- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Tabiki eşim ve ben katılıyoruz bu etkinliğe :cat: :queen:
bende katılıyorum bir aksilik olmazzsa görüşmek üzere selamlar
kaçmaz bu etkinlik. buna katılacağım diye aldığım riski bir bilseniz.
bende geleyim bari:cherry:
Yürekçe abimizi de getir
yaw çağırırımda gelirmi bilmiyorum.
sencer abi biraz cins:cherry:
bana şalgam içirecenmi:cherry:
Tabii ki, hem de acılı :cherry:
yaw ben oraları peq bilmiyorum yalnız:silent: