- Katılım
- 3 Şub 2006
- Mesajlar
- 655
abi sen bugun gene motorun üstündeydin otogarda bi markete kadar değil mi?
otogar benim yolumun üstü her gün en az 2 sefer geçerim ordan
akşam realin önünden geçerim sabah kipaya giderim
bidaha görürsen durdurda tanışalım
mehmetim karddeşim sen gene bi pazar ayarlada gezi vıralım ortaam
Son düzenleme: