ya gurban olduklarım :cyclopsan
trafik kurallarında düzenleme yapılmasından bahsediyorum.ve bu çok önemli bir ayrıntı.birçok arkadaşımıza ışıkta beklerken toslayan öküz olmuştur

r:.
bizim canımızı hiçe sayan bazı ayrıntıların artık düzelmesi lazım diyorum :bounce: :cat:
arkadaşlar biraraya gelmemizin keyfi tabiki yetecektir.ama hazır ses getirecek bir olaya girişmişken motosikletli sürücülerin güvenliği, trafikteki yeri adına bişeyler üretin lütfen.
bakıyorum kimse bu konuya deyinmemiş.bu kadar insan biraraya geliyorsa bişeylerin deyişmesine ilk adım atılabilmeli:cat:
biraz fikir üretebilirsiniz, buluşmamız sadece muhabbetle kalmasın, motosiklet kullanımı adına artı birşeyler katsın :cat:
hadi düşünün yazın bakalım neler yapılabilir, trafikte neler deyişmelidir :silent: