benim pulsarım 8km de, ve elimde servis tarafından 10bin km bakımı yapılmış kaşeli servis kağıdı var,
8km deki motorun nasıl 10bin bakımı yapılıyor?
5km deki yeri kaşelicene gidip 10bin km kaşelemiş 5km kaşe yeri boş.
yani herşey mümkündür.
benim pulsarım 8km de, ve elimde servis tarafından 10bin km bakımı yapılmış kaşeli servis kağıdı var,
8km deki motorun nasıl 10bin bakımı yapılıyor?
5km deki yeri kaşelicene gidip 10bin km kaşelemiş 5km kaşe yeri boş.
yani herşey mümkündür.
Ben dün 500 km bakımı yaptırdım İzmit Ustalar Motor'da sağolsun gayet iyi ilgilendi tavsiyelerde bulundu... Bence bajaj da sıkıntı yok.. asıl mesele orayı işletenlerin karakterinde...
şimdi sistemdeki motorun duurmunu bilmiyorum ne olarak işlenmiş, olurda işlenmemişdir başka bir durum vardır,
al başına belayı, garantidende çıkarırlar, benim elimde servis kağıdı kafalar bi dünya ))
bu arada aklımda yanlış kalmış 10bin bakımı değil 20bin bakımını onaylamışlar..
merhaba arkadaşlar...
servis konusunda şikayetçi olan arkadaşlarım sonuna kadar haklılar... önceki yazdıklarımı bilenler bilir bu motorun kesinlikle ve kesinlikle piyasadan toplatılması gerektiğini düşünen birisiyim ancak servis konusu sadece bajajın değil pek çok firmanın problemi... eski motorum için gittiğim ustalardan biliyorum... yani herhangi bir markanın servisine işiniz düştüyse Allah yardımcınız olsun... bulunduğunuz bölgedeki diğer markaların servislerini de bi dolaşın yine aynı suratsızlığı görürsünüz... arada işini seven ve iyi yapmaya çalışan insanlar da çıkıyor tabii ki ama servislerin genel mantığı gelsinler öpelim tarzında... hepsinde sanki bu işi hobi olarak sadece insanlara yardım amacıyla yapıyormuş mantığı var... çoluğun çocuğun elinde oyuncak oluyor motorlarımız... bütün markalar için aynı...
Kagıda ne yazdıgı önemli ama daha önemlisi sisteme ne girdiğidir. sisteme dogru girdiyse problem olmaz. Onu kontrol ettirin yeterlidir. Onun için servise gitmenizde de gerek yok ,telefon ile ögrenebilirisiniz
Herkese merhaba. Uzun 2 senedir kullanıyorum 30.000 kmye geldi motor geçen gün bir sıkıntı yaşadım ve şuan çalışmıyor motor. Vites düşürürken motordan bir ses geldi sanki içerisi demirci dükkanı gibi sesler çıkarmaya başladı çektim kenara bekledim 1 saat sonra marş bastım enjeksiyon açılıyor göstergelerde bir sorun yok marşa basıyorum marş motorundan tık tık ses geliyor aynı anda bütün sistem kapanıyor sadece motor arıza ışığı yanıyor sadece ve yeniden diğer bütün göstergeler çalışıyor ama her seferinde bu oluyor. Var mı böyle bir şey yaşayan tecrübe eden. Bir kaç kişiye sordum farklı yanıtlar alıyorum daha servise götürmedim motoru evin önünde duruyor şimdilik.
Bu da enterasan bir düşünce hocam sen motoru bozucaksın diye önceden paranı alıyolar yani satılan her ürünün en az 2 yıl garanti kapsamında olması gerekir zaten bu kullanıcı hakkıdır
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Arkadaşlar bu motora hangi yağ önerirsiniz 20-50 almayı düşünüyorum akıcılığı az mı olur ?
Merhaba abiler kardeşler.Bende bir pulsar sahibi olarak aranıza katıldım. Motosiklet hakkında çoğu şeyi bu forumdan okuyup takip ediyordum.Bi türlü üye olmamıştım.Size bir danışiyim dedim.500Km bakımı geldi bu cumartesi götürücem.Bakım ücreti olarak 150Lira dendi yağ olarakta Repsol 10w50li koyacakmış.
1.si yağ normal servis yağlarından iyi midir ?
2.si fiyat nasıl baya şişirilmiş mi yoksa piyasaya göre mi ?
Şimdiden teşekkürler. Kazasız keyifli sürüşler.
fiyat banada çok geldi ama repsol yağ yüzünden.yağın 1 litre fiyatını biliyorsanız gerisini toplarız.yanlış olmasın castrol yağlı rodaj bakımına galiba 100 tl para verdim.bugün 5000 km bakımına soktum motoru 4700kmde.ıpone yağ aldım kendim dışardan.80 tl zincir temizliği ve yıkama extra vardı 80 tl para verdim.2 litre ıpone yağınıda sanırım 70 liraydı 50 ye aldım totalde 130 eder.sizin rakamda bi gariplik var galiba.
http://urun.n11.com/yag/repsol-moto-racing-4t-10w50-1lt-motor-yagi-P119813010?cid=604001&gclid=CjwKEAjwudW9BRDcrd30ko vf8GkSJAB3hTxFd6jJx5W32qIFnTE-olD8Mus_dMu9GJDVebU3H8sh5BoCbDDw_wcB&gclsrc=aw.ds
bu yağdan olabilme ihtimali var mı ? Repsol 10 50 dedi çünkü.Zincir temizleme ve yağlama şuana kadar yapmadım.Onlarda gerekli. Siz hangi ürünleri aldınız?
linki açamadım.zincir temizleme zaten size gerekli değil daha rodaj bakımı diyorsunuz.ben ıphone 15 50 sentetik yağ kullandım n11 den aldım indirim kuponumla.yaklaşık 30 40 tl hem daha uyguna geldi hemde daha kaliteli yağ kullanmış oldum.yarısıda arttı onuda aldım bidahaki 10k bakımına kadar satmazsam yarım kalan yağıda kullanırım.
bakım fiyatını genelde yağ belirliyor zaten.45 tlden zaten 2 tanesi 90 tuttu bile.işçilik yağ filtesi falan öyle bir fiyat söylemiş.tek tek sorabilirsin bence bi sıkıntı yaratmaz.hatta benim yaptığım gibide yapabilirsin yağları kendin götürürsün o şekilde 20 30 daha uyguna getirilebilir.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)