[Konya - MT]

Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
HERO cu seni bize ulaş pasif kalmayalım :mrgreen: :)
nasıl ulaşacan hero nun o haliyle :silent:
bakıma sok şunuda pasif kalma

::hosgeldi :rendeer:

Yılmaz bu efsane bizim sınıftan yabancı diil. :p
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
1
slm arkadaşlar

konyadan artık bende burdayım tüm TÜRKİYE:rendeer: :rendeer: 'ye ve KONYAYA büyük selam :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
33
selam arkadaşlar bende konyalıyım çok fazla kişi yok heralde:cherry: bu kadarı bile yeter eğer yarış fln yaparsanız meram yeniyol ankara yolu beyşehir yolu yaka yolu gibi benide çağırmayı unutmayın msj atın yeter 125lik scooterim var ama o yeter bana:cherry: herkese iyi günler kibiniz adresim [email protected] by
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
selam arkadaşlar bende konyalıyım çok fazla kişi yok heralde:cherry: bu kadarı bile yeter eğer yarış fln yaparsanız meram yeniyol ankara yolu beyşehir yolu yaka yolu gibi benide çağırmayı unutmayın msj atın yeter 125lik scooterim var ama o yeter bana:cherry: herkese iyi günler kibiniz adresim [email protected] by

Bizim amacımız gezi yapmak, yeni yerler görmek. Yarış pistte olur. Yarış yapmadığımıza göre senin ilgini çeken birşey de olmaz heralde.

Çok fazla kişi yok internette fakat gezilerde 10-15 kişden az olmayız. Konyadaki çoğu motorcu da bizleri tanır zaten.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
GEZİ PLANI
Arkadaşlar 22 nisan pazar günü gezimiz olacak. Mehmet semacan arkadaşımız da gelecek onur konuğumuz. Kendisi pazarları izin alamıyordu bilirseniz :cherry:
Gezi planımız Kilistra diye düşünüyorum. Neresi nasıl bir yer diye sorarsanız aşağıdaki linki inceleyin derim.
TIKLAYINNNNNNNNNNNNNN
Saat 10.00 olabilir. görüşlere göre ayarlayacağız. siz ne dersiniz :cherry: Mangalda olacak bilginize:cherry:
Bunlar da wowturkey.com sitesinden alıntı yaptığım resimler.
1-2.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

5-1.jpg

6-1.jpg

7.jpg
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Güzel bi yere benziyo. :cat:
Abi bence sabah birazdaha erken çıkalım görülenlere göre 5-10 ağaç anca var biz varana kadar oralarda dolabilir derim :pale:

Bide hava güzel olsa TAMSÜPER olacak :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
millet iş güç peşinde heralde ya da foruma giren yok :p

Pazar semacanla ben gidiyoruz, sınavlardan önce son kez bir gezelim. Kim kim geliyor ayarlayalım.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Pazar için kesin birşey diyemiyorum arkadaşlar, uzun zamandır evde durmuyorum. Bu nedenle kararı pazar sabahı verebileceğim. Ama bu güne kadar hiç bensiz kalmadınız sanırım yine kalmazsınız . :)
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Pazar için kesin birşey diyemiyorum arkadaşlar, uzun zamandır evde durmuyorum. Bu nedenle kararı pazar sabahı verebileceğim. Ama bu güne kadar hiç bensiz kalmadınız sanırım yine kalmazsınız . :)

FAZIL abi bu pazarda gel sonraki pazar evde durursun. sensiz geziyi düşünmek bile istemiyorum:salut:

şu motosiklet yazısınıda düzelt artık :bounce:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
millet iş güç peşinde heralde ya da foruma giren yok :p

Pazar semacanla ben gidiyoruz, sınavlardan önce son kez bir gezelim. Kim kim geliyor ayarlayalım.


hehe ylmz ben varım ayıpsın bende konyadayım su an ama motorum yok :mrgreen:

bakıorum saga sola hıc adamaklıı motrcu goremedım bu nedır yahuu
bi tane kask takana rastlamadım
bi kişiye rastladım oda site uyesiymiş biraz konustuk stickerinden tanıdım raptor 666 mış neyse diceem konya canlan birazzzzzz....

casus mugla mt liden selamlar hepinize guzel şehirr..:cat:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar yarın Ispartaya gitmem gerekiyo ama aklım konyada kalıcak,artık haftaya telafi ederiz.Bakalım benim cbf150 uzun yolda neler yapıcak.Dönersem anlatırım :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hehe ylmz ben varım ayıpsın bende konyadayım su an ama motorum yok :mrgreen:

bakıorum saga sola hıc adamaklıı motrcu goremedım bu nedır yahuu
bi tane kask takana rastlamadım
bi kişiye rastladım oda site uyesiymiş biraz konustuk stickerinden tanıdım raptor 666 mış neyse diceem konya canlan birazzzzzz....

casus mugla mt liden selamlar hepinize guzel şehirr..:cat:

Hoşgeldin arkadaşım. Raptor666 yla tanıştıysan yeter zaten:cherry: tam adamıyla tanışmışın zaten:cherry:

Sınavlar geliyor, işleri yoğun herkesin. bu aralar cansızız. ben yarın şehirdışı bir gezi yapıcam. pazar tekrar gezimiz var zaten. Alıyorum artçımı geziyorum.

Bi motor aldık uzun yola gidemedik. Alacağınız olsun:p

Geziye 3-4 motor gelirse mangal filan yapılmaz. Kesin gelcekler yarın söylesin. Mehmetin pazar izin günü. Çok az kişi olursa rotayı başka bir yere çeviricez mangalsız bir gezi yapıcaz olmazsa. ::ranntign
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Sille konak sabah açık büfe kahvaltı 10 ytl :)

Dün depoyu fulledim 1 ay kullanmam lazım yoksa zarar hehe!

hehe ylmz ben varım ayıpsın bende konyadayım su an ama motorum yok :mrgreen:

bakıorum saga sola hıc adamaklıı motrcu goremedım bu nedır yahuu
bi tane kask takana rastlamadım
bi kişiye rastladım oda site uyesiymiş biraz konustuk stickerinden tanıdım raptor 666 mış neyse diceem konya canlan birazzzzzz....

casus mugla mt liden selamlar hepinize guzel şehirr..:cat:

Kardeş hepimiz kask takarız mutlaka, o kadar gelmişin uğrasaydın ya dün raptor söyledi, o da beni ziyarete gelmiş. Beklerim yolun düşerse, dünkü karşılaştığınız yerde çalışıyorum.

Bunlar da motorların son halleri, topik biraz şenlensin.

 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
hehe ylmz ben varım ayıpsın bende konyadayım su an ama motorum yok :mrgreen:

bakıorum saga sola hıc adamaklıı motrcu goremedım bu nedır yahuu
bi tane kask takana rastlamadım
bi kişiye rastladım oda site uyesiymiş biraz konustuk stickerinden tanıdım raptor 666 mış neyse diceem konya canlan birazzzzzz....

casus mugla mt liden selamlar hepinize guzel şehirr..:cat:

dostum kusura bakma 1 haftadır aksaraydaydım beygir gibi çalışıyodum (ameleyimde ben) senle karşılaşmadan 1 saat önce gelmiştim beynimde süngerleştiği için sohpetimiz kısa oldu kusura bakma ilk programda senide görmek isteriz aramızda





yılmaz malum bir haftadır ailemden falan uzak kaldım kısa süreli bi gezi olursa katılabilirim ama uzak mesafeye katılamam malesef
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar yarın saat 10.00 da stadyumun orada buluşuyoruz. mangalımızı da alıyoruz. Kalabalık olmasa bile gideceğim. Mehmet de gelecek zaten. Yarın görüşmek üzere...:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
evet guzel oldu ben cok eglendım emegı gecenlere sonsuz tsk ler uzun zamandır pazara denk gelmeyecen tatılım bu hafta pazar gelmesı ve benım için planlarını alt ust edecen arkadaslarıma kardeslerıme soınsuz tsk ler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst