[Konya - MT]

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Yarın telefonlaşalım. Koca bir pazarı evde geçirmem ben:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
Yatmayin Yaa Hava Cok Guzel Hava KÖtÜ Olsa Da ÜsÜmek Zevktİr Ben Firsati Bulsam Bolbol Gezerdİm Hehe
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Merhaba Hemşehriler..

Motogezgin grubu olarak 21-22-23 Nisan tarihlerinde becerebilirsek bir Konya gezisi planlıyoruz.. Konyayı az çok biliyorum memleketim olması hasebiyle ama yine de yardımlarınıza ihtiyacım olabilir. Nerede kalınır nereleri gezmek gerekir . Şehir içinde nasıl bir rota takip etmek gerekir. Hangi müzeler kaç liraya gezilebilir ve hangi saatlerde gezilebilir. Bir Konya gezisi için ne kadar vakit ayırmamız dogru olur gibi konularda yardımınıza ihtiyacımız var..

Bu konularda fikir alışverişinde bulunabilirsek bizde ona göre bir planlama yaparız diyorum..

Fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar..

Selamlar
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Merhaba Hemşehriler..

Motogezgin grubu olarak 21-22-23 Nisan tarihlerinde becerebilirsek bir Konya gezisi planlıyoruz.. Konyayı az çok biliyorum memleketim olması hasebiyle ama yine de yardımlarınıza ihtiyacım olabilir. Nerede kalınır nereleri gezmek gerekir . Şehir içinde nasıl bir rota takip etmek gerekir. Hangi müzeler kaç liraya gezilebilir ve hangi saatlerde gezilebilir. Bir Konya gezisi için ne kadar vakit ayırmamız dogru olur gibi konularda yardımınıza ihtiyacımız var..

Bu konularda fikir alışverişinde bulunabilirsek bizde ona göre bir planlama yaparız diyorum..

Fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar..

Selamlar

21-22 tarihleri arasında yardımcı olabiliriz. Nereden gelip hangi istikamete gidecekseniz bilgi verirseniz biz de ona göre hazırlık ve plan yapabiliriz. Tarihi eserler, doğa gezileri, yemek, konaklama vs vs. . Aynı zamanda Konya da rehberlik yapan arkadaşlarımız da var, her şekilde yardımcı oluruz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
21-22 tarihleri arasında yardımcı olabiliriz. Nereden gelip hangi istikamete gidecekseniz bilgi verirseniz biz de ona göre hazırlık ve plan yapabiliriz. Tarihi eserler, doğa gezileri, yemek, konaklama vs vs. . Aynı zamanda Konya da rehberlik yapan arkadaşlarımız da var, her şekilde yardımcı oluruz.

Merhabalar ..

Şimdilik katılımcı sayısı netlesmedı. Daha dogrusu talepleri yenı topluyoruz. Şimdilik 5 makine var ama benım tahmınım 8-10 makıne cıvarı olabıleceğimizdir.

Gezi rotasını da aslında netlestırmedık. Bılecık Bolvadın -Çay uzerınden gelıp Ankara yolu ıle donelım dıyoruz. Eger Konya merkez gezisini bir gune sıkıstırabılırsek belkı Urgup tarafına da gecebiliriz ama şimdilik sadece planlama duzeyınde..

Orada eger rehberlık anlamında bir arkadasımız bize anlatımlı sekilde yardımcı olabilirse benim de işim çok kolaylaşır dogrusu.

Benım aklıma ılk gelen yerler mevlana sems allaadın tepesı meram gıbı populer yerler ama mutlaka orda olan sızler konuya daha vakıfsınızdır..havzan da boyumuza gore etlı ekmek yemek gıbı fantezıle ıste : )

Yada msn adresim: [email protected] msn adresinden de iletişim kurabılırız..

Gorusmek uzere..

Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
TRADER,
Elimizden gelen yardımı yaparız tabi ki. chocolateman de demiş zaten. Birimizin yardım edeceğiz demesi yeter.:) Ben de gelirim tabi.

MT anahtarlık ve stickerleri gelmiştir. İsteyenler bana ulaşıp alabilirler.
12 adet anahtarlık ve resimde görülen stickerler mevcut
a5.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg




konya.jpg
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sevgili motorseven arkadaşlar, değişen dünya ikliminin ve gittikçe belirgenleşen kuraklığın hepimiz farkındayız. Betonarme binaların hızlı artışı, çoğalan egsoz ve baca dumanı, orman arazilerinin yağmalanması derken pikniklere veya gezilere gittiğimizde şehir yakınlarında başlayan cılız ağaçlıkların farkına varmışızdır hepimiz.
İşte bu yüzden Mersin MT'deki arkadaşlarıma bu konuyu açtım ve destek sözlerini aldım. Ardından tanıdığım Mersin Orman Bölge Müdürlü yetkilileri, Mersin Orman İşletme Şefi, Mersin Orman İşletme Ve Orman Müdürlüğü'ndeki Orman Mühendisi arkadaşlarım ve abilerimle görüştüm ve onlardan da tam destek sözünü alınca onlarla da konuştuğum gibi konuyu buraya taşıdım.
Sağlacacak yardımlar =
1- Tüm fidanlar ( sayısı ve türü isteğimize göre olacak ama ben tercihi mühendislere bıraktım )
2 - Ağaçlandırılacak yer ve bölge ( tercih bize bırakıldı ama en uygun zemin tercihlerini onlar söyleyecek ve biz birini seçeceğiz)
3 - Fidanlar için su arazözleri getirilecek ve sürekli bakımı sağlanacak.
4 - Fidanların nakliyesi için araba tahsis edilecek

ve daha akla mantığa uygun ne istenirse yapılacak.

Eğer sizce de uygunsa YER ve ZAMAN için önerilerinizi bekliyoruz

Bu etkinliğimiz için motosikletli olunması, grup ya da birey olunması şartı aramıyoruz. bir dikili ağacım olsun diyen herkesi davet ediyoruz. özellikle yakın il ve ilçelerden gelecek destekleri bekliyor ve eğer istenirse bir başka ilde ağaçlandırma organizasyonu için de destek vermeye hazırız.

Özellikle de;

Mersin Motor Klübü - Adana Mt - ÇMSK (Çukurova Motor Sporları Klübü)'nün de katılımlarını bekliyoruz


destek verecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederiz. :rendeer:

Mersin MT
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konya'da Büyükşehir belediyemiz 150 bin fidan dağıttı.

Elimizden geleni yapmaya çalışırız sizlerle de. Tam olarak bizden ne istiyorsunuz anlamadım. Nereye yakın bir alana ekilcek mesela. Görüşmek üzere.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
topic açtım ama önce adminlerden onay alınması gerekiyormuş. bekliyorum buarada. her şehir kendi çapında bişeyler yaparsa çok hoş bişey çıkabilir ortaya. mesela, bir şehir diğer şehre ziyarete gittiğinde kendi ormanlığına misafir şehir bir kaç fidan dikebilir ve düşünsenize, yıllar sonra bizden sonraki motorcular o ağaçların altında piknik yapabilir ya da ne bileyim dünyaya bir nişane bırakmak.. insanlık için....
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
yürekçe, gerçekten güzel bir düşünce, Konya da bir arkadaşımızın da bu konuda girişimleri var. Onun da bilgisini alalım uygun olan neyse yardımcı oluruz.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar ben cumartesi gece istanbula yolcuyum. Pazar günü fuarı gezip geleceğim. Gelmek isteyen olursa beraber gidebiliriz. istanbuldan istediğiniz var mı :mrgreen:

görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Yılmazcım fuar resimlerine baktım pek akıl işi değil, aklına mukayyet ol yeter, hayırlı yolculuklar kardeş.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Arkadaşlar ben cumartesi gece istanbula yolcuyum. Pazar günü fuarı gezip geleceğim. Gelmek isteyen olursa beraber gidebiliriz. istanbuldan istediğiniz var mı :mrgreen:

görüşmek üzere.

benim yerime de eylen :) fuardan ve gezerken istanbuldan bol bol resim çek biraz memleket hasreti gidereyim. manzara da olsa olur istanbulda çekilmiş olsun yeter.:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
pazar günü havalar hep bozuk olmak zorunda mı yav:p gezemedik şöyle.

haftaya kesin iyi birşeyler yapalım. tabi hava güzel olursa
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
evettt arkadaslar dün gec te olsa buluştuk benim için süpriz gelişme oldu carsamba iznimi pazar günü verdiler bende motorcu arkadasla hasret giderdim diyebilirim özlemişim valla sizleri keske benimde izin gunum surekli pazar olsa da eskisi gibi yine biryerlere gitsek dünki buluşmamızdaki tüm arkadslara tşk ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst