Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
egelim abi fatihi kızdırmak için yazdım çin malı diye :pl: yoksa bi art niyetim yok. Ybr de salcanoda iyidir iyi :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
He valla hazır Fat280 de alım satım yapmaya başlamışken al Fatihin Salcaoyu hemde bi siftah yapmış olsun çocuk :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Len Fatih bura Salcano topiciği olum kışt kışşşttt ne işin vaaa burda :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hahahaahahaaaaaa tabi tabi
Allah için çok yuttuk ya tozunu İzmitte ışıkları unutma derim dahada bi şey demem ben :mrgreen:
Hem kaçamassın ki Salcoyla tutarım ben seni her daim :cherry:
Adem sana lafımız yok sen fahri salcanocusun :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih bu yazdığımı yarın oku.

Gel sana eksoz nasıl koklatılırmış göstereyim :pl:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem korkutma len çocuğu göstereyim falan deye gelemicek şimdi :cherry: bak ben fazla korkutmadım Sakaryada Ege turuna çıkınca Kütahyaya uğrasın die :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Gösterme gösterme dudağı filan uçuklar sonra ayar veremez oralarda Ruslara :wiinkk::p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyi tamamsa ben yorganı çekiyorum üzerime Adem :) malum yarın iş var hadi eyi geceler :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben işteyim zati. 03 te tüyeceğim. Daha motörnen 2 km yol var. Çekilirmi? :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Eyi geceler arkadaşlar Ademcim burdayım merak etme :) üzüntüden kaynaklı mide problemi yaşıyorum biraz doktora çıktım ilaç verdi rapor verdi evde yatıyordum acık acık ayağa kalktım artık :cat: yarın iş başı :cat:
Fatih sakal bırakcam olm ben sakal sana dedim demi girme anlamadan dinlemeden uçma hemen öle deye :pr: aldın başına bi püsküllü bela uğraş dur işte şimdi :pale: ne işin var senin alımda satımda bin salcona miss gibi :bounce:

ahmet abi girdik bir kere artık ayar yapıp temiz bir şekilde satacağım inş. hayırlısı ilk işte zararda olur karda yeni öğrenecez bu işi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam salcano cular. Ybr kadranı sipariş verdim gene. Acep önceki gibi gene tersten sıfıra dayanırmı? Bu seferki kaliteli olacakmış. Hadi bakam hayırlısı. Ybr olmazsa bodrumda salcano bayisi var. Gider salcano kadran takarım. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
selam salcano cular. Ybr kadranı sipariş verdim gene. Acep önceki gibi gene tersten sıfıra dayanırmı? Bu seferki kaliteli olacakmış. Hadi bakam hayırlısı. Ybr olmazsa bodrumda salcano bayisi var. Gider salcano kadran takarım. :cat:

hayırlısı abi sende çok uğraşıyon abi normal bir kadran al geç 160-180 gösteren işini görür misal aroranın 200 lüğün kadranı 200 lük tam senlik sen 200 yaparsın o kadranla :)

bu arada motoru bu akşam dağıttım kaportalarını söktüm motor aksamını söktüm üst silindiri flan cg nin tabiki motor hararet yapmış abinin birid e geldi silindir işte iş görür dedi bir büyük sekman piston at idare eder dedi bakalım yarın sanayiye gideceğim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o ybr kadranıyla 140 ı devirmezsem adım adem, nickim adem80 değil.:sunny: buna % 100 garanti veririm :cat:
fatih silindir gömleğinde çizik yoksa segman at yeterlidir. Sübaplar kaçırıyomu bide onları kontrol ettir. Elektrik aksamını pek kurcalama. Orjinal beyni 700 tl civarında. Yansanayi mondial beyni takarsan 50 tl civarında. Kısa devre ye dikkat!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst