Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
::alkiis:: Bravo. Bende Osmaniye Emniyet Müdürlüğünü buradan tebrik etmek istiyorum.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
kaçmaz bu etkinlik. buna katılacağım diye aldığım riski bir bilseniz.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
az önce telefon ettim Kamil BAYTEN bu konuda yetkiliymiş.Kamil bey bayrak konusunda dağıtımın olmadığını söyledi buluşma yerini ve programın değişmeyip internet adresindeki ile aynı olduğunu anlattı.
gelecek olanlar için kayıt gerek mi dedim yok gerek yok dedi kaç kişi olduğumuzu sordu ben de MT olarak yaklaşık 150 kişi veya daha da fazla oluruz dedim. tamam dedi

Etkinlik Programı:

Saat: 10.00/11.00 D-400 Karayolu üzeri Toprakkale mevkii Km.9 İlçe
Tarım Müdürlüğü önünde toplanma ve tanışma (Osmaniye-İskenderun-Ceyhan Kavşağı)
Saat: 11.30 Şehir turu ve gösteri
Saat: 13.00 Aslantaş-karatepe yelken tesislerine konvoy halinde hareket
Saat:14.00-15.00 İkram

kaynak:http://www.osmaniye.pol.tr/haber.asp?Kategori_ID=2&haber_id=339
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Osmaniye il emniyet müdürlüğü diğer illere örnek olsun,Bayrağımızı ve kaskımızı alıp geliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst