- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
Allah rahmet eylesin ailesine ve yakınlarına bassaglıgı dılıyorum...
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.
Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.
Hepimizin başı sağolsun.
Alper UYGUR
tahminimce zaten cenazeye katılan mt ci arkadaşların hepsinin üzüldüğü noktalardan biriydi katılımın az olması![]()
Allah rahmet eylesin. Onunla yalovada tanışmıştım. Sağolsun Eşime para çekebilmesi için yardımcı olmuş. Yalova merkeze götürmüştü. Sahilde de yalnız bırakmamıştı beni. Onunla ilgili hatırladığım bir kaç şey var. Çok güleçyüzlü bir insandı ve çok düzenli olduğundan bahsederdi.O kadar düzenliydiki Onura(eşim) ne olur sende Murat abi gibi düzenli ol demiştimBirde hatırladığım şey Onur'un geldiğinde titriyor olduğuydu. Bunu söylemek istemezdim ama ne olduğunu sorduğunda: Çok korktuğunu Murat abinin çok hızlı sürdüğünü söylemişti. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Cenazesine gidemedik ama en azından mezarına gidip bi Yasin okumayı çok istiyorum. Hangi mezarlıktadır. Söylerseniz sevinirim