[Konya - MT]

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Ortaaam he! Hahaha! Hastayım size iki yaşınızdan beri. Serkan ı da koca konyalı yapıvermissik ya helal olsun bize!

Okeyin dörtlüsü, Soner, Serkan, Yılmaz, Fazıl hahah!
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
Ooo Konya Mt Gezilerde Umarim Iyi Eglenmişinizdir Bende Ne Yapayim Makine Sattim :p Valla Ne Kadar Sevindim Havalar Yawas Yawas Düzelmeye Basladi Gezilerde Basladi Aman Dikkat Edin Umarim Benim Tatil Olayi Rayina Oturur Bende Size Katilirim özledim Valla Ama Iş Aştan önce Geliyormus Onu ögrendim Evime Bile Gitmediğim Gün Oldu Canimsiniz Bol Bol Eglenmeler Iyi Gezmeler Tekeriniz Düz Bassin :)
Allah kazadan beladan cevirmeden ters yönde gidenden hatalı sollayandan esirgesin :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
:mrgreen: yılmaz abi daha babam açılmadı ortama. açılsın, espriler ardarda gelir uyum sağlarız size :mrgreen: diğer gezilere de geleceğiz abi konyayı sel almadıkça:p ben bu sefer kurtulacağımı sanmıyordum ama bunu da atlattım hasta olmadan:cyclopsan ortam süper yaw vallahi öncelerden gelmediğime pişman oldum.. artıkın etliekmeğimle birlikte sizlerleyim!! :mrgreen: biraz komvoyu yavaşlattım ama olsun o kadar :p ilk grup ve uzun yol tecrübemdi.1 foulle yırttım :) serkan abiyi birisi uyandırsın artık :p
hoşçakalın!!
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ooo Konya Mt Gezilerde Umarim Iyi Eglenmişinizdir Bende Ne Yapayim Makine Sattim :p Valla Ne Kadar Sevindim Havalar Yawas Yawas Düzelmeye Basladi Gezilerde Basladi Aman Dikkat Edin Umarim Benim Tatil Olayi Rayina Oturur Bende Size Katilirim özledim Valla Ama Iş Aştan önce Geliyormus Onu ögrendim Evime Bile Gitmediğim Gün Oldu Canimsiniz Bol Bol Eglenmeler Iyi Gezmeler Tekeriniz Düz Bassin :)
Allah kazadan beladan cevirmeden ters yönde gidenden hatalı sollayandan esirgesin :)

Mehmetcim valla bir sen eksiktin. sen de olsan süper olurdu. tekerimiz dönüş yolunda yan bastı. 95 km/h hızla arka lastiğim aniden patladı. birkaç kez savrularak yolun kenarında durabildim düşmeden. Allah korudu gerçekten.:pale:

OĞUZ KAĞAN;590621' Alıntı:
:mrgreen: yılmaz abi daha babam açılmadı ortama. açılsın, espriler ardarda gelir uyum sağlarız size :mrgreen: diğer gezilere de geleceğiz abi konyayı sel almadıkça:p ben bu sefer kurtulacağımı sanmıyordum ama bunu da atlattım hasta olmadan:cyclopsan ortam süper yaw vallahi öncelerden gelmediğime pişman oldum.. artıkın etliekmeğimle birlikte sizlerleyim!! :mrgreen: biraz komvoyu yavaşlattım ama olsun o kadar :p ilk grup ve uzun yol tecrübemdi.1 foulle yırttım :) serkan abiyi birisi uyandırsın artık :p
hoşçakalın!!

diğer forumlarda üşüdük zorluk çektik diye duyrulmuş millete sinir oldum. ben çok eğlendim. bugün konya dün geceden soğuktu.

ben çok eğlendik hiç bir dakikamızdan pişman değilim. sizlerle yine giderim yine gecelerim. oğuz seni de babanı da her zaman bekleriz. motorlu motorsuz arkadaşımızsınız.

konvoyu istediğin kadar yavaşlat. senin güvenli hızın neyse biz ona uyarız. ben de konvoyu durdurdum ne var yani:p

Ortaaam he! Hahaha! Hastayım size iki yaşınızdan beri. Serkan ı da koca konyalı yapıvermissik ya helal olsun bize!

Okeyin dörtlüsü, Soner, Serkan, Yılmaz, Fazıl hahah!

abi ekip süper siz süpersiniz. bir sonraki geziyi düşünmeye başladım şimdiden. görüşmek üzere:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yılmaz abi ordan o amca yazısını sil yaw. babam gomplekse girdi:p ( G ile :queen: ) abi falan desin diyor amca ne o öyle abi yakıştırmadım:cat: :queen: :queen:

tamam düzelttim. klavyemden gaçıvirmiş ortaaam:p veysel abiye saygılar sevgiler. :cherry:

niyazinin de herkese selamı var:cat:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
4
Ben Geldiiiim



Değerli motor tutkunu arkadaşlarım, kardeşlerim, naapar, nöörürsünüz, gezi fotoğraflarını ne zaman yayınlıyorsunuz.
Üşüdük müşüdük ama iyi oldu bence.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
büyük geçmiş olsun kardesim allah kötüsünden ve kazasından esirgesin umarım bende cok isterim tabi sizinle beraber olmak ama olmayınca olmuyor hayırlısını dilemekten baska secenek yok kısmet görüşmek üzere..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
AKREP1966 veysel abiymiş arkadaşlar :cherry: hoşgeldin abi siteye.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
ben babamın yerine hoşbulduk diyeyim yılmaz abi ve serkan abi. babam karabükte.cumartesi gelcekmiş. :) hoşçakalın
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
E o zaman!

balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık

hatta!

balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık balık
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık etliekmek+balık +ayran:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ustalar bi ara balık yemeye gidelim. bu pazar kısa da olsa bir gezi yapalım. havalar güzel gidiyor. cumartesi toplantıya ben gidicem. sizler de gelirseniz süper olur tabiki. pazar fazıl müdür bize bir gezi yeri bulur. hatta mangalda balık yapacak bir yer olsa. balık balık dediniz canım çekti:cherry:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
ustalar bi ara balık yemeye gidelim. bu pazar kısa da olsa bir gezi yapalım. havalar güzel gidiyor. cumartesi toplantıya ben gidicem. sizler de gelirseniz süper olur tabiki. pazar fazıl müdür bize bir gezi yeri bulur. hatta mangalda balık yapacak bir yer olsa. balık balık dediniz canım çekti:cherry:

Toru topu 14 km ilerimizde Hatıp var balık yenilebilen bir yer :) Yok illede kendimiz yapalım derseniz, alırız pazardan üç beş palamut mangalda yaparım size. Palamut mangalda acayip güzel oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst