Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ne kadar güncel latif :queen:

sen de bişi beğenmiyon yahu..

gücelle burak abi güncelle :queen:

gürsel abiiii, bu da sana :p

len ŞANTAJCI ressamcık senin smileyi oraya gelince göstertecem :bounce:

ahmet abi, sana sevgim ve saygım büyüktür, gelmeye çalışacam :rendeer:

bu arada hayranlarım, canlarım benim, sizlerin sayesinde ben buralardayım :cherry:

hepinizi çok çok seviyorum, ne demişler SAVAŞMA, SÜRÜŞ :wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
ben su an İstanbuldayım ama katılmak için c.tesi sabahı yola çıkıyorum adana ya gelmek üzere. Pazar sabahı da ailece Osmaniye de olacağız arkadaşlarla birlikte
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şimdi "GÜNCEL" diceeeem, gürsel abi bana da laf söyler diye "GÜNCEL" diyemiyorum
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gazantep il grubu 55 motor 80 kişi ile bu organızasyon da olacaktır umarım yarın yagmur yagmaz tek korkumuz bu...

Görüşmek üzere..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
haritatahmingun2.gif


hava durumu iyi görünüyor yağmamasını umuyoruz
yarın ben 9 gibi nöbete başlarım:) bir şey lazım olursa hazırım yani
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mersin den gelirsek ( hüceyn, güvencin ahmet ve ben) artı olarak mersin motor klübünün dünkü toplantısında yaklaşık 30 motor yola çıkacaklar. ben yine herzamanki gibi BAĞIMSIZ olarak HEP TEK TAM TEK olarak satıcı arkadaş(!) korkusu olmadan geleceğim....
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Kamok'a
19 nisanda 08:30 güveller petrol (şehir merkezi)
08:45 teker döner
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hava durumu iyi görünüyor yağmamasını umuyoruz
yarın ben 9 gibi nöbete başlarım:) bir şey lazım olursa hazırım yani[/QUOTE]



NASIL YANİ NÖBET???
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
[/QUOTE]



NASIL YANİ NÖBET???[/QUOTE]

sabah gelirken eğer bulamazsanız veya yolda kalırsanız
nöbet dediğim yola çıkarım yoldan beni ararsanız hemen gelirim manasında:)

05069206603
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
NASIL YANİ NÖBET???[/QUOTE]

sabah gelirken eğer bulamazsanız veya yolda kalırsanız
nöbet dediğim yola çıkarım yoldan beni ararsanız hemen gelirim manasında:)

05069206603[/QUOTE]

anladım hazır kıta akut duruşlum motorcum benim :queen:

bu arada emniye bize 14-15 arası ikramda bulunacakmış ya.. ee biz sabahın 6 sından yola çıkacaz, oraya gelecez 9-9,30 olacak arından koşturmaca filan. sanırım bu olayda bizi açlıktan yok etmeyi planlayanlar olabilir mi?
atasöz bilem var " aç motorcu debriyajı sıkamaz " diye. ben o saate kadar açlıktan ölüğrüm haaa...
:p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
anladım hazır kıta akut duruşlum motorcum benim :queen:

bu arada emniye bize 14-15 arası ikramda bulunacakmış ya.. ee biz sabahın 6 sından yola çıkacaz, oraya gelecez 9-9,30 olacak arından koşturmaca filan. sanırım bu olayda bizi açlıktan yok etmeyi planlayanlar olabilir mi?
atasöz bilem var " aç motorcu debriyajı sıkamaz " diye. ben o saate kadar açlıktan ölüğrüm haaa...
:p
yemek olayını ben de düşündüm çözerler herhalde çözmezlerse hazır gelmişsiniz o kadar moto birleşip yemek için protesto konvoyu oluşturup kornalara asılırız:cherry:
şaka bir yana çarşıda kebap dürüm vb yeriz artık
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yemek olayını ben de düşündüm çözerler herhalde çözmezlerse hazır gelmişsiniz o kadar moto birleşip yemek için protesto konvoyu oluşturup kornalara asılırız:cherry:
şaka bir yana çarşıda kebap dürüm vb yeriz artık

vakit olursa elbette yeriz de dur bakalım başımıza yine neler gelecek. kozan belediye başkanı ne güzel yemek vermişti yaw. bana ne kortejden ben onca yolu bedava ikram için gelicem, yediğim kadarını yerim, yiyemediklerimi kaskıma doldurup getirecem... ne de olsa kaskını al gel demiş, kask başka ne işe yarar ki, di mi ama :mrgreen::queen:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
vakit olursa elbette yeriz de dur bakalım başımıza yine neler gelecek. kozan belediye başkanı ne güzel yemek vermişti yaw. bana ne kortejden ben onca yolu bedava ikram için gelicem, yediğim kadarını yerim, yiyemediklerimi kaskıma doldurup getirecem... ne de olsa kaskını al gel demiş, kask başka ne işe yarar ki, di mi ama :mrgreen::queen:



abi geliyosun yarın di mi?*
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst