- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
Bir ara müdür fıkrasını anlatırım sana . Çok alakası var. Siz beni buna layık gördüyseniz ben de sizi ona layık gördüm :queen:
Şimdi alakayı anladın mı ylmzz cım.
Arkadaşlar 1 hafta 4 gözle bekledim geziyi ama hayat işte yarın ne çıkacak bilmiyosunuz.Arkadaşımın babası için son görevimizi yapmaya gittik mersine.Daha şu vakit girebildim eve.Bu hafta kısmetse grupla beraberim.Gideli,gezelim,görelim...Fotoları ben de istiyorum buarada bakıyim neler kaçırmış bu bünye ?:cat:
yine iyi gezmişsiniz arkadaşlar.grup da kalabalıklaşmış.
benim çalışmaktan (pazarları da çalışıyorum)motorumun da yük taşımaktan haşatı çıktı![]()
size iyi eylenceler bol muhabbetler diliyorum:rendeer: kendinize iyi bakın