- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,020
- Konu Yazar
- #121
vakit olursa elbette yeriz de dur bakalım başımıza yine neler gelecek. kozan belediye başkanı ne güzel yemek vermişti yaw. bana ne kortejden ben onca yolu bedava ikram için gelicem, yediğim kadarını yerim, yiyemediklerimi kaskıma doldurup getirecem... ne de olsa kaskını al gel demiş, kask başka ne işe yarar ki, di mi ama :mrgreen::queen:
lan ne aptal adamsın la çingenemisin olm:mrgreen: motorcuları cagırdık la buraya,beleşçileri degil.sen burayı aç doyurma kampımı sandın yiğidim:queen: kaskını al gel canımı sıkma