SELAM ARKADASLAR ISTANBUL DAN SAVAS BENDE SALCANO ALMAK ISTIYORU AMA BIZIN ISYERINDEKI KURYE ARKADASLAR PEK TAVSIYE ETMIYO KARARSIZ KALDIM BIRDE SALCANO SIFIR 2690 NA VAR DAHA ASAGI ALABILECEGIM YER VARMU YARDIMCI OLURMUSUNUZ
adem abi ben yoruldum bunu yazmaktan yine tekrar yazıyorum..
YBR 125 MOTOSİKLETİ EZELDEN BERİ ÇİNDE JİANSHE DİYE BİR FİRMAYA YAPTIRILIYOR..
SADECE YAMAHA TASARLIYOR VE ONLAR YAPIYOR JAPONLAR KONTROL EDİYOR
salcano wolf s , kanuni bora, kadırganın da bir motoru vardı ama unuttum şimdi ''jianshe firması tarafından üretilip motoru ybryle aynısı olup üzerindeki kasasını da jianshe tarafından üretilip ihraç edilen bi motosiklettir
şimdi inanmayanlar olacaktır
cok araştırdım ben bunu
japonca çince sözlük programları indirdim en uc detaya kadar inceledim
bir kaç size örnek göstereyim..
salcano wolf s = jianshe JS125-6A modeli diye geçer
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp buradan bakıp modelleri inceleyebilirsiniz
kanuni bora ise jianshe JS125-6C modelidir
YBR 125, BORA , SALCANO WOLF S , motor kısımları birebir aynıdır şase aynıdır kalite aynıdır..
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125 wikipedia da hangi fabrika da üretildiği acıklanmış, ve japon kaynakları da var bunu yazan ama onu şimdi bulamadım..
başımdan geçen bişi daha var onu da yazayım
hava filtresi temizlerken elimde kaldı
gittim kanuniye anlattım durumu 75 tl dedi yuh dedim eve döndüm
sonra aklıma geldi bu motor ybr ydi gideyim alayım diye
40 liraya aldım taktı vatandaş ..
3 nün parcası birbirine olur ..
o yuzden imkanın yoksa salcano al
egelim 43 e sor anlatsın sana

adamlar egeyi gezdiler o motorla