[Konya - MT]

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Bir ara müdür fıkrasını anlatırım sana . Çok alakası var. Siz beni buna layık gördüyseniz ben de sizi ona layık gördüm :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
biz müdür yaptık fazıl abiyi, o bizi bok yaptı nerdesin serkan ortaam:p

oğuz msn den konuş bakim :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
wayyywayyywayyy demek ööle biz seni müdür ilan ettik başımızın üstüne koyduk sen bizi pok ettin haa tamam yazdık bunu bi yana :cyclopsan :p
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
119
fazıl abi hatırladım ben o fıkrayı, o gün bı gündür bütün müdürler olayı:)
abi sen başımızın tacısın yaw.
ahanda şimdi resimlere baktım, müthişşş sizniz walla, mehmet arazi olmuş bi, ee bende eskerim zaten, ama şunun şurasında ne kaldı canım topu topu 237 gün sonra oralardayım.

her hafta sizi okuyorum, inanın kendimi konyada hissediyorum, çokkkk özledim yawwwwww
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Bir gün vucuttaki bütün organ toplanmışlar ve aralarında bir müdür seçmeye karar vermişler, dalak, böbrek, ciğer, kalp derken ortak karar beyin i müdür seçmişler. Neyse beyin emirleri vermeye başlamış, kalp e kan pompala, ciğer e nefes al vs vs. herkes görevini yapmaya başlamış, fakat bir sorun çıkmış g.t de , g.t geleni dışarı salmaz olmuş, beyin haber göndermiş bırak diye söz dinlememiş, yapacak birşey kalmamış, vucut iflas edecek. Mağdem öyle sen müdür ol demişler g.t e. E o gün bugündür bütürn g.t ler müdür olurmuş.

Şimdi alakayı anladın mı ylmzz cım.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Gezi süpperdi yine yav. Fotoğrafları bana ya da birimize ulaştıralım. Topladıktan sonra koyalım foruma.

640x480 boyutunda winzipleyip msn den yollayabiliriz.:)

Gezi için herkese teşekkürler...:cat:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar 1 hafta 4 gözle bekledim geziyi ama hayat işte yarın ne çıkacak bilmiyosunuz.Arkadaşımın babası için son görevimizi yapmaya gittik mersine.Daha şu vakit girebildim eve.Bu hafta kısmetse grupla beraberim.Gideli,gezelim,görelim...:) Fotoları ben de istiyorum buarada bakıyim neler kaçırmış bu bünye ?:cat:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
gezilewre başlık açıldı galba
üzülme kardeş günler çook daha
başınız sağolsun bu arada
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar 1 hafta 4 gözle bekledim geziyi ama hayat işte yarın ne çıkacak bilmiyosunuz.Arkadaşımın babası için son görevimizi yapmaya gittik mersine.Daha şu vakit girebildim eve.Bu hafta kısmetse grupla beraberim.Gideli,gezelim,görelim...:) Fotoları ben de istiyorum buarada bakıyim neler kaçırmış bu bünye ?:cat:

Cüneyt her zamanki gibi eğlence tam gazdı. Gülmekten ağrıdı karnım ama olsun:p

Resiimler aşağıdaki linkte. Bİr dahakine seni de bekliyoruz. :)

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/29013-konya-mangalda-balik-gezisi.html
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
yine iyi gezmişsiniz arkadaşlar.grup da kalabalıklaşmış.
benim çalışmaktan (pazarları da çalışıyorum)motorumun da yük taşımaktan haşatı çıktı:)
size iyi eylenceler bol muhabbetler diliyorum:rendeer: kendinize iyi bakın
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yine iyi gezmişsiniz arkadaşlar.grup da kalabalıklaşmış.
benim çalışmaktan (pazarları da çalışıyorum)motorumun da yük taşımaktan haşatı çıktı:)
size iyi eylenceler bol muhabbetler diliyorum:rendeer: kendinize iyi bakın

Sağol Fırat. Görüşmek üzere :wiinkk:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
fazıl müdür naptın bu ikisine ama yeni ünvanlarıda yakışmış .yılmaz ishal boku olsun abi ince uzun zaten kendıde cıvık biraz serkan hocamda kabız olsun puhahahahahahaha.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
sonerrrrr::rantinp: ::rantinp: ::rantinp:

Okulda görürsün sen cbr ci seni:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Fazıl abi nereye gidiyoruz bu pazar var mı bi plan. Yoksa özgür mü takılayım:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst