Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman Allahım yeni görüyorum ve şoktayım :cyclopsan Çok üzüldüm :pale: Allahım hepimizi korusun çok acı çook :salut: Allah rahmet eylesin ailesine sevenlerine sabır versin :pale:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Allah rahmet eylesin, sevenlerine sabır versin..
Artık burada sadece eski zamanlarda atılmış bazı postlarını göreceğiz zaman zaman.. çok acı..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sırf şu dansını görmek için gelirim Abi,
Tavlayıda getiriyim mi :) Ne dersin, Koltuk altında iyi olur, salsa falan yaparsın şıkır şıkır :)

Cadı benim Akçayda olma ihtimalim var yahuu cumartesidenmi yola çıkartcan yavv, merak ta etmiyor değilim hani cadının organizasyonunu, bakalım sonunda kimler kurbağa olacak :) :queen:

Son mesajı murat arkadaşımızın.İnsana şaka gibi geliyor bir insanın ölmesi.İşin gerçeğini anlıyamıyoruz hiçbirzaman.Burdaki bütün tebrikleri okumak istedim ama 22 sayfa yazılmış okuyamadım.Ölüm işde bukadar yakın insana.Kimin nekadar yaşıyacağı belli değil.Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun.Şimdi artık onun için hiçbirşey önemli değil yaptıklarından sorumlu olucak.Allah tahsilatını affetsin.:pale:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
herşey´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
başımız sağolsun muratın cenazesini nereye kaldırdılar biliyormusunuz

iki saat kadar oldu öğreneli çok kötü herşey başımız sağolsun
inanmak o kadar zorki içim acıyo onsuz kalmak çok zor olcak hemde çok
inanamıyorum hala

kimse yokmu cevap verebilecek

ayvalık ta (yada akçayda olabilir) görmek istediğim birisi var diyip duruyodu, senmisin o ?

bu soruyu diğer topicteki msj ının üzerine sormuştum, cvp verirsen sevinirim..
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
ayvalık ta (yada akçayda olabilir) görmek istediğim birisi var diyip duruyodu, senmisin o ?

bu soruyu diğer topicteki msj ının üzerine sormuştum, cvp verirsen sevinirim..

evet o benim göremedim onu cenazesine bile katılamdım 2 gün oldu öğreneli ne denir bilmiyorum çok kötü sadece herşey gözümün önünde
istanbuldayım ben
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ilkkez böle bişy oluyor. konuştuğum bi üyemizin hayatını kaybetmesi gerçektende çok zor geliyor. heleki yüzyüze görüşen arkadaşlarımızın neler hissettiğini daha iyi anlıyorum.

ben ona şunu sormuştum kaza topikinde:

digi_boy26: geçmiş olsun murat kardeşim lastikler eskimii yoksa yolun eğimi dışa doğruydu ondanmı dönemedin?

koruma demiri motosikletinizi korur, korumalarınız ise sizi korur

dizliklerin de olsaymış o dizlerin de olmazdı :9 geçmiş olsun tekrar tekrar .

o da şu cevabı vermişti bana:

muratoygur:Yolun eğimi çok berbattı frenleme esnasında çizgiyide kaybettmiştim, yapacak şey kalmadı anlıyacağın, şileye gidiyoz diye kısa pantolonla gelmiştim

Allah (c.c) mekanını cennet eylesin murat. sen gittin adın kaldı erhan gibi işte.:salut:

düzeltme ek:

motordelisi' Alıntı:
Dün akşam işten dönerken E5 maltepe'deki inanılmaz trafikte kaldım. Kaza olmuş. Kaza yerinden geçerken bir sürü motor görünce durdum, ve kazaya karışanlardan birinin motor olduğunu gördüm. Anlatılana göre beyaz punto motosiklete çarpıyor, motosiklet öndeki otobüsün altına giriyor. Birkaç tane fotoğraf çekebildim, daha sonra polis müdaehele etti. Ben olay yerine vardığımda kuryenin cansız bedeni ambulansa yükleniyordu . Kaskı da vardı. Finansbank kartlarının dağıtımını yapıyormuş. Topcase kırılmış her yere yayılmış. Motosiklette çok fazla hasar yoktu.

Mavi GS500
34 NPC 02

Data kablom yok, akşam ekleacağim..

Allahhtan rahmet, geride kalanlara sabır diliyorum.

Tanıyan var mıdır?

Fotoları aktarıyorum. Düzenleme 20.08 18:50

331047866.jpg


331047883.jpg


331047897.jpg


331047908.jpg


bu da son fotosu olsa gerek. :salut:

1001963zo1.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet o benim göremedim onu cenazesine bile katılamdım 2 gün oldu öğreneli ne denir bilmiyorum çok kötü sadece herşey gözümün önünde
istanbuldayım ben

senin hakkında pek bişey bilmiyorum ama
seni çok seviyodu, emin ol..
motorunu bile yaptırmadı ayvalığa gelicek diye.. sanırım sıkıntılar varmış...
seni görmeden mutlu olamayacağından bahsetti ve daha bi sürü şey..
madem istanbula kadar geldin en azından mezarını bi ziyaret et istersen..
küçük kırgınkıkları sokmamalıyız sanırım sevgimize, çünkü sevmeye çokta fazla vaktimiz olmayabilir.. benim burdan çıkardığım ders..

başın sağolsun..
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
senin hakkında pek bişey bilmiyorum ama
seni çok seviyodu, emin ol..
motorunu bile yaptırmadı ayvalığa gelicek diye.. sanırım sıkıntılar varmış...
seni görmeden mutlu olamayacağından bahsetti ve daha bi sürü şey..
madem istanbula kadar geldin en azından mezarını bi ziyaret et istersen..
küçük kırgınkıkları sokmamalıyız sanırım sevgimize, çünkü sevmeye çokta fazla vaktimiz olmayabilir.. benim burdan çıkardığım ders..

başın sağolsun..

ben zaten istanbulda yaşıyorum ayvalıkla alakam yok
istanbuldayım ben mezarını ziyaret edicem tabi hayat bizi karşılaştırdı ama kaybettik birbirimizi
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben zaten istanbulda yaşıyorum ayvalıkla alakam yok
istanbuldayım ben mezarını ziyaret edicem tabi hayat bizi karşılaştırdı ama kaybettik birbirimizi

herşeyin hayırlısı.. yaşanıcak gün bukadarmış..
özel msj ını cvpladım:cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
herşey için çok geç demek için bile çok geç...
nasıl geçicek zaman nasıl söylesene nasıl baş edicem ben
niye niye niye aklım almıyor
o kadar varlığını kabullenmişim ki şimdi bunun tersi yok kabul etmek istemiyorum
herşey yoluna gircekti herşey niye gittin niye bırakıp gittin yalnız bıraktın beni
ne olcak şimdi

insanın sevdiğini toprağa vermesi nedir biliyorum? Acıyı 18 yıl geçti hala yüreğimde.. Senin yazılarını okurken çektiğin acıyı bilmek daha da zor.. Allah sabır versin.. Ama inanki bu zor günlerde geçiyor.. Tabiiki tamamen asla unutulmayacak ama gör bak hayat devam ediyor... konuşacak birilerine ihtiyaç duyarsan memnuniyetle buralarda olduğumu bil..
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
13
insanın sevdiğini toprağa vermesi nedir biliyorum? Acıyı 18 yıl geçti hala yüreğimde.. Senin yazılarını okurken çektiğin acıyı bilmek daha da zor.. Allah sabır versin.. Ama inanki bu zor günlerde geçiyor.. Tabiiki tamamen asla unutulmayacak ama gör bak hayat devam ediyor... konuşacak birilerine ihtiyaç duyarsan memnuniyetle buralarda olduğumu bil..

unutmak diye birşey yok öyle şeyler yaşadım onunla şimdi kelime yok yazıcak zor işte zor öyle böyle değil çok zor teşekkür ederim onsuzluk kabullenilecek bişey değil neyapcam bilmiyorum ben öyle herşey yarım bi garip herkes perişan Allah yerini cennet etsin çok özledim onu
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
unutmak diye birşey yok öyle şeyler yaşadım onunla şimdi kelime yok yazıcak zor işte zor öyle böyle değil çok zor teşekkür ederim onsuzluk kabullenilecek bişey değil neyapcam bilmiyorum ben öyle herşey yarım bi garip herkes perişan Allah yerini cennet etsin çok özledim onu

Allah sabır versin size, biliyorumki ben ne söylesem boş, ama yinede rahmetli Murat abi ile ahiretde tekrar görüşeceğinizi hatırlatmak istedim, sadece biraz özlem olacak, onun içinde sabır gerekecek... Rabbim onun mekanını cennet eylesin, kabrinde ferahlık versin...
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
90
Allah rahmet eylesin ... mekanı cennet olsun... çok üzüldüm kolum kanadım düştü birden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst