Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
dedim ne oluyor asıldım tlf. lara son sanıyede tarih görünce yinede üzülmemek elde değil ALLAH RAHMET EYLESIN
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
tanıdık olsun olmasın.Ateş düştüğü yeri yakar. bir can gitmiş,tanrıdan rahmet diliyorum.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Murat OYGUR'u rahmetle anmış olduk böylece...

ancak;

eğer tarihlere iyi bakarsak ve yorumlarımızı bu şekilde dile getirirsek daha doğru olur...
konu açılış tarihi ve saat'i 20-08-2008 13:39 ...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aklıma geldikçe hala içim parçalanıyor 2008'de yalova motor festivalinde çadırında kalmıştım abimin ne sevecendi ya hiç tnımadığı beni gönül rahatlığıyla çadırınız yoksa gelin kalın demişti benim çadır buyuk demişti daha dün gibi aklımda şelaleye gitmiştik aramızdan bi tek o girmişti buz gibi suya bunları yazarken bile içim bi hoş oldu gözlerim yaşardı:salut:

allah günahlarını affetsin mekanı ve yattığı yer cennet olsun kadeşimin
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allah kardeşimize gani gani rahmet eylesin
son gezimiz olduğunu bilemedik :pale:
onunla şilede birlikte denize girmiş beraber yemek yemiştik :pale:
mekanı cennet olsun seni hiç unutmayacağız kardeşim:salut:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
allah kardeşimize gani gani rahmet eylesin
son gezimiz olduğunu bilemedik :pale:
onunla şilede birlikte denize girmiş beraber yemek yemiştik :pale:
mekanı cennet olsun seni hiç unutmayacağız kardeşim:salut:


evet alperim nerden bilirdirki son gezimiz kardeşimizle :salut::salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allh rahmet eylesın mekanıcennet olsun inş.
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
4 sene geçti zaman nasıl geçiyo kimler için
yazmak istedim umarım motor kullananlardikkat ediyorlardır.
özledim çok demek yetersiz değil hatta saçma
seni seviyorum murat çok seviyorum
sen yapbozumun son parçası gittin ellerimden
olmuyo murat olmuyo hep eksik sensin o ama yok
gözlerini özledim yeşil yeşil
sarılmanı özledim
kavga etmeyide özledim
karışmayı birbirimize
gelişlerini özledim
seninle susmayı
seninle balık yemeği herşeyi özledim
seninle yaşamayı özledim
seni beklemeyi
bekletmeyi özledim
sen benim sustuğum yanımsın
dökülmedikçe içim ben nefes alamıcam
kıymetlin yaramazın aşkın herşeyin
çok yalnız
kızgınmısın diye sorma
çok kızgınım hala geçmedin dursaydın keşke keşke
nefesim ruhumundeli basanı aklımın firar yanı seni seviyorum
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
4 sene geçti zaman nasıl geçiyo kimler için
yazmak istedim umarım motor kullananlardikkat ediyorlardır.
özledim çok demek yetersiz değil hatta saçma
seni seviyorum murat çok seviyorum
sen yapbozumun son parçası gittin ellerimden
olmuyo murat olmuyo hep eksik sensin o ama yok
gözlerini özledim yeşil yeşil
sarılmanı özledim
kavga etmeyide özledim
karışmayı birbirimize
gelişlerini özledim
seninle susmayı
seninle balık yemeği herşeyi özledim
seninle yaşamayı özledim
seni beklemeyi
bekletmeyi özledim
sen benim sustuğum yanımsın
dökülmedikçe içim ben nefes alamıcam
kıymetlin yaramazın aşkın herşeyin
çok yalnız
kızgınmısın diye sorma
çok kızgınım hala geçmedin dursaydın keşke keşke
nefesim ruhumundeli basanı aklımın firar yanı seni seviyorum

Arkada kimseyi böyle acılı bırakmamak için, her saniye dikkat...

Dikkat edemiyorsanız, ineceksiniz ; şakası yok!

Başınız sağolsun... Çok zor herşey, kelimelerin bittiği yerde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst