Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.her kaza haberinden sonra binmicem diyorum ama.....
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya daha geçenlerde ufak bi viraj kazası yapmıştı. geçen de gs500 topiğinde motoru satsam mı yoksa şanzıman sorununu yaptırıp binsem mi diye sormuştu....inanılır gibi değil gerçekten...
Allah rahmet eylesin geride kalanlarına sabır versin...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok üzücü. Gencecik çocuk gitti. Kafam allak bullak oldu. Kadersizmiş.

Hepimiz kadersiziz. Sonumuz böyle olmasın. Hiçbirimizi öldürmesin motosikletlerimiz.

Şanssız kardeşim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
kendısını sahsen tanımıyorum ama cok uzuldum,aılesıne sabırlar dılıyorum.Allah rahmet eylesın.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Yoldan yeni döndüm ve foruma girer girmez acı haber karşıladı. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, Allah ailesine ve sevenlerine (hepimize) sabırlar versin. Yaşına yakışmadı ölüm....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
başımız sağolsun arkadaşlar,allah geride bıraktığı ailesine sabırlar versin.:pale:
mekanı cennet olsun...
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH rahmet elyesin! nur içinde yatsın mekanı cennet olsun! :salut:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
arkadaşlar boyle haberler almaktan cok yoruldum artık.Bu sezon gectı onumuzdekı sezon basında motorumu satıcam içim kan ağlasada yapıcam bunu.macburum cunku sevdıgım ınsanlara bu haberdekı gıbı böyle bır acıyı yasatmaya hakkım yok.Gıdısatımıda hıc ıyı gormuyorum.Motorsıklet uzerındekı tecrubem arttıkca tehlıkesını daha fazla hıssedıyorum.Ikarus sendromu veya dııl sonucta motosıklet zevki ugruna hayatımı ve benı sevenlerın hayatını karartmaya hakkım yok.

arkadasımız ıcın allahtan rahmet dılıyorum gercekten aılesı ıcın tam bır yıkım olacaktır.allah yardımcıları olsun.ölüm herkes için kotu, ama genc ınsanların ölumu herkes için cok daha acı verıcı ve yıkıcı.
cok üzgunum suan tanımasamda sevdıgım bırı olmuş gıbı uzgunum.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Bu genc güzel gülüşlü adama ölüm yakışmamış , Allah Rahmet eylesin , tanıdıkları ailesine sabır versin
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
[NOT]
.......' Alıntı:
Dün akşam işten dönerken E5 maltepe'deki inanılmaz trafikte kaldım. Kaza olmuş. Kaza yerinden geçerken bir sürü motor görünce durdum, ve kazaya karışanlardan birinin motor olduğunu gördüm. Anlatılana göre beyaz punto motosiklete çarpıyor, motosiklet öndeki otobüsün altına giriyor. Birkaç tane fotoğraf çekebildim, daha sonra polis müdaehele etti. Ben olay yerine vardığımda kuryenin cansız bedeni ambulansa yükleniyordu :( . Kaskı da vardı. Finansbank kartlarının dağıtımını yapıyormuş. Topcase kırılmış her yere yayılmış. Motosiklette çok fazla hasar yoktu.

Mavi GS500
34 NPC 02

Data kablom yok, akşam ekleyeceğim..

Allahhtan rahmet, geride kalanlara sabır diliyorum.

Tanıyan var mıdır?
====' Alıntı:
........ Evet Trafik cevizliden itibaren sıkışmaya başlamıştı ... ben aralardan giderken maltepeye yakın bir sürü kuryenin toplandığını görünce motosiklet kazası olduğunu anladım .. olay yerine geldiğimde sürücüyü ceset torbasına koyuyorlardı :(

Allah rahmet eylesin
[/NOT]

Allahım ne acıdır bir tanıdığının haberini araştırmak bir şeyler, bir umut bulmak..
Hani belki...Belki...Belki diyerekten gezinirken rastladım bu mesajlara..

Başka bir kardeş siteden alıntı yaptım..
Akşam arkadaş yükleyecekmiş büyük ihtimalle kaza sonrası fotoları..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst