ilkkez böle bişy oluyor. konuştuğum bi üyemizin hayatını kaybetmesi gerçektende çok zor geliyor. heleki yüzyüze görüşen arkadaşlarımızın neler hissettiğini daha iyi anlıyorum.
ben ona şunu sormuştum kaza topikinde:
digi_boy26: geçmiş olsun murat kardeşim lastikler eskimii yoksa yolun eğimi dışa doğruydu ondanmı dönemedin?
koruma demiri motosikletinizi korur, korumalarınız ise sizi korur
dizliklerin de olsaymış o dizlerin de olmazdı :9 geçmiş olsun tekrar tekrar .
o da şu cevabı vermişti bana:
muratoygur:Yolun eğimi çok berbattı frenleme esnasında çizgiyide kaybettmiştim, yapacak şey kalmadı anlıyacağın, şileye gidiyoz diye kısa pantolonla gelmiştim
Allah (c.c) mekanını cennet eylesin murat. sen gittin adın kaldı erhan gibi işte.:salut:
düzeltme ek:
motordelisi' Alıntı:
Dün akşam işten dönerken E5 maltepe'deki inanılmaz trafikte kaldım. Kaza olmuş. Kaza yerinden geçerken bir sürü motor görünce durdum, ve kazaya karışanlardan birinin motor olduğunu gördüm. Anlatılana göre beyaz punto motosiklete çarpıyor, motosiklet öndeki otobüsün altına giriyor. Birkaç tane fotoğraf çekebildim, daha sonra polis müdaehele etti. Ben olay yerine vardığımda kuryenin cansız bedeni ambulansa yükleniyordu . Kaskı da vardı. Finansbank kartlarının dağıtımını yapıyormuş. Topcase kırılmış her yere yayılmış. Motosiklette çok fazla hasar yoktu.
Mavi GS500
34 NPC 02
Data kablom yok, akşam ekleacağim..
Allahhtan rahmet, geride kalanlara sabır diliyorum.
Tanıyan var mıdır?
Fotoları aktarıyorum. Düzenleme 20.08 18:50
bu da son fotosu olsa gerek. :salut:
o dönemde muratla aynı motoru kullanıyorduk ve yine o dönemde çok fazla suzuki ve gs500 kazalarındaki artışla ilgili bazı yerlerde yazılar yazmıştım ve o sabah yine elimde simit ve çayımla bilgisayarı açtığımda öğrendim....
çok kötüydü, gerçekten çok kötü...
Allah rahmet eylesin...