Hastayım ölüyom.
Birkaç olta alalım, pazardan palamut alalım apanın kenarına gidelim, olta sallarız bu arada da ben size mangal yaparım . Palamut un mangalı harika oluyor.
Serkan, Clawman, Ylmzzz, chocolateman, gelirse Oğuz, Mehmet, Sami, Cüneyt ve Azman.
Ülen yine bir sürü oldukBiz bize bile baya kalabalığız.
helal olsun size ağalar gezin valla seviniyorum sizin adınıza birlikteliğinizi bozmuyorsunuz ben sadece üzülüyorum sizinle beraber olamamaktan ama saglık olsun benim yerimede gezin eglenin ylmzz sen benim yerime de yersin))
kalın saglıcakla kazasız gunler