[Konya - MT]

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
evet guzel oldu ben cok eglendım emegı gecenlere sonsuz tsk ler uzun zamandır pazara denk gelmeyecen tatılım bu hafta pazar gelmesı ve benım için planlarını alt ust edecen arkadaslarıma kardeslerıme soınsuz tsk ler...

Mehmetcim yeter ki sen gel. Yine gezeriz. Yollar senin motorun için pek uygun değildi. Fakat manzara ortam gerçekten güzeldi. Benim çok hoşuma gitti. Hem yakın hem güzel bir yer. Sınavlarım bitsin yine gezilerimize devam ederiz.:cherry: Görüşmek üzere.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
güzl gezi olmuştur keşke gelebilseydim ama gelemedim.. :pr: peki ya resimler nerde ben resim istiyorum :queen:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
gezi walla güzel oldu keşke serkan abide gelseydi tam cross'luk yerlerdi beraber cross yapardık ne güzel fazıl abi zzr le geldine pişman oldu:)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Gerçekten bu sefer başka bir tadı vardı gezinin. Bahardan mı, yoldan mı, yediklerimizden mi bilinmez ama çok güzeldi. Buldum sanırım zx12r vardı ondan :)
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
hala konyadayım ama geze geze yorgun düştüm bayagı...
gez gez ... tramwaydab in otobuse bin bitap düştüm
chocolateman arkadaşım davetin icin teşekkur ederim aslında yarın full bosum cunku eşim okula gtcek yanına ugrayabilirim yarın dukkandaysan eger :p
ama soz vermiim ben o köşeye gelirim gelirsem eger ....
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
hala konyadayım ama geze geze yorgun düştüm bayagı...
gez gez ... tramwaydab in otobuse bin bitap düştüm
chocolateman arkadaşım davetin icin teşekkur ederim aslında yarın full bosum cunku eşim okula gtcek yanına ugrayabilirim yarın dukkandaysan eger :p
ama soz vermiim ben o köşeye gelirim gelirsem eger ....

Köşeye gelince motorlar hangi tarafa yakınsa o dükkana gir o zaman :) Fazıl diye sor.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ok kardeşm ugramaya calısıcam .....
bosna hersekteyım ben su an her gun gıt geldı bunaltı geldı ama senın yanına ugramaya calısacagım
konya mt ye selamlar bu arada duyduuguma gore konya motordelisine takılıomus genelde oylemi...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ok kardeşm ugramaya calısıcam .....
bosna hersekteyım ben su an her gun gıt geldı bunaltı geldı ama senın yanına ugramaya calısacagım
konya mt ye selamlar bu arada duyduuguma gore konya motordelisine takılıomus genelde oylemi...

Ben de bosna hersekteyim şuanda. Beklerim ben de.
Motordelisi ekibini görürsen yılmazdan selam söyle:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar gecenin bu vakti gördüm hemen yazmak istedim duyarlı olursanız sevinirim.
Zira böyle bir vahşeti görüpte gözardı etmeye içim elvermedi. Sizdende aynı ilgiyi göstermenizi istirham ediyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/kon...i-vicdan-sahibi-herkeze-dawet.html#post645199

Oyumuzu kullandık. Sağol mustafa:)

Yav sınavlar olmasa da her hafta gezsek. Evde durunca olmuyor:p

6 ya da 13 mayısa güzel bir program yapalım yine:cherry:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
chocolateman' e msafirperverlginden dolayı tesekkur edıorum..
bi çayını ıctık sohbet eettik..
fakat konyada adam gib motor malzemeleri satan bi yer bulamadım hep bisiklet yada mobylette anlamadım ne iş :p
tarif edilen yerlere gittim ama nafile..
ylmzz kardeşm bende bosnada kalıyorum sen neresindesin ?
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bende su an ravza sitesindeym 10.blok arkadasımın evı ama asıl yorunge sitelerinin orda kalıorum...
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
anaaaam way dün Konya'nın meşhur Takkeli Dağının arkasından apaya gittim artçımla tam crossluk:)
işte KLX ve MZ (arkada bajaj)hehehe

burasıda takkelinin arka yüzü

çeşmede bi 5 dakika mola virdik.

yeniden yoldayız Apa'nın azıcığı göründü oh be yanlış yolda değiliz diye sevindik.

yavaş yavaş yaklaşıyoz.

ve geldik yol kapalıydı girmek yasak filan yaazıyodu ama crossu tutamadım.


manzara baya güzeldi

orman sayılacak bir dağ

dönüşte uğrayalım dedimiz takkeli dağın yan tarafındaki mağaralar



 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Saolasın Fazıl abi yağı artık eksik etmem:) Aslında beraber gitmek lazım daha zevkli olur zaten ben yolu bilmiyodum keşfetmiş oldum:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ben ders çalışıyım sen gez osman. Bari siteye koyup canımı çektirme :p alçak :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
hgelal olsun kardesim hızını alamadın herhalde pazar gununden bu yana :)) aman Allah kazadan korusun gez bakalım sevindim senin adına vallla ayrıca mola virdik deil verdik :)))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst