Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
vakit olursa elbette yeriz de dur bakalım başımıza yine neler gelecek. kozan belediye başkanı ne güzel yemek vermişti yaw. bana ne kortejden ben onca yolu bedava ikram için gelicem, yediğim kadarını yerim, yiyemediklerimi kaskıma doldurup getirecem... ne de olsa kaskını al gel demiş, kask başka ne işe yarar ki, di mi ama :mrgreen::queen:


lan ne aptal adamsın la çingenemisin olm:mrgreen: motorcuları cagırdık la buraya,beleşçileri degil.sen burayı aç doyurma kampımı sandın yiğidim:queen: kaskını al gel canımı sıkma:)))))))))))):mrgreen::mrgreen::p:rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
bu etkinliği ana sayfaya taşısalardı moderatörler de konu daha geniş kitlelere ulaşabilirdi.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu etkinliği ana sayfaya taşısalardı moderatörler de konu daha geniş kitlelere ulaşabilirdi.

kesinlikle katılıyorum abi her zaman oldugu gibi yine önemsenmiyoruz galiba bu bölgede böyle bir etkınlıgın olması bizim için için buyuk bir gelişme..

YARİN GÖRÜŞMEK ÜZERE...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bu iş bizden moderator MAKİNA ya düşerdi ama onunda işleri çok sanırım.

tamam geliyoruz eşimle
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şimdi "GÜNCEL" diceeeem, gürsel abi bana da laf söyler diye "GÜNCEL" diyemiyorum
VALLA ARTIKIN GÜNCEL OLSADA OLMASADA YUMURTA GELDİ TAVUĞUN KIÇINA :mrgreen:
Gazantep il grubu 55 motor 80 kişi ile bu organızasyon da olacaktır umarım yarın yagmur yagmaz tek korkumuz bu...

Görüşmek üzere..
inşallah olmaz aydemirim :cat:
mersin den gelirsek ( hüceyn, güvencin ahmet ve ben) artı olarak mersin motor klübünün dünkü toplantısında yaklaşık 30 motor yola çıkacaklar. ben yine herzamanki gibi BAĞIMSIZ olarak HEP TEK TAM TEK olarak satıcı arkadaş(!) korkusu olmadan geleceğim....

ya sencerim normal bir şekilde biz geliyoruz desen olmuyormu :queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
lan ne aptal adamsın la çingenemisin olm:mrgreen: motorcuları cagırdık la buraya,beleşçileri degil.sen burayı aç doyurma kampımı sandın yiğidim:queen: kaskını al gel canımı sıkma:)))))))))))):mrgreen::mrgreen::p:rendeer:

o kadar benzin parası veryoz kaskımızı göstertmek için mi
hem bu sayede kaskın işlevsel olduğunu göstertiriz :queen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
VALLA ARTIKIN GÜNCEL OLSADA OLMASADA YUMURTA GELDİ TAVUĞUN KIÇINA :mrgreen:

inşallah olmaz aydemirim :cat:


ya sencerim normal bir şekilde biz geliyoruz desen olmuyormu :queen:

olmaz abi.
abartmıyorum 5-6 kere gitcezmi dedim.adam net değil diyip duruyo ya:cyclopsan
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
mraşta sorun yok inşallah ordayız
bu arada sencer tam tek heb tek sayma artık sen de bizim gurubtan oldun
nede olsa nasrettin hocaya sormuşlar
nerelisin diye oda daha evlenmedim demiş
eeee sende yolun başında olduğuna göre biz den tarafta nyani
nede olsa yenge burda ya
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mraşta sorun yok inşallah ordayız
bu arada sencer tam tek heb tek sayma artık sen de bizim gurubtan oldun
nede olsa nasrettin hocaya sormuşlar
nerelisin diye oda daha evlenmedim demiş
eeee sende yolun başında olduğuna göre biz den tarafta nyani
nede olsa yenge burda ya

:queen::queen::queen:

görüşmek üzere..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yorucu ve eğlenceli bi gündü

hiç planımda olmamasına rağmen tam osmaniye kavşağından maraşa devam edip nişanlımın evine gittim. SİPARİŞ ETTİĞİM BEYAZ EŞYALARIM GELMİŞTİ. TELEFON DA TAM OSMANİYE KAVŞAĞINDA GELDİ...
ne demişler,
DAMAT BİNMİŞ MOTORA, NASİP BİLİR NEREYE :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst