Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Allah rahmet eylesin....

Çok üzgünüm ne diyeceğimi bilmiyorum...:pale:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Agustos ayi boyunca motora binmemeye karar verdim cunku cidden bir lanet var isler ters gitti ,bu ayda arabam bozuldu , arkasindan motorumun hidrolik kablosu oldugu yerde patladi , ayni gun durduk yere alakasiz birileri arabam otoparkta iken serserilik olsun diye yumurta atti ve arabanin boyasi harap oldu ve simdi de Murat dostumuzun aci haberi. Bu ay bitmeli . Sevmedim agustos ayini.

Dostumuzun cenazesi ile ilgili bilgisi olan varmi ?

Birde bir arkadasimiz dolabinda iki kaskida duruyor demis , Murat dostumuz cok dikkatli idi kasksiz bindigine ihtimal bile vermiyorum.Yanlis bir anlama olmasin.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Agustos ayi boyunca motora binmemeye karar verdim cunku cidden bir lanet var isler ters gitti ,bu ayda arabam bozuldu , arkasindan motorumun hidrolik kablosu oldugu yerde patladi , ayni gun durduk yere alakasiz birileri arabam otoparkta iken serserilik olsun diye yumurta atti ve arabanin boyasi harap oldu ve simdi de Murat dostumuzun aci haberi. Bu ay bitmeli . Sevmedim agustos ayini.

Dostumuzun cenazesi ile ilgili bilgisi olan varmi ?

Birde bir arkadasimiz dolabinda iki kaskida duruyor demis , Murat dostumuz cok dikkatli idi kasksiz bindigine ihtimal bile vermiyorum.Yanlis bir anlama olmasin.

senin düşündüğün anlamda değil o dolaptaki duruş.. kaskı olduğunu biliyoruz kaza anında.. yani geriye kalan eşyaları anlamında, dolabın üzerinde duruyordu diye o :salut:::xcrying: ne yazdığımı da bilmiyom yaa öle bişi işte...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Dün ben olayı gördüm malesef. Kartala gidiyordum. Yerde birsürü kağıtlar uçuşuyordu. Motoruda gördüm yerde yatarken. Ve malesef insanlar otobüsün altından birşey çıkartmaya çalışıyorlardı. Araba ile gittiğim için durup bakamadım ama kenarda birsürü kurye arkadaşımız durmuştu. Umarım haberlerde vs ölüm diye duymamda basit bir kazadır dedim ama şimdi başlığı görünce bir acayip oldum. Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
cenaze...

cenazesi hakkında bilgiye ulaşabilecek birileri varsa lütfen bilgi almaya çalışsın.. kardeşini tanıyan yada evini bilen biri yok mu şu an sitede ???
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yazılır bilmemki;
Allah rahmet eylesin,melekleri yanından eksik etmesin.

Cenaze hakkında bilgisi olan varsa yazsın son gorevimizi yapalım en azından.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
1inci sayfadan itibaren okudum topiği taki kaza resimlerini görene kadar innamak istemedim ama ne acıdırki herşey gerççekmiş :pr::pr::pr:

okan arkadaşım aradı bugun beni sesinden anlaşılıyodu kötü bişiler oldugu en son 1 hafta önce ismail ustanın orda motorun arızalı yerlerini yaptırmak için gelmişti hatta ordan suadiye sahile gittik cemali ben ve murat abi oturduk güsel sohbet ettik hatta motorunu denedim çok güseldiii

ama ama bu hayatımda aldıgım en acı haberlerden biri gerçekten tanıdıgın bildiğin birisinin böle aramızdan ayrılması inanın beni çok yıprattı aglamamk için kendimi zor tutuyorum

murat abii duyuyosun beni biliyorum mekanın cennet olsun
ailene sabır versin
daha çok yolumuz vardııı
neden böle olduuu


hoşcakal abiii :salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Allahu teala rahmet etsin. Tahsilatını affetsin. Ailesinede sabrı cemil diliyorum. Cümlemizin başı sağolsun. Rahman ve Rahim olan yüce Rabbim. Cümlemizi görünen, görünmeyen bütün kaza ve belalardan koru.
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
57
arkadaslar basımız sağ olsun o zaman allahtan rahmet aılesıne sabır versın cennetı mekan olsun....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yarın öğle namazında altkaynarca bademli camii nden kalacakmış cenazesi arkadaşlar

az önce kız kardeşi ile konuştum
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
evet kimler geliyor arkadaslar motorlular motorsuzları alsın ben organıze ederim kimler geliyosa haberleselim
ortak bi yerde toplanalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst