
yaw ben seni alırım desene:cherry:
Mersin'den çık ADANA'ya otobandan git ADANA'ya hiç girme otobandan devam et bir o kadar daha git Osmaniye hemen otobanın sağında görürsün
hem o gün telefonla haberleşiriz
veya istersen ben Adana'ya geleyim oradan beraber geliriz Osmaniye'ye
http://sahzadee.googlepages.com/Bolge5.jpg
ben seni her türlü alırım tabi ama saat problem olur ben Mersine sabah 7 de çıksam 2 saatte orada olurum 2 saat de dönüş 11 olur
ama ADANA dan alabilirim vakite ayak uydururum
daha da olmadı gelirim Mersin e alırım seni Hüseyin. :wiinkk:
halil abi saol ya.düşünmen yeterli.ben osmaniyeye kadar geleblirim.osmaniyeye girince haberleşiriz.ondan sonrada takılırız.:cherry::rendeer:
bende geleyim bari:cherry:
ışık felan yok yollar açılacak biz geçerken transit geçeceğiz gürselim
abicim yollar 19 nisanda sadeece bizim olacakheryerde her köşede bir ekip biz gecerken trafiği durduracak. motorlarda gruplar halinde gidecek.kaza riskine karsı
:mrgreen: ya gurban olduklarım ben o günü demiyorum sadece :cyclopsan
trafik kurallarında düzenleme yapılmasından bahsediyorum.ve bu çok önemli bir ayrıntı.birçok arkadaşımıza ışıkta beklerken toslayan öküz olmuşturr:.
bizim canımızı hiçe sayan bazı ayrıntıların artık düzelmesi lazım diyorum :bounce: :cat:
bayrağı motorun neresine tuturacağız :silent:
:silent:
eet bende onu düşünüyorum:silent:
hadi beraber düşünelim :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bayrağı motorun neresine tuturacağız :silent:
anladıysan bu konularda birşeyler düşün latif:cat:anladım ben onu
senin eksozun ucuna bağlarızbayrağı motorun neresine tuturacağız :silent:
:silent:
eet bende onu düşünüyorum:silent: