kıvırma hemen yumurta adem hem bok at hem kıvır yakışıyormu sanaegelim abi fatihi kızdırmak için yazdım çin malı diyel: yoksa bi art niyetim yok. Ybr de salcanoda iyidir iyi :cat:
Salcano YBR den de iyidiregelim abi fatihi kızdırmak için yazdım çin malı diyel: yoksa bi art niyetim yok. Ybr de salcanoda iyidir iyi :cat:
o zaman sana ucuz 2 el salcano verelim tosunum:cat:
sana az toz yutturmadım inkar edersin şimdi sen :queen:Salcano YBR den de iyidirl:
Eyi geceler arkadaşlar Ademcim burdayım merak etmeüzüntüden kaynaklı mide problemi yaşıyorum biraz doktora çıktım ilaç verdi rapor verdi evde yatıyordum acık acık ayağa kalktım artık :cat: yarın iş başı :cat:
Fatih sakal bırakcam olm ben sakal sana dedim demi girme anlamadan dinlemeden uçma hemen öle deyer: aldın başına bi püsküllü bela uğraş dur işte şimdi
ale: ne işin var senin alımda satımda bin salcona miss gibi :bounce:
selam salcano cular. Ybr kadranı sipariş verdim gene. Acep önceki gibi gene tersten sıfıra dayanırmı? Bu seferki kaliteli olacakmış. Hadi bakam hayırlısı. Ybr olmazsa bodrumda salcano bayisi var. Gider salcano kadran takarım. :cat: