arkadaşlar bu acıyı kimseye yaşatmasın kendisi için bu güzel hayattan kopma acısı ailesi için onun yanlarında olmaması acısı...cok garip bir duygu Allah (cc) bu acıyı kimseye yaşatmasın.. şuanda tüylerim diken diken bugun hep motora baktıgımda aklıma geliyor bu olay.aklımdan cıkmıyor bir türlü.
Murat Abim mekanın cennet olsun,,,,,
Ölmeden Ölmek
Sararmıştı sonbaharda yaprakların
Son baharla düşmeyi bekliyordu adeta
Eğer döne döne düşen yaprağın sesini duysaydın
Son kelimen Tevhid'di güneşin batarken ufukta...
Sıcacık yatağında sağa dönmüş ebedi uyuyorsun
Rüya arkadaşların nasıl anlat biraz
Çirkinler mi yoksa, yoksa korkuyor musun?
Yılan-çıyan var mı, ya kış-bahar-yaz ?
Neden susuyorsun, ağzını mı kapadılar ?
Yoksa yoksa benim kulaklarım mı tıkalı !
Bak arkadaşlar başında toplandılar
Gözleri yaşlı fakat senin üstünde ayakları...
Hüzünle hıçkırıkla ağladılar öldüğüne
Lakin sen ölümsüzlüğü ölümde buldun
ÖLMEDEN ÖLÜNÜZ bu ilahi Hakk Emrine
İmtihan yerinde uyan bir kul muydun?
1992 (Alıntı)