- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
len fatih ybr alıp satsan hem daha az masraf yaparsın daha kolay satarsın daha çok kar edersin honda sana sadece zarar ettirir yağını kontrol te yatak sarmasınyok kanuni mondiallaerininkini aldım zaten 6 tl miş conta takımı internetden bakalımgeldi elimnde şişde sipariş ettim 6,5 tlmiş oda geldi az ses geliyordu şişlerden olabilir dedi biride değiştirek dedim bende
bu arada abi bu cg yi satarsam hayatda cg almam ne bu ya parçası eteş pahası serviste bir yan kapak 185 tl miş yuh dedim ve zor bulunuyor çoğu parçası ybrbu yönden bence da-ha iyi alıp satma yaparsam bir daha ybr alcam en azından parçası ganimet gibi![]()
silindir set acaba ne kadar nede olsa antika değerinde o motorlar aynı sahipleri gibi:queen:

