Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Teşekkür ederim Fatihçim :rendeer: aahhh ahhh nerde eski doğum günleri artık yaşlanıyoruz doğum günlerimizde :pr: eskiden büyüyoduk ne güzel :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
abi biz farklı kişileriz bilen biliyor :) açıklamayıda yaptım kendimce ahmet abide yapar gelirse
Ben bi imada bulunmadım zaten, ben de farkındayım farklı kişiler olduğunuzun ve forum sisteminin yaptığı garipliğin. sadece bilgilendirmek için linki verdim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hepimiz birimiz birimiz hepimiz içün :cherry: gerekli açıklama yapılmıştır :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
nerdesin egelim, fatih? Fatih neler yaptın bakam aydında? Gelişmelerden haber et.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
nerdesin egelim, fatih? Fatih neler yaptın bakam aydında? Gelişmelerden haber et.

adem abi cuma günü sabah 6 da indim aydına motoru alacağım kişiyi bekledim 7,30 a kadar motoru aldım yol yorgunluğu vardı birde hasta olmuştum bir gün orada oyalanacağıma direk eve geleyim dedim o yüzden sapamadım yanınıza bastım geldim motorun biraz masrafı var onun birazını hallettim bakalım müşteri bekliyoruz :)

bu arada adem abi cgler kaç yapıyor düzde orjinali ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi açılmışı 120, açılmamış sağır kalmışı 100 max. Oynanmışı çok gider. Ama aynı model cg 125 ile titan es arasında 1.5 hp fark vardır. Titan es 12.5 hp, cg 125 11 hp sıtandart. Aldığın cg düzde max kaç yapıyor? Cg km leri diğer çoğu motordan az gösterir. Unutma.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
iyi açılmışı 120, açılmamış sağır kalmışı 100 max. Oynanmışı çok gider. Ama aynı model cg 125 ile titan es arasında 1.5 hp fark vardır. Titan es 12.5 hp, cg 125 11 hp sıtandart. Aldığın cg düzde max kaç yapıyor? Cg km leri diğer çoğu motordan az gösterir. Unutma.

abi ben gelirken aydından motor 85-90 ı zor yapıyordu düzde inişlerde 110 yaptığım yer oldu ama bugün gördüm ki sebebi dişli ve bujidenmiş buji bitmiş resmen iyiş gelmişim yine değiştirdim sesi gidişi azda olsa değişti dişliyide önü 14 yaptım 100 yapıyor rahat ama yol yoktu tam dahada giderdi ama zaman alıyor hızlanmasına :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Arkadaşar Selamün Aleyküm. 2 gün önce sıfır salcano wolf almakla aranıza katılmış bulunuyorum. öncelikle tecrübelerinize ayanarak bi kaç sorumu cevaplamanızı rica edeceğim. motor bayiye gittiğimde çoktan montajlanmıştı yani montaj esnasında ben yoktum.bu motorun kullanma klavuzu koruma demiri felan gibi + olarak herhangi bir parçası var mıydı kutusunda ? extra olarak hiç bişey almadım. kamyonete yükleyip ilçeme getirdiğimde sinyallerin tutukluk yaptığını, çoğu zaman da hiç yanmadığını ve fren lambasının sürekli yanık kaldığını farkettim. bu gun de durup durduğum yerde lastik patladı. artık sabah ilgileneceğim lastikle. su an motorum 40 km de . bu kadar aksilik normal mi sizce ? özellikle sinyaller konusunda yapabileceğim pratik bir çözüm önerisi olan var mı ? şimdiden teşekkürler ...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşar Selamün Aleyküm. 2 gün önce sıfır salcano wolf almakla aranıza katılmış bulunuyorum. öncelikle tecrübelerinize ayanarak bi kaç sorumu cevaplamanızı rica edeceğim. motor bayiye gittiğimde çoktan montajlanmıştı yani montaj esnasında ben yoktum.bu motorun kullanma klavuzu koruma demiri felan gibi + olarak herhangi bir parçası var mıydı kutusunda ? extra olarak hiç bişey almadım. kamyonete yükleyip ilçeme getirdiğimde sinyallerin tutukluk yaptığını, çoğu zaman da hiç yanmadığını ve fren lambasının sürekli yanık kaldığını farkettim. bu gun de durup durduğum yerde lastik patladı. artık sabah ilgileneceğim lastikle. su an motorum 40 km de . bu kadar aksilik normal mi sizce ? özellikle sinyaller konusunda yapabileceğim pratik bir çözüm önerisi olan var mı ? şimdiden teşekkürler ...

kardeş motorun yanında bana vermişlerdi kullanma klavuzunu koruma demiri flan orjinalde olmaz onlar aksasuara girer sinyale gelirsek bence servisine götür baksınlar daha yeni motorda olcak şey değil onlar hemen toplayıp getirmişler sana ilgilenmemişler telefon aç at fırçanı lastiğe gelirsek o herkesin başına gelebilir yoldaki duruma göre
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih titan es lerin orjinal ön dişli 15 arka 44 dur. Sendekiler kaç?

15-44 müş ama benimkiler biraz bitikdi bende ucuz yollu değiştirdim ama gelirken denedim 1 de 50 2 de 70 flan rahat yapıyor abi bence fazla o yüzden yokuşda hantal kalıyor neyse bende 14-44 yaptım şuan iyi memnunum bakalım evde benim motorun 14 lük dişlisi vardı denedim oldu ayrı almadım yani
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
en azından kullanma klavuzu kutunun içinden çıkması lazım değil miydi ? her zaman servise gidemiyorum 45 km mesafe var. sorun o da değil aslında 2 ay önce ehliyetsizlikten ceza yemiştim . önümüzdeki ayın 1'ine sınava gireceğim. simdilik mahalle aralarında geziniyom . hem daha plaka da çıkmadı : ) inşallah eksiklikleri giderince rahat rahat gezeceğim. ilgilendiğin için teşekkür ederim...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam fatiıh. Bendeki es modeli ön 15, arka 41. Ama oda 150 lik. yokuşlarda hantal değil. Yanlız bu motorlar gücünü yüksek devirlerde veriyor. 96 da her devirde yüksek güç elde ederken, 2005 te bi türlü beceremedim. Es daha hızlı ama 96 daha güclü. Bu denklemi bi türlü çözemedim?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tamam fatiıh. Bendeki es modeli ön 15, arka 41. Ama oda 150 lik. yokuşlarda hantal değil. Yanlız bu motorlar gücünü yüksek devirlerde veriyor. 96 da her devirde yüksek güç elde ederken, 2005 te bi türlü beceremedim. Es daha hızlı ama 96 daha güclü. Bu denklemi bi türlü çözemedim?

zaten bugün bende motorda bir şey mi var diyorum bir abinin yanındaydım 2 titan kullanmış biri dedi yokuşa vur devir düşsede çıkar dedi titan ybr gibi olmaz dedi ama yokuşa vurdum ayn ı ybr gibi düştü vites istedi demek bir sorun yokmuş yenileri değişikmiş diyordu zaten eski titanlara çıkmadığım yer kalmazdı köpek gibi çekerdi dedi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eski titanların çekişi düşük devirde daha iyi. Tecrübeyle sabittir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst