bir açıklama bekleniyor arkadaşlar :cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/coklu-uyelik-ihlalleri/106565-fat280-adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html
bir açıklama bekleniyor arkadaşlar :cherry:
Ben bi imada bulunmadım zaten, ben de farkındayım farklı kişiler olduğunuzun ve forum sisteminin yaptığı garipliğin. sadece bilgilendirmek için linki verdim.abi biz farklı kişileriz bilen biliyoraçıklamayıda yaptım kendimce ahmet abide yapar gelirse
nerdesin egelim, fatih? Fatih neler yaptın bakam aydında? Gelişmelerden haber et.
iyi açılmışı 120, açılmamış sağır kalmışı 100 max. Oynanmışı çok gider. Ama aynı model cg 125 ile titan es arasında 1.5 hp fark vardır. Titan es 12.5 hp, cg 125 11 hp sıtandart. Aldığın cg düzde max kaç yapıyor? Cg km leri diğer çoğu motordan az gösterir. Unutma.
Arkadaşar Selamün Aleyküm. 2 gün önce sıfır salcano wolf almakla aranıza katılmış bulunuyorum. öncelikle tecrübelerinize ayanarak bi kaç sorumu cevaplamanızı rica edeceğim. motor bayiye gittiğimde çoktan montajlanmıştı yani montaj esnasında ben yoktum.bu motorun kullanma klavuzu koruma demiri felan gibi + olarak herhangi bir parçası var mıydı kutusunda ? extra olarak hiç bişey almadım. kamyonete yükleyip ilçeme getirdiğimde sinyallerin tutukluk yaptığını, çoğu zaman da hiç yanmadığını ve fren lambasının sürekli yanık kaldığını farkettim. bu gun de durup durduğum yerde lastik patladı. artık sabah ilgileneceğim lastikle. su an motorum 40 km de . bu kadar aksilik normal mi sizce ? özellikle sinyaller konusunda yapabileceğim pratik bir çözüm önerisi olan var mı ? şimdiden teşekkürler ...
fatih titan es lerin orjinal ön dişli 15 arka 44 dur. Sendekiler kaç?
tamam fatiıh. Bendeki es modeli ön 15, arka 41. Ama oda 150 lik. yokuşlarda hantal değil. Yanlız bu motorlar gücünü yüksek devirlerde veriyor. 96 da her devirde yüksek güç elde ederken, 2005 te bi türlü beceremedim. Es daha hızlı ama 96 daha güclü. Bu denklemi bi türlü çözemedim?
eski titanların çekişi düşük devirde daha iyi. Tecrübeyle sabittir.