Biri bunun şaka olduğunu söylesin!!! :salut: oooooooooooooooooofffffffff çok üzüldüm yaaaaaaaaaa....... :salut::salut::salut: Şile gezisinde görmüştüm kendisini. Hatta gezi dönüşü kaza yapmıştı. Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar diliyorum. Şok oldum resmen!!! :salut::salut: