Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
inşallah bu kadar olmaz
daha fazlasını umut ediyorum hayırlısı ile
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
MT sitesine üye olmayıpta gelecek olan motosikletci arkadaş çok :cat:

Motorumuza bağlayacağımız Bayrağın boyutu önemlimi :silent:


Benim 50 misafir CBF hatay grubu ve seyyah riders adana olacak .

muzaffer hocam bayrak görüşünü kapayacak kadar büyük olmasında
:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Benim 50 misafir CBF hatay grubu ve seyyah riders adana olacak .

muzaffer hocam bayrak görüşünü kapayacak kadar büyük olmasında
:mrgreen:

Aslında şefaf olan bir tane büyükce bayrak düşünüyordum, madem uyardın o zaman biraz küçültelim :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
MT sitesine üye olmayıpta gelecek olan motosikletci arkadaş çok :cat:

Motorumuza bağlayacağımız Bayrağın boyutu önemlimi :silent:

abi sen hala bayraktamısın:))) abi sende bir tabelacıya gidiver motora gecici olarak bir bayrak stickeri yaptın. daha önce iso nun motorundaki gibi:):cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayrak işini çözeriz bende 40 a yakın kırtasiyeci işi bayrak var gidince aynalara bantlarız yoksa muzafferinki yırtılır
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Maraş Emineti Görsün De Ibret Alsın..

Bizi SOkmadıkları Sokaklarda Kasksız Apaçi Tipli Adamlar Kırmızı ışıkta Vızr Vızır Kasksız Ve Korumalıksız Gezerken Bizim Gbt Miz Sorgulanıyordu...

FULL KORUMAMIZ OLUNCA YARIŞA MI GELDN DİYE DE SORULAR SORULDU.

SEBEBİ : MARAŞ EMNİYET AMİRİ "MOTOSİKLETİ SEVMİYORMUŞ"

-motosikleti yok diye kıskanıyor heralde ya da A2 ehliyeti yok :p -
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
sencerr bey sizleride bekliyoz hele sen gelme bidahada gözüme görünme :mrgreen:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hııııın sencer sanki emniyet mudurumuzun kulağına gidecekte yazdın sende yani
ama ne yapalım maraşın şansıda motor sevmeyen emniyet muduru ve vali leri ile
heb gözümüzün önunu bile göremiyoruz
zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst