Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832


Mersin'den çık ADANA'ya otobandan git ADANA'ya hiç girme otobandan devam et bir o kadar daha git Osmaniye hemen otobanın sağında görürsün
hem o gün telefonla haberleşiriz
veya istersen ben Adana'ya geleyim oradan beraber geliriz Osmaniye'ye


http://sahzadee.googlepages.com/Bolge5.jpg

yaw ben seni alırım desene:cherry:

ben seni her türlü alırım tabi ama saat problem olur ben Mersine sabah 7 de çıksam 2 saatte orada olurum 2 saat de dönüş 11 olur
ama ADANA dan alabilirim vakite ayak uydururum

daha da olmadı gelirim Mersin e alırım seni Hüseyin. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838


Mersin'den çık ADANA'ya otobandan git ADANA'ya hiç girme otobandan devam et bir o kadar daha git Osmaniye hemen otobanın sağında görürsün
hem o gün telefonla haberleşiriz
veya istersen ben Adana'ya geleyim oradan beraber geliriz Osmaniye'ye


http://sahzadee.googlepages.com/Bolge5.jpg



ben seni her türlü alırım tabi ama saat problem olur ben Mersine sabah 7 de çıksam 2 saatte orada olurum 2 saat de dönüş 11 olur
ama ADANA dan alabilirim vakite ayak uydururum

daha da olmadı gelirim Mersin e alırım seni Hüseyin. :wiinkk:

halil abi saol ya.düşünmen yeterli.ben osmaniyeye kadar geleblirim.osmaniyeye girince haberleşiriz.ondan sonrada takılırız.:cherry::rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
bende geleyim bari:cherry:

siz gelmezseniz olurmu yaw elbette geleceksinizzzz:cat: ha bu arada senceri muhakkak al onsuz olmaz:mrgreen: cins mins idare edecez artık hehee gelince osmaniyeliye yada bana ulaş alırım ben seni nerden istersen 0544 687 9856
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ışık felan yok yollar açılacak biz geçerken transit geçeceğiz gürselim

abicim yollar 19 nisanda sadeece bizim olacak:) heryerde her köşede bir ekip biz gecerken trafiği durduracak. motorlarda gruplar halinde gidecek.kaza riskine karsı

:mrgreen: ya gurban olduklarım ben o günü demiyorum sadece :cyclopsan
trafik kurallarında düzenleme yapılmasından bahsediyorum.ve bu çok önemli bir ayrıntı.birçok arkadaşımıza ışıkta beklerken toslayan öküz olmuştur :pr:.
bizim canımızı hiçe sayan bazı ayrıntıların artık düzelmesi lazım diyorum :bounce: :cat:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
:mrgreen: ya gurban olduklarım ben o günü demiyorum sadece :cyclopsan
trafik kurallarında düzenleme yapılmasından bahsediyorum.ve bu çok önemli bir ayrıntı.birçok arkadaşımıza ışıkta beklerken toslayan öküz olmuştur :pr:.
bizim canımızı hiçe sayan bazı ayrıntıların artık düzelmesi lazım diyorum :bounce: :cat:

anladım ben onu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taktide şayan hareketler...keşke yakınlarda olsaydı da gidebilseydim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst