Osmaniye Emniyet Müdürlüğü (Kaskı tak Bayrağını al gel)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Böyle bir etkinlik kaçarmı sencer kardeşşşş :bounce:

teknik sebeplerden dolayı hareket yeteneğim kısıtlandı abicim... işin özü geçen hafta maraşa gidince aybaşına kadar ayağımı yorganıma göre uzatayım ki bitaraflarımın açıkta kalmaması lazım :bounce:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
teknik sebeplerden dolayı hareket yeteneğim kısıtlandı abicim... işin özü geçen hafta maraşa gidince aybaşına kadar ayağımı yorganıma göre uzatayım ki bitaraflarımın açıkta kalmaması lazım :bounce:

senceeeeeer
bahane üretme
bukadar insan seni istiyor.bekliyoruz.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Sencer abi buraya yumruk havaya:)
bu arada pazar günü hava güneşli 25 derece olacak
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
teknik sebeplerden dolayı hareket yeteneğim kısıtlandı abicim... işin özü geçen hafta maraşa gidince aybaşına kadar ayağımı yorganıma göre uzatayım ki bitaraflarımın açıkta kalmaması lazım :bounce:
yaw ben bahane istemiyorum arkadas ben onu bunu anlamam.pazar günü burada ol canımıda sıkma walla resimlerini buraya atarım perişan ederim seni ona göre :queen::queen::mrgreen::p
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Zaten Osmaniye herzaman örnek bir İldir. Herkesi bekliyoruz. Buyyruuunnnn...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi siz ne ettiniz osmaniyede kac kişisiniz organize olabildinizmi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
güncel:rendeer:

Buluşma noktaları:
Osmaniye güney
37.03141 N
36,09285 E

Karatepe su sporları
37.18540 N
36.14998 E
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
haritatahmingun2.gif


pazar günü hava 26 derece olacak görünüyor
cumartesi günü hava açık
pazar günü de bol güneşli :cherry:

dün nasııl yağmur yağdı öyle nisan yağmuruna yakalanmayacağız görünüyor
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tek korkum hava şartlari BAHCE de yagmura yakalanma rısk kımız cok fazla
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Osmaniye İl Emniyet Müdürünü bu insancıl ve duyarlı yaklaşımından ötürü tebrik ediyoruz.Diğer il emniyet müdürlüklerininde örnek almasını temenni ediyoruz....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ya gurban olduklarım :cyclopsan
trafik kurallarında düzenleme yapılmasından bahsediyorum.ve bu çok önemli bir ayrıntı.birçok arkadaşımıza ışıkta beklerken toslayan öküz olmuştur :pr:.
bizim canımızı hiçe sayan bazı ayrıntıların artık düzelmesi lazım diyorum :bounce: :cat:

arkadaşlar biraraya gelmemizin keyfi tabiki yetecektir.ama hazır ses getirecek bir olaya girişmişken motosikletli sürücülerin güvenliği, trafikteki yeri adına bişeyler üretin lütfen.
bakıyorum kimse bu konuya deyinmemiş.bu kadar insan biraraya geliyorsa bişeylerin deyişmesine ilk adım atılabilmeli:cat:
biraz fikir üretebilirsiniz, buluşmamız sadece muhabbetle kalmasın, motosiklet kullanımı adına artı birşeyler katsın :cat:
hadi düşünün yazın bakalım neler yapılabilir, trafikte neler deyişmelidir :silent:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
gürsel hocam dogru dersin.

başta hız sınırları en büyük problem
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
proğram.

Etkinlik Programı
Saat: 10.00/11.00 D-400 Karayolu üzeri Toprakkale mevkii Km.9 İlçe
Tarım Müdürlüğü önünde toplanma ve tanışma (Osmaniye-İskenderun-Ceyhan Kavşağı)
Saat: 11.30 Şehir turu ve gösteri
Saat: 13.00 Aslantaş-karatepe yelken tesislerine konvoy halinde hareket
Saat:14.00-15.00 İkram
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst