Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eski kasa ve yeni kasanın şanzuman dişli oranı farklıdır. Yeni kasa ön 15, arka 44 orjinali, eski kasa ön 15 arka 40 tır. Orjinal halleriyle bile yeni kasa vites araları uzundur. Ben eski kasayı ön 16 ya çıkardım, arka 38 e düşürdüm. Ama hala vites araları yeni kasaya göre uzun değil.
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
33
SELAM ARKADASLAR ISTANBUL DAN SAVAS BENDE SALCANO ALMAK ISTIYORU AMA BIZIN ISYERINDEKI KURYE ARKADASLAR PEK TAVSIYE ETMIYO KARARSIZ KALDIM BIRDE SALCANO SIFIR 2690 NA VAR DAHA ASAGI ALABILECEGIM YER VARMU YARDIMCI OLURMUSUNUZ
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne diyoki kuryeler? Ybr ile aynı fabrikada üretiliyor. Motor kısmı ybr ile bire bir aynı. Kullanma amaçlı alıyosan ybr ye niye daha çok ödeyesin? Al bi salcano keyfine bak.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
SELAM ARKADASLAR ISTANBUL DAN SAVAS BENDE SALCANO ALMAK ISTIYORU AMA BIZIN ISYERINDEKI KURYE ARKADASLAR PEK TAVSIYE ETMIYO KARARSIZ KALDIM BIRDE SALCANO SIFIR 2690 NA VAR DAHA ASAGI ALABILECEGIM YER VARMU YARDIMCI OLURMUSUNUZ
adem abi ben yoruldum bunu yazmaktan yine tekrar yazıyorum..
YBR 125 MOTOSİKLETİ EZELDEN BERİ ÇİNDE JİANSHE DİYE BİR FİRMAYA YAPTIRILIYOR..
SADECE YAMAHA TASARLIYOR VE ONLAR YAPIYOR JAPONLAR KONTROL EDİYOR
salcano wolf s , kanuni bora, kadırganın da bir motoru vardı ama unuttum şimdi ''jianshe firması tarafından üretilip motoru ybryle aynısı olup üzerindeki kasasını da jianshe tarafından üretilip ihraç edilen bi motosiklettir
şimdi inanmayanlar olacaktır
cok araştırdım ben bunu
japonca çince sözlük programları indirdim en uc detaya kadar inceledim
bir kaç size örnek göstereyim..
salcano wolf s = jianshe JS125-6A modeli diye geçer
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp buradan bakıp modelleri inceleyebilirsiniz
kanuni bora ise jianshe JS125-6C modelidir
YBR 125, BORA , SALCANO WOLF S , motor kısımları birebir aynıdır şase aynıdır kalite aynıdır..
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125 wikipedia da hangi fabrika da üretildiği acıklanmış, ve japon kaynakları da var bunu yazan ama onu şimdi bulamadım..
başımdan geçen bişi daha var onu da yazayım
hava filtresi temizlerken elimde kaldı
gittim kanuniye anlattım durumu 75 tl dedi yuh dedim eve döndüm
sonra aklıma geldi bu motor ybr ydi gideyim alayım diye
40 liraya aldım taktı vatandaş ..
3 nün parcası birbirine olur ..
o yuzden imkanın yoksa salcano al
egelim 43 e sor anlatsın sana :D
adamlar egeyi gezdiler o motorla
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
arkadaşlar rodaj bakımını yaptırdım ...yağını değiştirtdim (castrol) ...motorun gidişi okadar değişti ki tısırtısır ses yok titreşim yoktu şimdi boşta gibi :)
vites geçişleri biraz sertti şimdi pamuk gibi...tadından yenmiyor valla...
---------------------------------------------------------------------------------
Birde kendim kot pantolondan heybe şeklinde yan çanta tasarladım...Becerikli güler yüzlü bi terzi abla dikti anlattığım gibi....toplamda bana mal olanlar : iki adet eski kot pantolonu
+ 5 TL terzi işçiliği....kitap defter market alışverişi artık kolay taşınıyor baya da birşey alıyor iki tarafdan......parası yetişmeyip yançanta alamayanlar kullanabilirler benm gibi :)
....resimleri eklerim yakın zamanda....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bizim salcanocular yasta. Egelim abi nerlerdesin yahu? Bi etkinlikte bu kadar talihsizlik olmaz. Vmax arkadaşıma burdan allahtan rahmet diliyorum. Allah mekanını cennet eylesin. Çok üzüldùm.
Ersin arkadaşım fotoları bekleriz.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ersin kot pantolondan heybelerin güzel olmuş :cat:

egelim abi, fatih bodruma gittim. Yanlız şu bin liralık bütçem oğlan ana okuluna kayıt parası (yardımcı bakıcı maaşı içinmiş) 300 tl imiş. Bide okula kayıt için dosya cart curt parası yerine bi bidon plastik boya parası 50 tl toplam 350 tl butçeden düşünce geriye 750 tl kaldı:pr: hanım kendine motor montu yerine deri ceket aldı. Ordan çok büyük karım oldu :) yamaha ve kawazaki bodrum bayileri birleşmiş. Kawa bayinde sıfır ybr de var, sıfır tvs apache de var. Her telden sıfır motor var. Hatta lifan marka sıfır motorlar bile var. Neyse bi tane motor montu beğendik 350 tl civarı. Kask sordum.ls 2 kasklar hoşuma gitti. Çift vizörlü, biri güneş vizörü, siyah cam çeneden açılır kask. Mat siyah renk. Onuda aldım. Toplam 625 tl hesap çıktı. Bi tanıdık sayesinde 500 tl ile kurtulduk. Bi ls2 kask, bi montum oldu. Mont orta kalite bişey. Güzel ama. Beğendım.
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
3
"wolf" ve "wolf s" arasında ne farklar vardır acaba?
istanbul maltepedeki bir satıcıyla konuştum. sıfır wolf için 2800 18 ay karta taksit yapıyor. 200 tl'lik de çek veriyor. onunla da kask alıım diyorum.
wolf s elinde yokmuş, onun da gelişi 3bin tl olur diyor. bildigim kadarıyla wolf s'te vites göstergesi var, wolf'ta yok ve kafa yapıları farklı.
başka bir fark var mı acaba? ilk motorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
"wolf" ve "wolf s" arasında ne farklar vardır acaba?
istanbul maltepedeki bir satıcıyla konuştum. sıfır wolf için 2800 18 ay karta taksit yapıyor. 200 tl'lik de çek veriyor. onunla da kask alıım diyorum.
wolf s elinde yokmuş, onun da gelişi 3bin tl olur diyor. bildigim kadarıyla wolf s'te vites göstergesi var, wolf'ta yok ve kafa yapıları farklı.
başka bir fark var mı acaba? ilk motorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Benim bildiğim kadarı ile de bu ikisi dışında fark yok ....Sanıyorsam Fatih'te öyle demişti.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
[url]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqns.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

[url]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqvk.jpg[/url]

ersin güzel olmuş güle güle kullan ekonomik çanta buna denir :)

ersin kot pantolondan heybelerin güzel olmuş :cat:

egelim abi, fatih bodruma gittim. Yanlız şu bin liralık bütçem oğlan ana okuluna kayıt parası (yardımcı bakıcı maaşı içinmiş) 300 tl imiş. Bide okula kayıt için dosya cart curt parası yerine bi bidon plastik boya parası 50 tl toplam 350 tl butçeden düşünce geriye 750 tl kaldı:pr: hanım kendine motor montu yerine deri ceket aldı. Ordan çok büyük karım oldu :) yamaha ve kawazaki bodrum bayileri birleşmiş. Kawa bayinde sıfır ybr de var, sıfır tvs apache de var. Her telden sıfır motor var. Hatta lifan marka sıfır motorlar bile var. Neyse bi tane motor montu beğendik 350 tl civarı. Kask sordum.ls 2 kasklar hoşuma gitti. Çift vizörlü, biri güneş vizörü, siyah cam çeneden açılır kask. Mat siyah renk. Onuda aldım. Toplam 625 tl hesap çıktı. Bi tanıdık sayesinde 500 tl ile kurtulduk. Bi ls2 kask, bi montum oldu. Mont orta kalite bişey. Güzel ama. Beğendım.

adem abi güle güle kullan üzerinde eskisin inş. :)
"wolf" ve "wolf s" arasında ne farklar vardır acaba?
istanbul maltepedeki bir satıcıyla konuştum. sıfır wolf için 2800 18 ay karta taksit yapıyor. 200 tl'lik de çek veriyor. onunla da kask alıım diyorum.
wolf s elinde yokmuş, onun da gelişi 3bin tl olur diyor. bildigim kadarıyla wolf s'te vites göstergesi var, wolf'ta yok ve kafa yapıları farklı.
başka bir fark var mı acaba? ilk motorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

farkları sadece dediğiniz gibi ön siperlik ve km saati başka bir farkı yok hangisi ucuzsa onu alın :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
"wolf" ve "wolf s" arasında ne farklar vardır acaba?
istanbul maltepedeki bir satıcıyla konuştum. sıfır wolf için 2800 18 ay karta taksit yapıyor. 200 tl'lik de çek veriyor. onunla da kask alıım diyorum.
wolf s elinde yokmuş, onun da gelişi 3bin tl olur diyor. bildigim kadarıyla wolf s'te vites göstergesi var, wolf'ta yok ve kafa yapıları farklı.
başka bir fark var mı acaba? ilk motorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
4 fark var
birincisi kafa garenajı
ikincisi vites göstergersi
üçüncüsü devir saatinin şekli biraz daha varklı
dördncüsü ---> wolf modelinin şasisi türkiyede salko aş tarafndan üretiliyor , wolfs modelinin ise dışarıdan geliyor...bunu da usta demişti bana
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
egelim abı telefonu kapalı. İrfan abim cevap vermiyor. Neyse. Fatih ne yaptın motoru? Cg yi? Varmı problem?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
egelim abı telefonu kapalı. İrfan abim cevap vermiyor. Neyse. Fatih ne yaptın motoru? Cg yi? Varmı problem?

abi motorun ufak tefek masrafı var yarın komple motoru dağıtacağım bu dağıtma esnasında üst kafayıda sökeceğiz bakalım bakalım motoru nasıl arada az duman atar gibi oluyor sibob keçelerinden olabilir diye düşünüyoruz bakalım nasıl ciğeri bitireyim işini resimleri atacağım inş. bu arada bu cg nin honda cg isminin stıcerını bulabilirmiyiz

birde abi sen bilirsin hondaya asya breton gibi motorların debriyaj ve statör tarafına conta takımları uyarmı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yan motor kapak tipleri aynıysa uyar. Ama yeni s modellerine benzeyen bikaç motor görmüştüm ama ne marka ve modeldi unuttum :pr: www.albaymotor.com bi burdan araştır bi bakalım. Bide sahibinden.com a gir. Yedek parça, motosiklet bölümüne gir. Arama yerine cg yaz bi sürü parça çıkıyor. Ordan bulabilirsin. Kenar yazı işlerinide bulamazsan reklamcılar basıyor. Onlarada bastırtabilirsin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yan motor kapak tipleri aynıysa uyar. Ama yeni s modellerine benzeyen bikaç motor görmüştüm ama ne marka ve modeldi unuttum :pr: www.albaymotor.com bi burdan araştır bi bakalım. Bide sahibinden.com a gir. Yedek parça, motosiklet bölümüne gir. Arama yerine cg yaz bi sürü parça çıkıyor. Ordan bulabilirsin. Kenar yazı işlerinide bulamazsan reklamcılar basıyor. Onlarada bastırtabilirsin.
yok kanuni mondiallaerininkini aldım zaten 6 tl miş conta takımı internetden bakalımgeldi elimnde şişde sipariş ettim 6,5 tlmiş oda geldi az ses geliyordu şişlerden olabilir dedi biride değiştirek dedim bende

bu arada abi bu cg yi satarsam hayatda cg almam ne bu ya parçası eteş pahası serviste bir yan kapak 185 tl miş yuh dedim ve zor bulunuyor çoğu parçası ybrbu yönden bence da-ha iyi alıp satma yaparsam bir daha ybr alcam en azından parçası ganimet gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst