[Konya - MT]

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
abi sen bugun gene motorun üstündeydin otogarda bi markete kadar değil mi?

otogar benim yolumun üstü her gün en az 2 sefer geçerim ordan :)
akşam realin önünden geçerim sabah kipaya giderim :)
bidaha görürsen durdurda tanışalım





mehmetim karddeşim sen gene bi pazar ayarlada gezi vıralım ortaam
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
evettt arkadaslar dün gec te olsa buluştuk benim için süpriz gelişme oldu carsamba iznimi pazar günü verdiler bende motorcu arkadasla hasret giderdim diyebilirim özlemişim valla sizleri keske benimde izin gunum surekli pazar olsa da eskisi gibi yine biryerlere gitsek dünki buluşmamızdaki tüm arkadslara tşk ediyorum.

Sana da teşekkürler mehmetcim biriciğim tefeciğim:cherry:

Beyler Karamandan Olurmu Nede Olsa Hemşeri Sayiliriz öyle Değilmi Hemşom

Gel ne olursan gel ama hemşerim de. hemşom ne alaka. konyada hemşom kullanılmaz.







Önümüzdeki pazar değişik bir rota bulalım da gidelim. Güzel bir plan yapalım özledim valla gezileri.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
otogar benim yolumun üstü her gün en az 2 sefer geçerim ordan :)
akşam realin önünden geçerim sabah kipaya giderim :)
bidaha görürsen durdurda tanışalım

tamam abi doğru bi ara akşam kipaya gitmiştim skyteam vardı park yerinde sendin heralde çıktığımda yoktu.neyse inş. durdururum tanışırız.z:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Yine Hatunsaray Akören tarafına gidelim o zaman. Köyde pilav varsa yeriz :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Abi ilk defa bende bi gelmek istiyorum nasip olursa bu hafta :flower:
tahminen kaç km yol yaparız. Benzin göstergesi isyan edio 5 ytl den fazlasını göremedi gitti garip :pale: :salut:
Dieceğim şu ona göre benzin alim .
Habide nerde bulusuyorsunuz?
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
crxforever merhaba fırat abi konyaya ziyaretine geldim :)
hondapilotu arkadaşın saol olsun davet etmişti.


pessimiststyl3 mt_cek bekleriz etliekmek yemeğe::dpac::
Hem şimdiye kadar durduğunuz kabahat::157::
siz bi gelinde bizde iadeyi ziyarette bulunalım
tez zamanda bekliyorum HA.::155::
motorlarda aynıymış bak :queen: HONDA CGL den memnunmusun, kaç model:thumleft:

tezzamanda bekliyorum:salut: :rendeer:

ben cgl yi çok kısa bi zaman önce aldım yıpranmış garibim ama bence güzel makine ben ona bakarsam oda beni yolda bırakmaz gibime geliyor.


ustamın eline sağlık etliekmek gerçekten lezzetli olmş:queen: :queen:


[eskişehir-mt] olarak siz [konya-mt] i ağırlamaktan grur duyarız.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
slm arkadaşlar ben ankaradan ali ankaralıyım ama ankara mt de hiç bulunmadım son 8 aydır adanada olduğum için adanada ki arkadaşlarla birliklikteydim şimdi yaklaşık 1 ay kadar buradayım eğer bi toplantınız söz konusuysa sizinle tanışmak isterim
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arkadaşlar etkinlikleri telefonla yapıyoruz genelde. msn adreslerimizle de irtibat kurabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
crxforever merhaba fırat abi konyaya ziyaretine geldim :)
hondapilotu arkadaşın saol olsun davet etmişti.




ben cgl yi çok kısa bi zaman önce aldım yıpranmış garibim ama bence güzel makine ben ona bakarsam oda beni yolda bırakmaz gibime geliyor.


ustamın eline sağlık etliekmek gerçekten lezzetli olmş:queen: :queen:


[eskişehir-mt] olarak siz [konya-mt] i ağırlamaktan grur duyarız.

uğur kardeş görüşemedik keşke görüşseydik. ben de üzüldüm.:pale: ama konyalı arkadaşlarım iyi ağırlamış.bir daha gelirsen görüşelim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
:queen: buraya yazılmıyormuş hayırlı olsun mesajları :mrgreen: hemen diğer tarafa geçeyim. bunu sileyim :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
:cherry: :cherry: selam arkadaşlar ben konyadan efsane bende siteye yeni üye oldum inşallah sizlerle tanışma imkanı bulurum.. yaptıklarınızı takip ediyorum bende sizlere katılmak isterim

benimde bi hero honda motorum var

saygılar :cherry: :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hoşgeldin efsana_87. Bize ulaş msn den ya da özelden. Pasif kalmayalım. Havalar ısındı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst