Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Motordelisi moderatörlerinden Kıvançkaptan kazadan bir süre sonra olay yerinden geçerken görmüş Murat'ı ve motoru.. :pale:

Polislerin engelleme anına kadar bir kaç fotoğraf çekebildiğini yazmış..

Bu akşam fotoları göndereceğini söylüyor.. Bu saatten sonra bakmak biraz yürek isteyecek ama en azından olaya ait bir kaç görüntü olmuş olacak elimizde.. :pale:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
siteye yeni girdim.başlığı görünce şok oldum.::eek:hmy::çok yakından tanıyordum.şile gezisinde baya bir sıkı muhabbet etmiştik.çok iyi ve sıcak kanlı biriydi.çok üzüldüm gerçekten.çinli satıp gs 500 aldığını sölemişti ve motorsikletini çok sevdiğini sölemişti.çok acı bir durum :(
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır diliyorum.

Ailesi için çok zor ve kötü bir durum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Allah Rahmet Eylesin, ailesine sabır versin... :pale:

Daha 10 gün önce "kaza yaptım, durumum iyi" diye başlık açmıştı.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Motordelisi moderatörlerinden Kıvançkaptan kazadan bir süre sonra olay yerinden geçerken görmüş Murat'ı ve motoru.. :pale:

Polislerin engelleme anına kadar bir kaç fotoğraf çekebildiğini yazmış..

Bu akşam fotoları göndereceğini söylüyor.. Bu saatten sonra bakmak biraz yürek isteyecek ama en azından olaya ait bir kaç görüntü olmuş olacak elimizde.. :pale:

Paşam o kardeş siteyi de uyardım...Maksat dayanışma olsun..

Ben foto ekleyene kadar kimse Murat olduğunu bilmiyordu..
Orda da tanıyanları çıktı..Sevildiği nasılda belli Muradın..

Böyle bir acılı günde dayanışma çok önemli..Bak sadece bu topici 2093 kez tıklamış ve 43 kişi şuan
okuyor..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
murat kardeşime allah rahmet eylesin sevenlerin ailesinin ve bizlerin başı sağolsun,yakınlarına allah dayanma gücü versin.ve inş. buson olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Yaa daha yeni yazılarını okuduk.İnanmak zor ama maalesef hayat böyle.Hepimiz bir gün gideceğiz ama böyle gencecik insanların kaybı gerçekten çok üzücü.Tüm yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı dilerim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin.
mekanı cennet olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah rahmet eylesin kalanlara sabır versin
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah rahmet eylesin, toprağı bol olsun. :pale:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Başımız sağolsun.!!!!!!!

Uğursuzluk dolaşıyordu. İhale sonunda Murat'a vurdu.Çok kötü çook!!!!
En Çok korktuğum şeydir.Akar trafikte kaza yapmak birde virajı alamamak.

kalanlarına sabır... Son olsun Yeter artık.!!!
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Başımız sağolsun. Murat ile Caddebostan sahilde tanışmıştık, MT gömleğimi görünce yanımıza gelmişti, motoru henüz yeniydi, baya sohbet ettik, motorundan, servislerden, ustalardan, siyah beyaz sevdasından konuştuk, Yalova festivali yaklaşıyordu, orada görüşmek üzere sözleşip ayrıldık ancak Yalova 'da duramadığımdan görüşemedik..

Oldukça güleryüzlü bir arkadaşımızdı.
Allah günahlarını affetsin, ailesine sabır versin.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
başımız saolsun allah geride kalanlara sabır versin mekanı cennet olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ne diyeyim bilmiyorum. Rahmetliyi tanımasam da MT ailesinde çok güzel bir yer edinmiş olduğu tüm bu keder dolu mesajlardan anlaşılıyor.

Allah mekanını cennet eylesin ve yakınlarına sabır versin.

Hepimizin başı sağolsun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

Hergün aramızdan birilerini kaybediyoruz. Bu kaybetmeler ne zamana kadar sürecek bakalım.
331047919bb1.jpg


331047866lc3.jpg


331047883hr2.jpg


331047897nq9.jpg


331047908jn7.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst