Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR

Kardeşim başınız sağolsun..:rendeer:
Söyleyecek, yazacak birşey bulamıyorum.:pr:.Kusura bakmayın..:pale:
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
başımız sağolsın :( ona allah'tan rahmet; yakınlarına baş sağlığı diliyorum..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ailesinin durumu perişan, allah sabır versin.
Son görevinde onu yalnız bırakmayan herkese teşekkürler.

Nur içinde yat Murat...
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
arkadaşlar cenazeye malesef mt olarak fazla bi katılım olmadı. ama gelen arkadaşlardan allah razı olsun..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
çok istedim ama olmadı... tekirdağdaydım gelemedim cok istedim ama olmadı..
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
tahminimce zaten cenazeye katılan mt ci arkadaşların hepsinin üzüldüğü noktalardan biriydi katılımın az olması :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin..toprağı bol olur inşallah..
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..Alllah rahmet eylesin vefat eden kardeşimize ..başka söyleyecek kelime bulamıyorum boğazım düğümlendi. inşaallah verdiğimiz bu acı kayıp motorcu camiası için son olur..:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başımız sagolsun tanımıyorum ama sonucta motosikletçi arkadaş allah(cc) aılesıne ve yakınlarına sabirr versin kımseye acı tattırmasın..:salut:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Allah rahmet eylesin ailesinin ve hepimizin başı sağolsun
Rabbim sabır versin hepimize, yeni haberimiz oldu katılımda bulunamadık yaa.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar hepimizin başı sağolsun şuan aranızda değilim ama siteye girip bişiler yazma gereği duydum ve baştan sona tüm yazılanları okudum
sevdiğim ve beraber sürdüğüm bi dostu kaybetmenin derin acısını yaşıyorum şuan allah rahmet eylesin sevenlerine sabırlar versin
öyle kötü oldum ki okuduklarımdan yazacak birşey bulamıyorum
allah günahlarını affetsin kardeşimizin
çok üzgün ve çok kötüyüm :salut::salut:
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
8
Allah rahmet eylesin. Onunla yalovada tanışmıştım. Sağolsun Eşime para çekebilmesi için yardımcı olmuş. Yalova merkeze götürmüştü. Sahilde de yalnız bırakmamıştı beni. Onunla ilgili hatırladığım bir kaç şey var. Çok güleçyüzlü bir insandı ve çok düzenli olduğundan bahsederdi.O kadar düzenliydiki Onura(eşim) ne olur sende Murat abi gibi düzenli ol demiştim:( Birde hatırladığım şey Onur'un geldiğinde titriyor olduğuydu. Bunu söylemek istemezdim ama ne olduğunu sorduğunda: Çok korktuğunu Murat abinin çok hızlı sürdüğünü söylemişti. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Cenazesine gidemedik ama en azından mezarına gidip bi Yasin okumayı çok istiyorum. Hangi mezarlıktadır. Söylerseniz sevinirim
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Allah rahmet eylesin. Onunla yalovada tanışmıştım. Sağolsun Eşime para çekebilmesi için yardımcı olmuş. Yalova merkeze götürmüştü. Sahilde de yalnız bırakmamıştı beni. Onunla ilgili hatırladığım bir kaç şey var. Çok güleçyüzlü bir insandı ve çok düzenli olduğundan bahsederdi.O kadar düzenliydiki Onura(eşim) ne olur sende Murat abi gibi düzenli ol demiştim:( Birde hatırladığım şey Onur'un geldiğinde titriyor olduğuydu. Bunu söylemek istemezdim ama ne olduğunu sorduğunda: Çok korktuğunu Murat abinin çok hızlı sürdüğünü söylemişti. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Cenazesine gidemedik ama en azından mezarına gidip bi Yasin okumayı çok istiyorum. Hangi mezarlıktadır. Söylerseniz sevinirim

ben bugün cenazadeydim sanırım aydınlı köyü mezarlığı yanlış da olabilir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
allah rahmet eylesin.ailesine ve tüm sevenlerinin başı sağolsun.
istanbuldanda, iğrenç,çıldırmış,tahammülsüz,saygısız insanlarla dolu trafiğindende,
her gün üzücü haber almaktanda yorulduk artık..
ne zaman son bulacak..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst