakýt göstergesi yanýp sönmeye baþlýyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakýt alýyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanýrým ama ben motorumla bu þekilde mutluyum bundan sonra gene ayný düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adýma.Biraz uzun oldu sanýrým ama size sormak istediðim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yað deðiþimi ve yað filtresi deðiþimi yapacaðým bugün inþaellah bakým 600 km de olmuþtu.Biraz baktým internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceðim bi cevap alamadým motora motul yað koymayý düþünüyorum ama dün bulamadým bugünde açýk yer bulamazsam tavsiye edeceðiniz yað markasý ve modelini benimle paylaþýrmýsýnýz.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmý týpayý açarken veya sýkarken týpa altýnda varsa conta vs için.NOT:Motor hakkýnda çok fazla bilgisi olan bir kullanýcý deðilim ama devamlý araþtýrma yapýyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yað deðiþimi yapacaðým farklý videolar vs izledim ama yazdýklarýmda yanlýþ biþey varsa bu bilgisizliðimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.
    Rica etsem motor üstünde yada sürüş yaparken bi fotoğraf eklermisin bende 190cm 100 kg nasıl olur diye merak ediyorum gidip deneme yapacağım ama sabırsızlanıyorum

  11. #12951
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    hacı abi hoşgeldin.
    motorun rodajı bittıyse motul 5100 serisi 15w-50 motor yagı kullana bilirsin.hem daha titreşimsiz hemde vites geçişlei 0daha olur.
    servislerde bulunmuyor,yiba çarşısından alabilirsin
    litresi 35 tl.dir.
    -yag degiştirme işini servise bıraksan daha iyi olur.kazasız günlerde kullanma dilegiyle motorun hayırlı olsun.
    BDmuxer bunu beğendi.

  12. #12952
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı Hacı Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamün aleyküm
    arkadaşlar ismin ismail Ankara'da yaşıyorum 2016 siyah 200NS ile aranıza katıldım hem sizinle bir bilgi paylaşmak hemde bilgi almak için bu yazıyı yazmaktayım.Her kullanıcının farklı yakıt tüketimleri vardı bende kendimce bi deneme yapmak istedim ve bu tecrübemi sizinle paylaşmak istedim.
    Boy:1.89 - kilo:107, motoru 7 bin deviri geçmeyecek şekilde kullandığımda ki çoğu zaman 90ı bile geçmeden kullandım 230 km lik işe git gel durumunda sakin trafikte 7 litreden biraz fazla benzin tükettim tam 35 tl lik benzin aldım ve ağzına kadar depo doldu bir önceki seferdede aynı şekilde doldurmuştum normalde 1 depo kullanarak test edecektim ama motor düşük devirtlerde beni inanılmaz yordu ve buna dayanamadığım için hala 3 çizgi varken benzin alma gereği duydum normal sürüşe geçmek için çünkü yüksek devirde kullandığım zaman ne koltuktan ne ayaklıklardan çok rahatsız edecek şekilde titreşim gelmiyordu.Benzinimi aldım ve tekrar yüksek devirde kullanmaya başladım rahatladım.Ben motor rodajdayken titreşiminden dolayı rahatsızdım ilk bakımdan sonra rahatladı diye düşünüyordum hani rodaj bitti vs tahmin ettiğim kadarıyla benim ilk baştaki rahatsızlığımda rodaj ile alakalı değilde sanırım motoru zorlamamak için düşük devirlerde kullanmamdan kaynaklıydı çünkü ilk aldığımdaki memnuniyetsizlik ile şimdi yakıt kontrlü için düşük devirde sürdüğümdeki memnuniyetsizliklerim aynıydı.Bir daha yakıt deneme vs içinde olsa düşük devirde kullanmamaya karar verdim daha önce belki bu işi bilen abilerimiz yazmıştır belki yüksek devirde motorun rahatladığını vs ama malum bu kadar sayfanın hepsini okuyamadım mükerrer konu olmuşsa kusura bakmayın.Normak zamanda kullandığımda ise 280 ile 300km arasında iken yakıt göstergesi yanıp sönmeye başlıyor ve 10 lt lik 45 tl veriyordum yakıt alıyordum.buda 100 km / 3.4 litreye denk geliyor sanırım ama ben motorumla bu şekilde mutluyum bundan sonra gene aynı düzen yüksek devirde kullanmaya devam kendi adıma.Biraz uzun oldu sanırım ama size sormak istediğim soru ise motorum 2800 km'ye geldi yağ değişimi ve yağ filtresi değişimi yapacağım bugün inşaellah bakım 600 km de olmuştu.Biraz baktım internetten ve forumdan ama çok net yada benim anlayabileceğim bi cevap alamadım motora motul yağ koymayı düşünüyorum ama dün bulamadım bugünde açık yer bulamazsam tavsiye edeceğiniz yağ markası ve modelini benimle paylaşırmısınız.Birde extradan dikkat etmem gereken bi husus varmı tıpayı açarken veya sıkarken tıpa altında varsa conta vs için.NOT:Motor hakkında çok fazla bilgisi olan bir kullanıcı değilim ama devamlı araştırma yapıyorum ve motorumla kendim ilgilenmek istiyorum bugün ilk defa yağ değişimi yapacağım farklı videolar vs izledim ama yazdıklarımda yanlış bişey varsa bu bilgisizliğimdendir ters yapmak yerine düzeltirseniz sevinirim selamün aleyküm.
    Yağı kendiniz değiştirmeyin garantiden çıkar diye biliyorum.
    PULSAR 200RR

  13. #12953
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağı kendiniz değiştirmeyin garantiden çıkar diye biliyorum.
    ara bakımda yağı kendiniz değiştirebilirsiniz veya servise gidipte değiştirebilirsiniz ama garanti kapsamındaki bakımları serviste yapılması gerek.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  14. #12954
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ara bakımda yağı kendiniz değiştirebilirsiniz veya servise gidipte değiştirebilirsiniz ama garanti kapsamındaki bakımları serviste yapılması gerek.
    Yanlış biliyormuşum o zaman. Peki ufak bi hatada bu yağı siz koydunuz uygun değil veyahut eksik , fazla doldurmuşsunuz deyip masrafları müşteriye ödetir mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

    Arkadaşlar şunuda yaziyim bugün sabah saatlerin yollar boşken gaz kökledim motor 150 yi gördü hafif rampa aşağı 150 gördükten sonra bıraktım gazı ama çıkacağı en fazla 160 civarı. Fabrika çıkıs lastikleri mevcut motorda çok az gidon sallama oldu fakat sıkıntı oluşturmadı. Ama ben pek keyif almadım sadece deneme amaçlı bastım basarken gereksiz yere zorlama gibi geldi bidaha basmam heralde böyle titreşim hadsafada oluyor gerek yok.

  15. #12955
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış biliyormuşum o zaman. Peki ufak bi hatada bu yağı siz koydunuz uygun değil veyahut eksik , fazla doldurmuşsunuz deyip masrafları müşteriye ödetir mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

    Arkadaşlar şunuda yaziyim bugün sabah saatlerin yollar boşken gaz kökledim motor 150 yi gördü hafif rampa aşağı 150 gördükten sonra bıraktım gazı ama çıkacağı en fazla 160 civarı. Fabrika çıkıs lastikleri mevcut motorda çok az gidon sallama oldu fakat sıkıntı oluşturmadı. Ama ben pek keyif almadım sadece deneme amaçlı bastım basarken gereksiz yere zorlama gibi geldi bidaha basmam heralde böyle titreşim hadsafada oluyor gerek yok.
    işini düzgün yaptıktan sonra bir sıkıntı olmaz, yağ filtresi dahil 1,3 litre yağ koyun fazlası zarar.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  16. #12956
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Ben zaten kendim değiştiririm her şeyimi arkadaş için söylemiştim. Kullanım kılavuzunda yağ filtresi değiştirirsen 1.4lt yağ filtresi değiştirmediğinde 1.2 lt olması lazım. Aslında her yağ değişiminde filtrenin de değişmesi öneriliyor.

  17. #12957
    Hacı Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı abi hoşgeldin.
    motorun rodajı bittıyse motul 5100 serisi 15w-50 motor yagı kullana bilirsin.hem daha titreşimsiz hemde vites geçişlei 0daha olur.
    servislerde bulunmuyor,yiba çarşısından alabilirsin
    litresi 35 tl.dir.
    -yag degiştirme işini servise bıraksan daha iyi olur.kazasız günlerde kullanma dilegiyle motorun hayırlı olsun.
    Eyvallah münir abi saolasın.
    Abi ben biraz tez canlıyım boş günümde aklıma koydum bi yapam dedim bugün bi abimizle dolandık civar benzinlikleri castrollarda hep 2T vardı bende en son PO nun Maxi moto yağını bultuk 4T aldım saolasun işi bilen bi komşumda geldi onunla hallettik yağ değişimini çokta zor bişey değilmiş.2000 km sonra servise bakıma gene götürecem abi benim maksadım kendim bişeyler yapabilmekti bi daha değiştirmem gerekirse rahatca yağ değişimi yapabilirim.Bilgilendirme için saolasın abi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben zaten kendim değiştiririm her şeyimi arkadaş için söylemiştim. Kullanım kılavuzunda yağ filtresi değiştirirsen 1.4lt yağ filtresi değiştirmediğinde 1.2 lt olması lazım. Aslında her yağ değişiminde filtrenin de değişmesi öneriliyor.
    Ben 20 tl ye dün yağ filtreside almıştım bugün onuda değiştirmeyi düşünüyordum yağ ile beraber ama filtrenin olduğu kısımı açtık filtereyi çıkartamadık araya sokup ince çekecek o an yanımızda bişi yoktu ve motordan çıkan yağda temizdi bu sebeple değiştirmedik geri ama yağ filtresinin olduğu kısımdaki yağda boşaldığı için yardımcı olan abim bana motoru çalıştırttı mankineyi topladıktan sonra yağda biraz azalma oldu sonrasında üstünü tamamladık tekrar belirtilen yağ çizgisine kadar.Allahtan yanımda işi bilen biri vardı.

  18. #12958
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Yüksek devir ve topraklı yollarda kullanmadığınız müddetçe 5000 km çok rahat idare eder.

  19. #12959
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Hacı Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah münir abi saolasın.
    Abi ben biraz tez canlıyım boş günümde aklıma koydum bi yapam dedim bugün bi abimizle dolandık civar benzinlikleri castrollarda hep 2T vardı bende en son PO nun Maxi moto yağını bultuk 4T aldım saolasun işi bilen bi komşumda geldi onunla hallettik yağ değişimini çokta zor bişey değilmiş.2000 km sonra servise bakıma gene götürecem abi benim maksadım kendim bişeyler yapabilmekti bi daha değiştirmem gerekirse rahatca yağ değişimi yapabilirim.Bilgilendirme için saolasın abi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------


    Ben 20 tl ye dün yağ filtreside almıştım bugün onuda değiştirmeyi düşünüyordum yağ ile beraber ama filtrenin olduğu kısımı açtık filtereyi çıkartamadık araya sokup ince çekecek o an yanımızda bişi yoktu ve motordan çıkan yağda temizdi bu sebeple değiştirmedik geri ama yağ filtresinin olduğu kısımdaki yağda boşaldığı için yardımcı olan abim bana motoru çalıştırttı mankineyi topladıktan sonra yağda biraz azalma oldu sonrasında üstünü tamamladık tekrar belirtilen yağ çizgisine kadar.Allahtan yanımda işi bilen biri vardı.
    Düz tornavida veya bir çivi de bulamadınız mı, yağ filtresini çıkartırken köşelerde kanırtma yapmayın kenarları zedeler yağ kaçmasına sebep olursunuz, yağ filtresinin ortasına çivi veya düztornavidayı çakar gibi yapın geri çekin aklınızda bulunsun.

  20. #12960

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Bugün özellikle depoda hiç benzin kalmayana kadar motosikleti sürdüm teklemeye başlayınca kadar içerinde yarım litre var yada yok hatta yoktur.Telefonun ışığı ile baktım özellikle.Depoyu ağzına kadar doldurdum 11 litre net aldı kısacası hiç bir zaman 14.3 Litre almaz bu depo 45 tl yakıtlada 296km gittim nasıl gazladıysam tuhaf..Bir depo benzin vpower ile 52 ye geldi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)