Agustos ayi boyunca motora binmemeye karar verdim cunku cidden bir lanet var isler ters gitti ,bu ayda arabam bozuldu , arkasindan motorumun hidrolik kablosu oldugu yerde patladi , ayni gun durduk yere alakasiz birileri arabam otoparkta iken serserilik olsun diye yumurta atti ve arabanin boyasi harap oldu ve simdi de Murat dostumuzun aci haberi. Bu ay bitmeli . Sevmedim agustos ayini.
Dostumuzun cenazesi ile ilgili bilgisi olan varmi ?
Birde bir arkadasimiz dolabinda iki kaskida duruyor demis , Murat dostumuz cok dikkatli idi kasksiz bindigine ihtimal bile vermiyorum.Yanlis bir anlama olmasin.