- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1,521
evet guzel oldu ben cok eglendım emegı gecenlere sonsuz tsk ler uzun zamandır pazara denk gelmeyecen tatılım bu hafta pazar gelmesı ve benım için planlarını alt ust edecen arkadaslarıma kardeslerıme soınsuz tsk ler...
Mehmetcim yeter ki sen gel. Yine gezeriz. Yollar senin motorun için pek uygun değildi. Fakat manzara ortam gerçekten güzeldi. Benim çok hoşuma gitti. Hem yakın hem güzel bir yer. Sınavlarım bitsin yine gezilerimize devam ederiz.:cherry: Görüşmek üzere.












