Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yok kanuni mondiallaerininkini aldım zaten 6 tl miş conta takımı internetden bakalımgeldi elimnde şişde sipariş ettim 6,5 tlmiş oda geldi az ses geliyordu şişlerden olabilir dedi biride değiştirek dedim bende

bu arada abi bu cg yi satarsam hayatda cg almam ne bu ya parçası eteş pahası serviste bir yan kapak 185 tl miş yuh dedim ve zor bulunuyor çoğu parçası ybrbu yönden bence da-ha iyi alıp satma yaparsam bir daha ybr alcam en azından parçası ganimet gibi :)
len fatih ybr alıp satsan hem daha az masraf yaparsın daha kolay satarsın daha çok kar edersin honda sana sadece zarar ettirir yağını kontrol te yatak sarmasın:pl:
silindir set acaba ne kadar nede olsa antika değerinde o motorlar aynı sahipleri gibi:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2003-2006 arası yani 3 yıl satıldı o modeller. Bak ben farını windy farı taktım. Kadran ybr gelecek. İllaki orjinal mal kullanmak zorunda değilsin. Orjinal motor parçaları pahalıdır. Rektefesi 300 tl civarı. Parçaya gerek yokki. Ne parçası? Yan kapağın nesi var?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
len fatih ybr alıp satsan hem daha az masraf yaparsın daha kolay satarsın daha çok kar edersin honda sana sadece zarar ettirir yağını kontrol te yatak sarmasın:pl:
silindir set acaba ne kadar nede olsa antika değerinde o motorlar aynı sahipleri gibi:queen:

abi yan sanayi ucuzları 45-50 den başlıyor cglerin ama pek bir işe yarayacağını sanmam :)

bu arada dediğin doğru ybrde al satda kar daha çok

2003-2006 arası yani 3 yıl satıldı o modeller. Bak ben farını windy farı taktım. Kadran ybr gelecek. İllaki orjinal mal kullanmak zorunda değilsin. Orjinal motor parçaları pahalıdır. Rektefesi 300 tl civarı. Parçaya gerek yokki. Ne parçası? Yan kapağın nesi var?

yan kapağın ust tırnağı kırıktıda değiştirem dediydim ucuz bir şeyse bulamadım ki serviste 185 tl dedi bende kalsın böyle sürerim dedim cgnin motorunu yaptırmak ucuz yollu olursa siboblar dahil en fazla 100 tl olur
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len fatih ybr alıp satsan hem daha az masraf yaparsın daha kolay satarsın daha çok kar edersin honda sana sadece zarar ettirir yağını kontrol te yatak sarmasın:pl:
silindir set acaba ne kadar nede olsa antika değerinde o motorlar aynı sahipleri gibi:queen:
Len oğlum gülme bak. :pr: :queen: ybr moturmu? Ha moturmu?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
parçası pahalıdır. Çin ucuz markalardan uydurdunmu parçası ucuz olur. 96 nın motoru rektefe hariç heryeri orjinal. Kolay kolay parça istemez. F54 fatih tekerime çomak sokupdurma len. :sunny:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
parçası pahalıdır. Çin ucuz markalardan uydurdunmu parçası ucuz olur. 96 nın motoru rektefe hariç heryeri orjinal. Kolay kolay parça istemez. F54 fatih tekerime çomak sokupdurma len. :sunny:

zaten bende artık uyduracağım abi çinlilerden yoksa adamın ocağına incir ağacı diker
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben binmek için kullanıyorum. Bugüne kadar hangi parçası lazım olduysa buldum. (gerçi çok parça lazım olmadı) fatih uydur kullan. Ölüsünü 500 tl masrafla kız gibi yaparsın motor aksamları dahil.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben binmek için kullanıyorum. Bugüne kadar hangi parçası lazım olduysa buldum. (gerçi çok parça lazım olmadı) fatih uydur kullan. Ölüsünü 500 tl masrafla kız gibi yaparsın motor aksamları dahil.

aynen burada temizi 3 lira işte boyatacam 100-150 tl o tutsa dağıtsak piston sekman atsak bile sadece sibob keçeleri flan en fazla 50 tl tutar düzgün bir motor olur inş.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
parçası pahalıdır. Çin ucuz markalardan uydurdunmu parçası ucuz olur. 96 nın motoru rektefe hariç heryeri orjinal. Kolay kolay parça istemez. F54 fatih tekerime çomak sokupdurma len. :sunny:
adem abisi koskoca honda ya çin malı parça takılırmı ayıp ayıp :queen:
hem sen benim tekerime çomak soksan da fark etmez benim cantlar çelik çomağın kırılır tatlım:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yaw abisi iti an çomağı hazırla demiş atalarımız:sunny:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem abisi üzerinde bu logo varsa çinde değil isterse fas ta üretilsin hiç korkmadan alırım:cat:







 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla altından olsa, üzerinde made in channa veya p.r.c yazıyosa almam o motoru. O yüzden yeni motor alamıyorum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyi geceler arkadaşlar Ademcim burdayım merak etme :) üzüntüden kaynaklı mide problemi yaşıyorum biraz doktora çıktım ilaç verdi rapor verdi evde yatıyordum acık acık ayağa kalktım artık :cat: yarın iş başı :cat:
Fatih sakal bırakcam olm ben sakal sana dedim demi girme anlamadan dinlemeden uçma hemen öle deye :pr: aldın başına bi püsküllü bela uğraş dur işte şimdi :pale: ne işin var senin alımda satımda bin salcona miss gibi :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
S-A-L-C-A-N-O W-O-L-F- 125 CC :cat: ÇİN MİN BİNERİM BEN BUNA AGA :cherry: hem de 3.5 4 milyar vermeden caponların dadınıda alaraktan binerim :thumleft:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
egelim abi çok geçmiş olsun. Cepten ulaşamadım. Üzülme abi. Allahın takdiri.

Fatih valla apache iyi motor. Ama para yok len. Geçen sordum 4300 tl dedi bayi :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst